Gå til innhold

Hygiene

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet

Og jeg mener at man bør forstå at man ikke er skitten og ekkel når man går på do, og tørker seg godt.

Jeg synes helt alvorlig det er hysterisk at man ikke lenger vet at kjønn skal smake og lukte kjønn, og at kjønn lukter godt og naturlig. OG at det er forskjell på kjønn og skittent kjønn, det er noe helt annet, og for meg skal det ganske mange dager, og dårlig kosthold til før det lukter sterkt av kjønnet mitt.

Hva forventer du egentlig av folk som dusjer to ganger for dagen? Ingenting annet enn fullstendig drukning i parfymert såpe er godt nok og nåde den lille kroppsvæske som våger seg på tur, den skal drepes den.

INGEN som vasker seg regelmessig lukter. Man trenger faktisk ikke å dusje så ofte - alminnelig hygiene med en vaskeklut holder.

Jeg lurer på hva man tror toalettpapiret gjør hvis det ikke nettopp er å tørke seg etter dobesøk? Hvis det er behov for noe større rengjøring der etter dobesøket gjør man vel det på stedet - eller?

Det er mye merkelig i verden ja ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva forventer du egentlig av folk som dusjer to ganger for dagen? Ingenting annet enn fullstendig drukning i parfymert såpe er godt nok og nåde den lille kroppsvæske som våger seg på tur, den skal drepes den.

:ler: ja, du har rett. Det er helt fascinerende. Jeg har nektet å utføre oralsex jeg, sa fra at han smakte ubehagelig? Hva, svarte han, jeg har jo akkurat vasket meg. Nettopp, svarte jeg, du smaker såpe.

Gjest MikeWaters
Skrevet

For å si det sånn lukter det rakfisk, høgg, sur sokk av musa så er det vel på tide med en tur til legen.

Normal hygiene duger, og hvis man ikke tåler at kjønn lukter ....eh....kjønn så får man muligens heller spille ludo.

Skrevet

Mike, har du tenkt på hvor mye ekkelt det kan være på de ludobrikkene? For ikke å snakke om terningene, der er det jo sånne små hull hvor prikkene er, og inni der kan det være litervis med ekle ting. Kanskje noen til og med har klødd seg i RUMPA før de spilte ludo. VI kommer til å dø alle sammen, DØ HØRER DU!?

Ludo??? OOoooooooooouuuuuuuuuuuueeeeeeeæærksj!

Skrevet

Jeg fyker over med en klut med varmt vann hvis det er lenge siden jeg har dusjet. Ellers så vet jeg at mannen min foretrekker at jeg lukter og smaker som meg selv, det er det han synes er sexy :)

Har helt sluttet å bruke såpe nedentil, det ble det bare trøbbel av...

Gjest MikeWaters
Skrevet

VI kommer til å dø alle sammen, DØ HØRER DU!?

Nostradamus? :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Nostradamus? :)

SåpusMonstrus SoppusInfectus Rabaldrus Spectactulærus.

Vi vet alle hvordan den lukter.

Skrevet

SåpusMonstrus SoppusInfectus Rabaldrus Spectactulærus.

Vi vet alle hvordan den lukter.

:klø: Kjønn?

Alvorlig, mild intimvask med nøytral ph-verdi fra apoteket. Vaske alle krinker og kroker, inkludert rumpa, skylle godt med vann og ta daaaaaaaaa, pussy on a plate!

Gjest Blondie65
Skrevet

:klø: Kjønn?

Palmolive Fruits ...

Eventuelt flere timer skittent kjønn ... Høgg som det også kalles.

Alvorlig, mild intimvask med nøytral ph-verdi fra apoteket. Vaske alle krinker og kroker, inkludert rumpa, skylle godt med vann og ta daaaaaaaaa, pussy on a plate!

Eller: samme nummeret bare uten såpe, med rikelige mengder med vann. Tada ... Kjønn servert klar til å nytes.

Og dette gjør man selvsagt daglig - uavhengig om man har sengekompis eller ei.

Skrevet

Vi er enige!

Høgg er til for å nytes! Eller åssen det var...

Skrevet

Vaginalskyll kjøper man på apoteket, spruter inn i vaginaen før man sover, og det utjevner bakteriefloraen. Jeg gjør det i etterkant av mens og etter sex med ny partner. Lactal, heter det.

Øh er DET vaginaskyll? :klø:

Da lærte jeg jammen noe nytt i dag og :ler:

Skrevet

Vaginalskyll, vaginalskall, poteito potato. Jeg bruker det nå til å rense innsida der man ikke bruker såpe... Så det...

Skrevet

Vaginalskyll, vaginalskall, poteito potato. Jeg bruker det nå til å rense innsida der man ikke bruker såpe... Så det...

:ler:

Gjest Anjelika
Skrevet

da er vi to da

Sorry, you're on your own.

Normal hygiene duger, og hvis man ikke tåler at kjønn lukter ....eh....kjønn så får man muligens heller spille ludo.

:ler:

Jeg synes også det høres uendelig trist ut at man ikke kan kose seg, slappe av og nyte om det ikke er 5 sekunder siden man dusjet, barberte seg og dyppet kjønnsorganet i antibac.

Nei, da foretrekker jeg det svineriet jeg og typen min bedriver.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes også det høres uendelig trist ut at man ikke kan kose seg, slappe av og nyte om det ikke er 5 sekunder siden man dusjet, barberte seg og dyppet kjønnsorganet i antibac.

Bilder i hodet! Bilder i hodet! Gå vekk! Gå vekk!

"Hei kjære skal vi kose vårs, får du først dyppe'n i antibac'n"-

Nei, da foretrekker jeg det svineriet jeg og typen min bedriver.

Jepp. Hva er vel litt kroppslukt mellom elskere?

Skrevet

Er det noen som husker den kampanjen som de brukte på 50-tallet i USA, noe tilsvarende Plumbo som kvinner skulle skylle seg med?

Jeg har googlet som en gal, men finner det ikke...

Gjest Anjelika
Skrevet

Er det noen som husker den kampanjen som de brukte på 50-tallet i USA, noe tilsvarende Plumbo som kvinner skulle skylle seg med?

:skratte:

Aldri hørt om, men nå fikk jeg bilder i hodet av en dame som står på hodet imens det bruser i skrittet!

"Vent 30 min imens vi lar det virke kjære, og så heller du rikelig med kokende vann i"

Gjest Blondie65
Skrevet

:skratte:

Aldri hørt om, men nå fikk jeg bilder i hodet av en dame som står på hodet imens det bruser i skrittet!

"Vent 30 min imens vi lar det virke kjære, og så heller du rikelig med kokende vann i"

... og fråden stå både av kjeften og av f...a. Jaja gitt. Ble det noe p..ings? Neppe.

Skrevet

Lysol. Bad idea.

Skrevet

Skremmende tråd.

Liker å være nylig dusjet før oralsex, men når jeg tenker meg om, plages jeg ikke av å suge typen selv om han ikke er nyvasket :klø:

- og han synes det er noe tull at jeg vil vaske meg før oralsex, for han elsker det (Heldigvis!)

Nå ble jeg redd for at kvinner og menn til slutt skal venne seg av med at det lukter kjønn av kjønnet, slik at folk begynner å forvente at man vasker seg rett før sex.

Godt at noen her fremdeles har et nøkternt forhold til kjønn.

Neste gang skal jeg ikke vaske meg først! :sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...