Gå til innhold

Garderobe til gutt på 17 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 17 år, har endelig begynt å vise interesse for hva han skal kle på seg. Problemet er at han ikke vet hvilke merker som er mest in om dagen. Mottar gjerne tips om alt fra jeans, gensere, jakker, undertøy og sko. På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

G star Raw, Jean Paul, Henry Lloyd, Tiger of Sweeden.

Skrevet

De fleste gutter på 17 år som jeg kjenner med litt "motesans" går med lancome sko i allefall. Jeg tror virkelig ikke det spiller en så veldig stor rolle hvilket merke det er, så lenge han syns det er fint selv så spiller det da ingen rolle om det er fra H&M eller fra Jean Paul. Jeg som jente på 17 år bryr meg i allefall ikke så lenge guttene ikke går rundt med samme type klær de gikk med da de var 8 år.

Skrevet

Jeg har skjønt at Bjørn Borg er "all that" når det gjelder boksere i hvert fall? De skal også være veldig komfortable, men svindyre! Jeg tror de koster 200 pr. stykk og 300 for en 2-pak. Kvaliteten er dessverre ikke deretter, jeg ser at strikken blir slapp relativt raskt (jeg står for klesvasken her i huset).

Skrevet

Lacoste sko mener du vel?

Kommer ann på stilen oxo da.

H&M har noe kult,

Zara Man har noe kult

Skrevet

Tusen takk for mange flotte tips! Det hjelper virkelig.Og ja, han kommer ikke bare til å ha dyre merkeklær, men det er litt fint å kunne kombinere litt.

Skrevet

Sønnen min på 17 er ikke opptatt av merker i det hele tatt, men han er opptatt av passform og farger. Det er mye viktigere å gå med farger og snitt man kler enn att klærne har de riktige merkene, for da ser man velkledd ut uansett.

Skrevet

Hei TS :) jeg handler ofte klær til kjæresten min som er 20. Men saken er at en kul klesstil handler ikke om å gå etter noen bestemte merker, men å heller velge en stil å kjøpe utvalgte plagg som passer den stilen enten det er Lacoste eller bare vanlig H&M. Jeg liker at gutter har en blanding av type merkeklær og litt billigere varianter. Først må han finne sin egen stil, før han kan handle. Liker han joggeklær; store treningsbukser, hettegenser og sneakers? Eller er han litt mer skjorte med vest, dongeribukse og litt finere sko? Eller kanskje han bare liker å ha en dongeribukse og et par tøffe sneakers og en t-skjorte med ei kul påskrift?

Alle gutter som jenter må ha noen basicplagg. Hos gutter er dette som regel et par kule, behagelige boxere, tøffe sneakers, noen litt finere sko, en hettegenser, et par dongeribukser som passer kroppsformen hans, og noen nøytrale t-skjorter med print som kan f.eks. være på innsiden av jakken.

Skrevet

Takk igjen for kloke og veloverveide svar!!

Skrevet

we love 2 help ya!

Skrevet

Lacoste sko mener du vel?

Kommer ann på stilen oxo da.

H&M har noe kult,

Zara Man har noe kult

Oida, gikk litt fort i svingene her,haha. Mente selvfølgelig Lacoste ;)

Gjest SmallTalk
Skrevet

De fleste gutter på 17 år som jeg kjenner med litt "motesans" går med lancome sko i allefall. Jeg tror virkelig ikke det spiller en så veldig stor rolle hvilket merke det er, så lenge han syns det er fint selv så spiller det da ingen rolle om det er fra H&M eller fra Jean Paul. Jeg som jente på 17 år bryr meg i allefall ikke så lenge guttene ikke går rundt med samme type klær de gikk med da de var 8 år.

Lacoste. ;) Lancome er et sminkemerke.

Hvilke merker som er in, kommer helt an på hva slags stil han har. Han han surfestil, så er G-star, Quicksilver, DC osv in. Har han sosse-stil, så er Lacoste, Jean Paul, Hugo Boss, Ralph Lauren osv tingen. Og dersom han ikke har noen spesielle preferanser, så kommer han langt med Jack&Jones (som i tillegg stort sett passer lommeboka best).

Skrevet

Han har vært litt sånn Jack & Jones, fordi andre ha kjøpt klær til ham. Nå er han så voksen at han selv må bestemme ,og jeg synes det blir feil at mamma skal kjøpe klær til en på 17 år. Men jeg viser ham den siden her, så ser han at det er masse bra tips her! Igjen tusen takk alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...