Gå til innhold

Hygiene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker meg ikke før sex, nei, men dusjer (stort sett) hver dag. Har jeg ikke hatt tid til morgendusjen er ikke det noe hinder for å ha sex, da dusjer jeg heller etterpå. Jeg vasker meg bak etter at jeg har vært på do, så det burde vel ikke være noe stort odørproblem derifra. Nå lukter ikke alltid partneren min blomster heller, men vi syntes begge at kroppslukt kan være tennende, og gidder absolutt ikke å ødelegge spontaniteten ved å måtte vaske oss før hver runde i høyet.

Skrevet

Fatter ikke at man klarer å ha sex hvis man ikke har dusjet på morgenen engang! Usj

Skrevet

Om det lukter litt kjønn er jo ikke farlig så lenge det ikke er en utpreget lukt av noe annet. Det gjelder forøverig både penis og vagina.

Selv legger jeg en finger innom forhuden å lukter på den for å finne ut hvordan det står til nedi der før jeg eventuelt bryter meg på morgensex :P

Heldigvis er både jeg og dama renslige av oss så pleier ikke å være noe problem. Er ikke bare jenter som burde tørke etter dobesøk :fnise:

Gjest Anjelika
Skrevet

Fatter ikke at man klarer å ha sex hvis man ikke har dusjet på morgenen engang! Usj

Det er ganske enkelt, er bare å putte penis inn i vagina.

Morgensex er jo det beste, bli vekket av noe hardt mot rumpa :rødme: Dusj er ikke akkurat det første jeg tenker på da. Det er faktisk aldri det jeg tenker på når jeg blir kåt.

Må være merkelig å ha det sånn.. når typen deres begynner å leke med dere, du kjenner varmen brer seg, ser at han er hard, dere er i het omfavnelse.. så er det eneste som suser rundt i hodet ditt "jeg må vaske meg i skrittet". Hvis jeg går ned på en fyr så håper jeg virkelig han tenker på andre ting enn asan intimservietter.

Skrevet

Er det ikke fresht nok, så lar man ganske enkelt være å begrave nese og munn der nede. Du er klar over at det finnes annen sex enn oral, vel?

Skrevet

Spiller ingen rolle, det lukter av en kvinnes skritt etter 2 dager uten dusj og da har jeg ikke sex uten vask.

Skrevet

Spiller ingen rolle, det lukter av en kvinnes skritt etter 2 dager uten dusj og da har jeg ikke sex uten vask.

Hva med å la partneren avgjøre om det er et problem for ham?

Skrevet

Det er jo greit å føle seg komfortabel selv også, og er jeg ikke det nyter jeg ikke sex. Har aldri spurt typa om han vil lukte meg i skrittet for å godkjenne lukta..hehe. Det skal han få slippe. Dessuten vet jeg utmerket godt selv at etter 2 dager med utflod og dobesøk så lukter ingen godt. Man lukter jo bra svette under armene etter 2 dager uten vask og da lukter hvertfall skrittet :snurt:

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er jo greit å føle seg komfortabel selv også, og er jeg ikke det nyter jeg ikke sex. Har aldri spurt typa om han vil lukte meg i skrittet for å godkjenne lukta..hehe. Det skal han få slippe. Dessuten vet jeg utmerket godt selv at etter 2 dager med utflod og dobesøk så lukter ingen godt. Man lukter jo bra svette under armene etter 2 dager uten vask og da lukter hvertfall skrittet :snurt:

Hvem i denne tråden har snakket om 2 dager uten vask? Jeg blir ren også om jeg vasker meg med klut, og nei jeg dusjer ikke hver dag. Men jeg vasker meg REN hver dag.

Det er en total vrangforestilling at man må dusje for å bli ren. Jeg dusjer når jeg skal vaske håret, dvs. ca annenhver dag. Og når jeg sier "ca" er det fordi avgjørelsen om jeg skal dusje eller ei blir tatt ut fra hvor stort behovet er. Er det veldig varmt, eller jeg har trent er behovet for å dusje større enn om jeg f.eks. bare har vært på jobb.

En skikkelig vask med klut og vann samt skifte av klær sørger for at man er ren.

Skrevet

Jeg trenger ikke dusje jeg heller før sex, holder med klut og varmt vann ja.. Gjest kaos skrev at hun kunne ha sex på kvelden selv om hun ikke hadde dusjet på morgen.. da går det jo to dager da.

Skrevet

Jeg trenger ikke dusje jeg heller før sex, holder med klut og varmt vann ja.. Gjest kaos skrev at hun kunne ha sex på kvelden selv om hun ikke hadde dusjet på morgen.. da går det jo to dager da.

Ser ikke at jeg har skrevet noe sted at det nødvendigvis er om kvelden sexen foregår, men dersom det hadde vært tilfelle hadde det uansett ikke vært noen krise. Hvis kjæresten ikke vil ha sex med meg er det jo bare å la være. ;) Uansett om jeg dusjet morgenen før eller kvelden før så vil det uansett kun ha gått 1 - 1 1/2 dag uten dusj. Ser ikke helt problemet, da både jeg og kjæresten er renslige mennesker som vasker oss når det er nødvendig (og ærlig talt ganske ofte når det strengt tatt ikke er nødvendig også, kun fordi vi liker å kose oss med en varm dusj) Når det er sagt så bør jeg kanskje nevne at jeg har for vane å dusje hver dag, men kjæresten og jeg kan fint tilbringe en hel dag i senga uten å avbryte kosen for å dusje. Da står vi heller opp på ettermiddagen en gang, og dusjer sammen da. :yvonne:

Skrevet

Å tørke seg etter å ha vært på do er vel forholdsvis velkjent i sivilisasjonen, men at man blir ren av å tørke seg med noen tørre papirtørk, det var ukjent for meg.

Jeg mener ikke at man skal dusje flerfoldige ganger pr dag, men at man tar en vask om kvelden selv om man har dusjet om morgenen, det synes jeg er ok.

Babywipes :jepp:

Skrevet

Jaha? Det må jeg snarest informere armhulene mine om! De går jo gjerne 3 dager uten vask, og det uten å lukte! Her er det noe alvorlig galt!

Nei, jeg er glad for at jeg slipper å ha det sånn. Jeg går gjerne 3-4 dager mellom hver dusj pga ømfintlig hud, og jeg klutvasker heller ikke pga samme grunnen. Samboeren min har aldri klaget, selv når jeg har spurt. Han vil at jeg skal lukte og smake KVINNE, ikke såpe.

Jeg hadde en periode som tenåring hvor underlivet mitt luktet veldig sterkt utover dagen, slik at jeg selv kunne kjenne det gjennom klærne om jeg satt i visse stillinger. Det var også den perioden hvor jeg dusjet to ganger om dagen... Man skal ikke vaske underlivet for ofte, selv ikke med bare vann, det ødelegger den naturlige bakteriefloraen som igjen kan produsere sjenerende lukt.

Skrevet

Bruker du ikke klut under armene engang på 3 dager??

Gjest Blondie65
Skrevet

Men hun hadde vel VASKET SEG på morgenen? Med klut altså?

(I parentes at KG gjør merkelige ting med en. Da jeg stod og vasket meg på badet i morges, da jeg sist var på do, osv., kunne jeg ikke annet enn å tenke på denne tråden og på at enkelte nå ville gnidd seg hysterisk med en eller annen kjemisk luktene såpe under dusjen for å bli renset fra kroppens ekkelskaper.)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jaha? Det må jeg snarest informere armhulene mine om! De går jo gjerne 3 dager uten vask, og det uten å lukte! Her er det noe alvorlig galt!

Det kan ikke jeg. Med eller uten hår - her er det nødvendig med minst en daglig vask. Det samme gjelder nakke, skritt og føtter.

Jeg hadde en periode som tenåring hvor underlivet mitt luktet veldig sterkt utover dagen, slik at jeg selv kunne kjenne det gjennom klærne om jeg satt i visse stillinger. Det var også den perioden hvor jeg dusjet to ganger om dagen... Man skal ikke vaske underlivet for ofte, selv ikke med bare vann, det ødelegger den naturlige bakteriefloraen som igjen kan produsere sjenerende lukt.

Og hvordan vann påvirker denne skjønner jeg ikke. En daglig vask eller to med vann sørger for at jeg er ren og lukter rent. Har ikke vært plaget med illeluktende underliv. Så der er vi nok forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...