Gjest wahaj Skrevet 16. august 2010 #21 Skrevet 16. august 2010 Nei jeg vasker meg ikke før sex så sant det ikke er lenge siden jeg dusjet. F.eks hvis jeg dusjet på morgenen så lukter det ikke vondt av meg på kvelden. Sign. Vasker oss kun hvis vi skal ha oral, men i begynnelsen var jeg ekstrem. Da måtte jeg alltid være nydusjet, og gikk gjerne over med våtserviett enda det var 1 time siden jeg hadde dusjet. Syns det er deilig å være avslappet til det nå, det lukter jo ikke av meg uansett
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. august 2010 #22 Skrevet 16. august 2010 Selvfølgelig har vi sex selv om jeg ikke er nydusjet. Er kun oral han ikke får utføre på meg om jeg har gått en hel dag og svettet. Da sier jeg bare at han ikke får gå ned på meg , verre er det ikke. Vi gjør det jo ofte i naturen og overalt egentlig og jeg gidder ikke ta med våtservietter overalt Dusjer uaqnsett hver dag, det får holde. Alle vet vel at folk lukter til tider og at han også kan ha svettet en hel arbeidsdag.
Gjest Mann på 45 Skrevet 16. august 2010 #23 Skrevet 16. august 2010 hehe, noen hemmeligheter må man da få lov til å ha? Må innrømme at jeg mister litt lysten når vi koser oss og før action må hun alltid "på do". Mistet tenning et par ganger. Det er jo ikke det at hun er møkkete. Hun dusjet jo på morgenen.
Daiquiry Skrevet 16. august 2010 #24 Skrevet 16. august 2010 Jeg har også fått denne beskjeden av min eks. Han mente at vi ikke lenger hadde spontansex, og det må jeg jo være enig i ham i. Men vi jenter vil jo så gjerne være rene og pene, og det er enda verre hvis jenten ligger og kun lurer på hvordan det smaker/lukter når du gir henne munnsex.....
Gjest KateW Skrevet 16. august 2010 #25 Skrevet 16. august 2010 Dette har vært oppe til debatt før, og jeg sier som jeg alltid sier, hvor skitne klarer dere å bli på en dag? Jeg dusjer meg nøye om morgenen. vasker meg, bruker jevnlig vaginal skyll, og skjer det spontansex, så skjer det. Om han ønsker å slikke meg morgenen etter sex, så la ham, om han syns det er ekkelt så får han la være da. Dersom jeg får besøk, for eksempel, og "vet" det blir sex, da fresher jeg meg i forkant, men i det daglige? Nei, ikek søren om jeg avbryter midt i et spennende forspill for å parfyrmere dotten.
Gjest MikeWaters Skrevet 16. august 2010 #26 Skrevet 16. august 2010 dåsa kan lukte skikkelig høgg etter en dag innestengt i truser og jeans. Hva lukter det av høgg?
Gjest Mann45 Skrevet 16. august 2010 #27 Skrevet 16. august 2010 Dette har vært oppe til debatt før, og jeg sier som jeg alltid sier, hvor skitne klarer dere å bli på en dag? Jeg dusjer meg nøye om morgenen. vasker meg, bruker jevnlig vaginal skyll, og skjer det spontansex, så skjer det. Om han ønsker å slikke meg morgenen etter sex, så la ham, om han syns det er ekkelt så får han la være da. Dersom jeg får besøk, for eksempel, og "vet" det blir sex, da fresher jeg meg i forkant, men i det daglige? Nei, ikek søren om jeg avbryter midt i et spennende forspill for å parfyrmere dotten. Et fornuftig innlegg som tiltredes!
Gjest KateW Skrevet 16. august 2010 #28 Skrevet 16. august 2010 Hva lukter det av høgg? Fitte, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #29 Skrevet 16. august 2010 Nei, uff, ikke F om jeg skal ødelegge en stemning og avbryte et forspill for å springe og sjekke at jeg er ren. Jeg dusjer nøye hver morgen, jeg spyler meg kjapt etter sex, og jeg vasker meg også fort om kvelden før vi legger oss. Jeg overdriver ikke, og jeg er alltid ren.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. august 2010 #30 Skrevet 16. august 2010 Hmm, jeg må ha et usedvanlig fresht underliv - for jeg har aldri hatt problemer med at det lukter fisk, høgg, helvete eller andre skumle ting der nede. Dusjer hver dag/annenhver dag og har aldri vasket meg før sex. Men jeg passer også på å skaffe meg partnere som har guts til å si ifra om jeg er uapetittelig.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2010 #31 Skrevet 16. august 2010 seff er hygiene viktig. men å være livredd for lukt hver gang man skal ha sex blir for krampeaktig for min del. om jeg har gått i klamme truser hele dagen så er det naturlig med en dusj/vask/bytte av tøy. men om kjæresten min absolutt vil ned i buksa mi og jeg har gått i klamme truser hele dagen da sier jeg det som det er. "jeg ville ikke pelt nedi der om jeg var deg" feks. det samme sier han til meg men vi bryr oss lite. vi har sex uansett men styrer unna munnsexen om vi skulle føle oss skitne
Gjest KateW Skrevet 16. august 2010 #32 Skrevet 16. august 2010 Hmm, jeg må ha et usedvanlig fresht underliv - for jeg har aldri hatt problemer med at det lukter fisk, høgg, helvete eller andre skumle ting der nede. Dusjer hver dag/annenhver dag og har aldri vasket meg før sex. Men jeg passer også på å skaffe meg partnere som har guts til å si ifra om jeg er uapetittelig. Applauderes!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #33 Skrevet 16. august 2010 Hmm... Enten har jeg lært alt om intimhygiene heeelt feil eller så er det mange her som ikke har fulgt med på hva helsesøster fortalte på ungdomsskolen..... :-O - du skal ALDRI vaske seg nedentil med såpe! - du skal være forsiktig med å bruke mye intimsåpe og kun vaske utenpå. - du skal ALDRI vaske deg innvendig. - du skal ikke skylle eller spyle vann opp i åpningen. Alt dette er viktig fordi vagina er selvrensende, og når vi vasker vekk de bakteriene som skal være der nede får vi infeksjoner, sopp og etterhvert illeluktende underliv. Lukten kan også komme av stramme, trange truser eller bukser som gjør at underlivet ikke får "puste", så om det lukter vondt har du vaner du må endre på. Jeg har aldri opplevd noe annet enn en helt nøytral lukt fra underlivet og har aldri avbrutt kosen for å vaske underlivet før sex. Det høres helt merkelig ut for meg (kan imidlertid skjønne det er avslappende å være nydusjet før oralsex). Må også spørre deg som snakket om at det å vaske rumpa er viktig pga lukt. Tørker du deg ikke etter du er på do? Og tørker du ikke fra fronten og bakover mot rumpa slik at du unngår urene bakterier der de ikke skal være? Etter mitt skjønn skal det da vel ikke lukte dritt av underlivet/rumpa om man tørker seg etter dobesøk..?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #34 Skrevet 16. august 2010 Sorry ass jenter. Dusjer dere på morgenen så lukter dere ikke godt på kvelden. Det handler om urinrester og av og til utflodsrester. At en mann som har levd lenge med venner seg til det er en annen sak. Men det lukter ikke godt. Og JA! JEg vet det samme gjelder for menn!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #35 Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde virkelig ikke behøvd å lese denne tråden. Virkelig ikke.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. august 2010 #36 Skrevet 16. august 2010 Hva lukter det av høgg? Gammelost med reker utgått på dato og inntørket fotsvette.
Auri Skrevet 16. august 2010 #37 Skrevet 16. august 2010 Herregud, for noe hysteri her! Er glad for at samboeren min ikke er hysterisk på sånt... Jeg vasker meg når jeg dusjer, og har ikke fått en eneste klage på lukt eller smak... Og han hadde sagt ifra. Tør ikke tenke på hvor ødelagt bakteriebalansen til enkelte her er.
m74 Skrevet 16. august 2010 #38 Skrevet 16. august 2010 Er ikke det beste egentlig å holde seg helt borte fra sex. Kunne jo risikere å bli svett. Kanskje man ser et kroppshår også Ja den var usaklig, men jeg synes ihvertfall kroppslukt er viktig for opplevelsen. Det er ikke alle jeg synes lukter godt, men da trenger jeg ikke å ha sex med dem heller. Det er klart man dusjer og vasker seg normalt. Har prøvd både de som må dusje rett før og umiddelbart etterpå og de som lukter seg selv og kan ligge tett omslynget i timesvis på et laken med kroppsvæsker. Vet hva JEG foretrekker da i hvertfall.
Gjest Anjelika Skrevet 16. august 2010 #39 Skrevet 16. august 2010 Signerer KateW og Kevlarsjäl! Dusjer vanligvis hver morgen, kanskje en kattevask med en klut eller våtservietter utpå dagen om jeg føler meg litt klam i hakket. Har et avslappet forhold til det, og en type som er like avslappet. Om han vil gå ned på meg om morgenen dagen derpå før jeg har fått hoppet i dusjen så be my guest. Nå oser det aldri fiskeri av meg, og jeg synes heller ikke menn med normal hygiene smaker vondt selv om de ikke er helt nydusjet. Litt kjønn og svette setter bare litt spiss på smaken, hehe
Gjest Raindrops Skrevet 16. august 2010 #40 Skrevet 16. august 2010 Blir litt rett fra levra dette, men en fitte skal vel smake fitte, ikke såpe? Jeg dusjer om mårran, det får holde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå