Gå til innhold

Hygiene

Fremhevede innlegg

Skrevet

men en fitte skal vel smake fitte, ikke såpe?

korrekt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg vasker meg ikke før sex så sant det ikke er lenge siden jeg dusjet. F.eks hvis jeg dusjet på morgenen så lukter det ikke vondt av meg på kvelden.

Da er du en helt eksepsjonell kvinne! For ALLE vi andre lukter litt etter 14 timer uten vask. :eeeh:

Skrevet

Dette har vært oppe til debatt før, og jeg sier som jeg alltid sier, hvor skitne klarer dere å bli på en dag?

Jeg dusjer meg nøye om morgenen. vasker meg, bruker jevnlig vaginal skyll, og skjer det spontansex, så skjer det.

Om han ønsker å slikke meg morgenen etter sex, så la ham, om han syns det er ekkelt så får han la være da.

Dersom jeg får besøk, for eksempel, og "vet" det blir sex, da fresher jeg meg i forkant, men i det daglige? Nei, ikek søren om jeg avbryter midt i et spennende forspill for å parfyrmere dotten.

Hva er vaginalskyll?

Skrevet

Jeg vasker meg aldri før sex.

Dusjer hver dag, uansett, så jeg er nok fresh nok nedentil. Om partneren vil slikke meg selv om det er en stund siden siste dusj, så vær så god. Smaker jeg fælt, så får han la være, eller si fra. Jeg gjør det samme tilbake. :)

Lukter man fisk er det vel noe som er galt der nede?

Skrevet

Lukter ikke fisk men det lukter noe emment, har vært på do mange ganger på de timene, svettet og hatt litt utflod. Lukter ikke blomster av meg på kvelden hvertfall.

Gjest Anjelika
Skrevet

Lukter ikke fisk men det lukter noe emment, har vært på do mange ganger på de timene, svettet og hatt litt utflod. Lukter ikke blomster av meg på kvelden hvertfall.

Blomster lukter det vel aldri uansett.

Isåfall ville jeg gått til gynekologen og sjekket meg, eventuelt slutte å spraye parfyme i skrittet.

Skrevet

Isåfall ville jeg gått til gynekologen og sjekket meg, eventuelt slutte å spraye parfyme i skrittet.

En trenger vel ikke akkurat rådføre seg med gynekolog for å begripe at en ikke lukter spesielt godt etter å ha gått på do mange ganger i løpet av en lang dag. I tillegg svetter vi en del i løpet av timene det går fra morgen til kveld.

Det tar ikke lange tiden med en rask vask, kan ikke skjønne at det er så stort problem.

Gjest Anjelika
Skrevet

Det tar ikke lange tiden med en rask vask, kan ikke skjønne at det er så stort problem.

En rask vask er ikke et problem, men dette er da noe man kan gjøre en gang i blant og ikke noe man MÅ løpe ut og gjøre rett før sex hver eneste gang. Som sagt, normal hygiene holder i massevis til at man kan være så spontane som bare det.

Samt ha en viss takhøyde for at kjønn noen ganger lukter kjønn.

Skrevet (endret)

Siden du ikke virker spesielt smart bør jeg forklare deg at utsagnet om å ikke lukte blomster ikke er ment bokstavlig men mer ironisk. Er også et veldig mye brukt utsagn i norge, men man kan da ikke få med seg alt......... Sånn, skjønte du det nå?? :wink:

Endret av Vinnie
Gjest Anjelika
Skrevet

Siden du ikke virker spesielt smart bør jeg forklare deg at utsagnet om å ikke lukte blomster ikke er ment bokstavlig men mer ironisk. Er også et veldig mye brukt utsagn i norge, men man kan da ikke få med seg alt......... Sånn, skjønte du det nå?? :wink:

Det er nok ikke jeg som er den som ikke forstår ironi her.

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen og nesten hver ettermiddag etter trening, og synes det egentlig er litt i overkant mye vasking allerede. Jeg vasker meg aldri før jeg har sex, bare fordi jeg skal ha sex, med mindre vi tar en dusj sammen som forspill :lur:

Skrevet

om jeg føler meg litt klam i hakket.

dagens! :fnise:

Jeg syns pikk skal smake pikk, ikke asan...

Skrevet

En trenger vel ikke akkurat rådføre seg med gynekolog for å begripe at en ikke lukter spesielt godt etter å ha gått på do mange ganger i løpet av en lang dag. I tillegg svetter vi en del i løpet av timene det går fra morgen til kveld.

Hm, jeg tørker meg når jeg har vært på do jeg? Er det et ukjent begrep?

Vaginalskyll kjøper man på apoteket, spruter inn i vaginaen før man sover, og det utjevner bakteriefloraen. Jeg gjør det i etterkant av mens og etter sex med ny partner. Lactal, heter det.

Skrevet

Jeg syns pikk skal smake pikk, ikke asan...

Enig :jepp: Det er opphissende når menn lukter menn! Ikke tolv dagers gammelmannsvette, men naturlig mannelukt er herlig! Det samme mener jeg om meg selv. Kjønn skal lukte kjønn og smake kjønn, ikke såpe.

Skrevet

Jeg syns det er fascinerende at så mange tror at straks man ikke er nyskuret, så er man ekkel. Det er trist. Rett og slett trist syns jeg.

I tillegg er det partners ansvar å si i fra, er det ugunstig der nede, så ikke slikk eller sug da.

Skrevet

Hm, jeg tørker meg når jeg har vært på do jeg? Er det et ukjent begrep?

Å tørke seg etter å ha vært på do er vel forholdsvis velkjent i sivilisasjonen, men at man blir ren av å tørke seg med noen tørre papirtørk, det var ukjent for meg.

Jeg mener ikke at man skal dusje flerfoldige ganger pr dag, men at man tar en vask om kvelden selv om man har dusjet om morgenen, det synes jeg er ok.

Skrevet

Poenget med å tørke seg er jo å tørke seg til man blir ren.

Skrevet

Poenget med å tørke seg er jo å tørke seg til man blir ren.

Hjelpe meg...

Du må da forstå at du ikke blir ren (som ved såpe og vann) uansett hvor mye du gnukker med noen tørre papirtørk?

Skrevet

Og jeg mener at man bør forstå at man ikke er skitten og ekkel når man går på do, og tørker seg godt.

Jeg synes helt alvorlig det er hysterisk at man ikke lenger vet at kjønn skal smake og lukte kjønn, og at kjønn lukter godt og naturlig. OG at det er forskjell på kjønn og skittent kjønn, det er noe helt annet, og for meg skal det ganske mange dager, og dårlig kosthold til før det lukter sterkt av kjønnet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...