Fuckman1983 Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Jeg har bare et par enkle spørsmål til dere jenter som har hatt one night stand: 1) Hvor lenge varte det før han kom? 2) Hvor sprutet han? Grunnen til at jeg lurer bare bare fordi da jeg var med en kjempedeilig jenta hjem fra byen i fjor, klarte det å gå for meg sikkert i løpet av et minutt. Jeg klarte bare ikke holde igjen fordi hun var så utrolig digg, så jeg dro bare ut pikken og sprutet over puppene hennes. Hun ble litt skuffet sa hun, men siden jeg hadde sprutet så masse på puppene hennes var hun ikke lei seg (litt merkelig, men det sa hun hvertfall). Jeg sørget for å slikke henne grundig slik at hun også fikk en heftig orgamse, jeg var jo selvsagt litt flau. Heldigvis tok det litt lenger tid da vi våknet opp
Gjest Spinell Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 (endret) Man har bare ikke ONS uten kondom Det er flere grunner til dette, og smittsomme sykdommer er selvsagt hovedgrunnen (også rene, pene og heite jenter kan ha STS). I tillegg holder du lenger og vet hvor spruten havner Endret 16. august 2010 av Spinell
Fuckman1983 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 (endret) Man har bare ikke ONS uten kondom Det er flere grunner til dette, og smittsomme sykdommer er selvsagt hovedgrunnen (også rene, pene og heite jenter kan ha STS). I tillegg holder du lenger og vet hvor spruten havner Det skal sies at jeg kjente godt til denne jenta fra videregående, vanligvis har jeg alltid på kondom Heat of the moment kan man si! Endret 16. august 2010 av Fuckman1983
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Det skal sies at jeg kjente godt til denne jenta fra videregående, vanligvis har jeg alltid på kondom Heat of the moment kan man si! dette er en av de dummeste unnskyldnigene jeg hører når det gjelder å ikke bruker kondom. tror du folk ligger med andre om de TROR de har en sykdom? seff ikke! jeg har hatt en eneste sykdom i hele mitt liv. og gjett hvem jeg fikk den av? min egen daværende kjæreste
aline Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Hadde nok blitt rimelig skuffa dersom han hadde kommet på ett minutt ja.. ons var, den tiden jeg hadde det, KUN fokus på sex.... og da er det jo greit at det varer litt lenger en ett minutt. Oralsex er bra det altså, men for min del så er penetrering og selve samleiet der jeg får de beste orgasmene. Så jeg hadde nok ikke vært like "snill" som din ons, selv om jeg kanskje hadde sagt det gikk greit. Vet ikke så sikkert om jeg hadde blitt over natta for å si det sånn, om det ikke var direkte vanskelig å komme meg hjem derfra. Det skal sies at jeg kjente godt til denne jenta fra videregående, vanligvis har jeg alltid på kondom Heat of the moment kan man si! Du kjenner henne godt ja, kjenner du godt de andre hun har hatt sex med også? og de DE har hatt sex med, og ons'en til eksen til typen hun var sammen med for en stund siden? Det ER en dårlig unnskyldning å ha sex uten kondom når man ikke er i ett langvarig forhold der begge er sjekket og ingen er utro! At det SKJER, joda! Men du vet ALDRI om den du har sex med har en eller annen sykdom, så lenge hun ikke har vært sammen med kun deg siden siste undersøkelse.
Becka Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 dette er en av de dummeste unnskyldnigene jeg hører når det gjelder å ikke bruker kondom. tror du folk ligger med andre om de TROR de har en sykdom? seff ikke! jeg har hatt en eneste sykdom i hele mitt liv. og gjett hvem jeg fikk den av? min egen daværende kjæreste Jadda jadda... Er også FOR kondom. Men hadde jeg møtt på deg og fortalt deg om mitt sexliv...Hadde jeg veld fått så hatten hadde flydd. Ikke at jeg har vært veldig uforsiktig, men har da hatt noen episoder.... Nå er det ikke kjeft han ba om her... My god... Til TS, jeg hadde nok ikke blitt så skuffa, siden du gjorde det godt igjen.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Om hun var så digg, og du spruta etter 1 min. Fikk du den ikke opp på nytt da du gjorde det godt igjen ? Jeg hadde ikke blitt så happy om en ONS hadde spruta meg ned... ONS SÆD SKAL I DONGEN OG INGEN ANDRE STEDER ...Men det er bare min mening. 1. 5-10 min. 2. Ikke i / på meg
Tinkerbell_ Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 1) Hvor lenge varte det før han kom? 2) Hvor sprutet han? Det har kommet veldig an på hver person. 1) Sikkert alt fra 3 minutter til 3 timer og 2) alt fra bryst til rompe til mage osv.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Jadda jadda... Er også FOR kondom. Men hadde jeg møtt på deg og fortalt deg om mitt sexliv...Hadde jeg veld fått så hatten hadde flydd. Ikke at jeg har vært veldig uforsiktig, men har da hatt noen episoder.... Nå er det ikke kjeft han ba om her... My god... Til TS, jeg hadde nok ikke blitt så skuffa, siden du gjorde det godt igjen. hvorfor hadde du fått så hatten hadde flydd? jeg har også slike episoder bak men men dette var av ren latskap og har ingenting med at jeg kjente fyren eller ikke å gjøre. det er en vanvittig lame unnskyldning. dette er et diskusjonsforum og hva han nå enn ba om så har jeg absolutt lov å utrykke min mening enten den er negativ eller positiv. som sagt er dette et diskusjonsforum. om mennesker ikke tåler andres synspunkter så fuck it. da har de ikke noe her å gjøre. og her er det jo du som reagerer, ikke TS
Fuckman1983 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2010 hvorfor hadde du fått så hatten hadde flydd? jeg har også slike episoder bak men men dette var av ren latskap og har ingenting med at jeg kjente fyren eller ikke å gjøre. det er en vanvittig lame unnskyldning. dette er et diskusjonsforum og hva han nå enn ba om så har jeg absolutt lov å utrykke min mening enten den er negativ eller positiv. som sagt er dette et diskusjonsforum. om mennesker ikke tåler andres synspunkter så fuck it. da har de ikke noe her å gjøre. og her er det jo du som reagerer, ikke TS Enig i at det er dumt uten kondom på ONS, men jeg var full og kjempekåt. Det er faktisk den eneste gangen jeg har slurvet. Uansett var ikke det poenget med tråden
Fuckman1983 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2010 Du og denne sprutefetisjen din. OK, så jeg liker å avslutte med en heftig sprut, jeg synes det er fasinerende rett og slett
Tenshi Skrevet 17. august 2010 #13 Skrevet 17. august 2010 1) Det varte vel kanskje 3 minutter når det først startet. 2) I meg, ble kjempe sint. For han kunne ikke vite om jeg gikk på pille eller ikke. (noe jeg heldigvis gjorde) Angrer på at jeg ikke brydde meg om kondom med tanke på kjønnssykdommer, men det gikk heldigvis bra. Vi var fulle. Og tankene lå igjen på gulvet med klærne.
Gjest KateW Skrevet 17. august 2010 #14 Skrevet 17. august 2010 OK, så jeg liker å avslutte med en heftig sprut, jeg synes det er fasinerende rett og slett Hvordan vet du at den blir heftig hver gang? Jeg driver ikke å promoterer ONS, ny partner alltid kondom, sprute kan han gjøre akkurat hvor han vil.
Fuckman1983 Skrevet 17. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 17. august 2010 Hvordan vet du at den blir heftig hver gang? Jeg driver ikke å promoterer ONS, ny partner alltid kondom, sprute kan han gjøre akkurat hvor han vil. Tro meg, det blir den Selvsagt ikke etter flere ganger, men dagens første blir alltid en solid dose.
Gjest KateW Skrevet 17. august 2010 #16 Skrevet 17. august 2010 Jeg mistenker at det er viktigere for mannen enn kvinnen, men jeg vet ikke. Hvis en kvinne spruter på deg, hvor vil du ha det da?
kristian82 Skrevet 17. august 2010 #17 Skrevet 17. august 2010 (endret) Det skal sies at jeg kjente godt til denne jenta fra videregående, vanligvis har jeg alltid på kondom Heat of the moment kan man si! siden du kjente henne på videregående kan hun seff seff IKKE ha noen sykdommer nei. Forøvrig smitter alt av sykdommer ved oralsex også, så liten hjelp i det kondomet om du uansett går downstairs. Jævelig rart Norge topper en del statistikker på sykdomsområdet. Endret 17. august 2010 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå