Gå til innhold

Hygiene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må spørre. For det har alltid vært en greie for meg.

Altså. Jeg må alltid vaske meg nedentil før jeg har sex. For meg virker det som det naturlige å gjøre da dåsa kan lukte skikkelig høgg etter en dag innestengt i truser og jeans.

For meg kunne det ikke være på noen annen måte. Og jeg synes det er merkelig hvis ingen andre tenker på dette. Samtidig som det er et emne jeg helst ikke vil ta opp i plenum. Takk Gud for KG, sant?

Dette tar jo til tider spontaniteten ut av ting når jeg hele tiden unskylder meg og går på badet. Seff... Av og til forbereder man seg jo. Er ikke sånn at jeg må være helt nyvaska, men jeg må være overbevist om at det ikke lukter fisk.

Er det fler jenter som holder på slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det håper jeg da virkelig!!! ;)

Vi er iallefall 2 :)

Skrevet

Hehe det håper jeg da virkelig!!! ;)

Vi er iallefall 2 :)

Det er godt å høre. Man må planlegge spontaniteten! Haha!

Skrevet

Jeg gjør dette jeg også! Jeg gidder ikke gå i dusjen bare for en kjappis altså, men en kattevask med klut og såpevann tar jeg meg alltid tid til!

Skrevet

Jeg er også sånn, og har løst problemet med å ha asan våtservietter lett tilgjengelig. Da tar det bare et par sekunder så er man fresh og fin :)

Skrevet

Jeg er også sånn, og har løst problemet med å ha asan våtservietter lett tilgjengelig. Da tar det bare et par sekunder så er man fresh og fin :)

Jommen, jeg sier jo ikke noe til typen. Han tror jeg er fresh hele tiden han! Ehe...

Skrevet

Pleide det før, men når eg måtte dusje og han måtte dusje (og det tok jo sin tid siden vi av og til fant ut at ein barbering trengs midt i dusjinga) før vi kom til "poenget" så blir det verken spontant eller særlig kjekt i lengden. Kåtheten min forsvant ganske kjapt når eg måtte ligge der å vente på han, det tok nesten knekken på sexlivet og forholdet. Nå vasker han seg kjapt nedentil med såpe og vann i vasken, eg bruker våtserviett eller klut med såpe og vann og vi setter i gang. Men vi utfører ikkje oralsex med mindre vi er relativt nydusjet.

Skrevet

Hvorfor vil du ikke si noe til typen?

Skrevet

hehe, noen hemmeligheter må man da få lov til å ha? ;)

Skrevet

Vel, jeg hadde skjønt det hvis man er helt fersk i forholdet, men jeg merket at sexlivet ble bedre når jeg slappet litt av med hygienen. Jeg tar gjerne en sjekk med en finger uten at han får det med seg for å være sikker. Er verre med rumpen, den MÅ vaskes før sex, der klarer jeg ikke å slappe av.

Skrevet

Vel, jeg hadde skjønt det hvis man er helt fersk i forholdet, men jeg merket at sexlivet ble bedre når jeg slappet litt av med hygienen. Jeg tar gjerne en sjekk med en finger uten at han får det med seg for å være sikker. Er verre med rumpen, den MÅ vaskes før sex, der klarer jeg ikke å slappe av.

Så da er det egentlig ikke så anderledes da?

Jeg sier ikke noe til typen fordi jeg vil late som det ER spontant. Ikke at jeg sitter der og tenker.... Hm.... Sex? Går og vasker meg og SÅ hiver meg over ham!

Skrevet

Henger meg på her.

TS

Skrevet

Han må jo merke at du forvinner? Jeg er veldig hysterisk på dette selv, men de gangene jeg har glemt meg så har sexen faktisk vært mye bedre. Men det var med eksen min som jeg var veldig trygg på. Jeg er i et nytt forhold nå, og er tilbake til det hysteriske igjen. Og får jeg ikke tid til å vaske meg, tar jeg som sagt en sjekk og rumpen må han ligge laaangt unna. Jeg syns det er synd at jeg er så hysterisk, men trøster meg med at det blir bedre etterhvert som man blir kjent og trygge på hverandre.

Skrevet

Han har sikkert skjønt det men er gentle man nok til ikke å påpeke noe. Han er vel sikkert takknemlig.

Vi er på 8. året nå så jeg er relativt avslappa med promping og barbering og kviser og alt sånt man stresser med i begynnelsen. Men denne hygiene greia holder jeg for meg selv. Jeg ukter ALLTID godt. Sånn vil jeg fremstå!

Skrevet

Det skjønner jeg godt! Det vil jeg også. Men jeg syns det er så stress med all den vaskingen, og usunt er det også.

Skrevet

Det skjønner jeg godt! Det vil jeg også. Men jeg syns det er så stress med all den vaskingen, og usunt er det også.

Det er usunt når man bruker såpe hele tiden, men jeg benytter meg bare av varmtvann og bare eksternvask. Det skader ikke sa gynekologen. Men såpe skal man være forsiktig med. Selv intimsåper! :nei:

Skrevet

Jeg er klar over det. Derfor vasker jeg meg heller ikke innvendig. Prøver faktisk å kutte ned på vaskingen, men det er ikke lett...

Skrevet

Vaske seg innvendig??? Snakker vi parallellen til tarmskylling nå eller???

Skrevet

Vaske seg innvendig??? Snakker vi parallellen til tarmskylling nå eller???

Nei, men det er jo ikke uvanlig å bruke dusjhodet til å skylle seg litt. Men det er ikke bra! Neste stopp: Plukke sopp!

Skrevet

Nei jeg vasker meg ikke før sex så sant det ikke er lenge siden jeg dusjet. F.eks hvis jeg dusjet på morgenen så lukter det ikke vondt av meg på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...