Gå til innhold

Julemarsipan i butikken ALLEREDE!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Var innom butikken nå og fikk nesten litt sjokk - ved kassen sto en diger stand med "årets ferske julemarsipanpølser".... HERREGUD - de kunne ha ventet 2 mnd til jo!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker julemarsipanpølsene og de til påske.

Jeg skal ut og kjøpe noen pakker i dag!!

Jiiiipi, endelig er de her igjen!!!

(men jeg er enig at det er alt for tidlig og irriterer meg bitte litte grann over det, når jeg er mett og kvalm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Det ER tidlig.

Men jeg lar meg ikke irritere, for idag fikk jeg min første kakemann, og da er Lilleputt fornøyd. Lilleputt vil gjerne ha kakemenner i butikkene hele året hun, men dette er og blir en juleting. Derimot ble hun sjeleglad når noen fant på å selge kakemenn midt på sommeren, bare formet som tigre! Namnam.. at de begynner med å selge juleting allerede i starten av oktober betyr bare 4-5 mnd med kakemenn!!

JIPPI! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Synes godt de kunne vente til ut i slutten av november jeg.

Gleder meg voldsomt til jul, men julenisser i starten av oktober - det er litt drøyt. ( Men de er jo sabla gode da !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke en gang begynt å tenke på jul ennå.. om et par måneder skal jeg begynne å glede meg til jul og se etter julegaver osv.. :)

julemarsipan i butikkene.. dersom vi ikke vil ha den der, får vi bare la være å kjøpe den.. dersom ingen kjøpte den før desember, ville den ikke være i butikken før desember..

jeg kjøper IKKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempeålrigt, få en forsmak på julen. At påskegodter kommer i butikken minner en bare på at man bør begynne å handle julegaver så man slipper julerushet. Så da når man går å gleder seg til alle gledene ved jul kan man spise en julegris og få en deilig opplevelse.

JEG GLEDER MEG TIL JUL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo julen er lystbetont. I desember er alt bare pyton, fordi jeg mangler alle julegavene, er fullstendig blakk og eksamen er et faktum. I oktober, derimot, er alt bare kos. Hurra for julestemning i oktober! Men marsipanen er dessverre vond, smaker jo bare sukker. Jeg gleder meg til de små sjokoladefigurene som er fylt med gele kommer. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skrållan - ikke innlogget

Julemarsipanen pleier å være i salg fra 1. oktober hvert år den, synes det er helt greit. Andre 'julegreier' pleier å vente til månedsskiftet oktober/november uansett.... Snart kommer Grans Julebrus i 6-pk også... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Butikkene tjener vel penger på det, da... Men jeg er enig, synes det er tidlig. Har ikke begynt å tenke på jul enda. Gruer meg til jul! Husker fra i fjor at de begynte å selge julebrus fryktlig tildlig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikkene tjener vel penger på det' date=' da... [/quote']

og hvorfor gjør det det?? jo; fordi "vi" kjøper.. så hvem har vi å skyldet på; kun "oss selv"

derfor passer jeg godt på å ikke kjøpe noe som er spes "julete" før godt ut i desember osv (kjøper heller ikke "typiske valentine-greier" osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de begynt allerede :o :o

Skjønner ikke hvorfor de skal begynne så tidlig? Burde ikke alt som har med hjulen spares til 1 desember eller der omkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...