Trønderveitja Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har mørkt hår (nesten sort), og ganske mørke trekk i ansiktet (brune øyne/øyenbryn).Jeg er lei av det mørke håret mitt, og har lyst til å bleke håret...Noen som har prøvd det samme?Eventuellt hva det vil koste i en salong? Takknemlig for svar!!
Ylajali Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 Har ei venninne som er mørk, som har lysnet håret. De brukte visst ikke bleking, men en "sandfarge". Resultatet ser veldig mye mer naturlig og pent ut enn bleking. Spør frisøren din!
missfidget Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Det eneste jeg hadde lyst å si i tillegg var at jeg leste en gang i en blad at det beste, mest passende farger for enkelte var dette farger en hadde som et barn! Litt å tenke på, kanskje?
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg synes personlig at det er svært stygt, den andre veien er ofte penere. (fra blondine til brunette)
Trønderveitja Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2003 Takk for svar.Jeg er engstelig for at resultatet skal bli unaturlig og stygt,men det med sandfarge skal jeg forhøre meg nærmere om... Takk!
Trønderveitja Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg hadde helt sort hår som barn (er halvt spansk)....så jeg vet ikke om jeg ville passe som blondine.Men sannheten er at jeg VET samboeren min liker blondiner...Han skjelver i stemmen når han snakker om blondiner (og den eksen han var sammen med de siste 7 år er bondine og veeeldig pen)...Vet at dette ikke er en GOD grunn...men jeg VIL at han skal synes jeg også er pen... :oops:
punkyB Skrevet 2. oktober 2003 #7 Skrevet 2. oktober 2003 Men kan jo være at du blir seende ut som et dass hvis du bleker det. Men det pleier jo som regel frisørene å kunne se - og evnt. si fra om. Det er jo noe i at man passer de fargene man er født med - får du plutselig blondt hår vil det jo se rart ut mot ditt ansikt og fargene der (mørke). Blir jo en del jobb for du må jo farge (bleke) det ganske ofte pga. etterveksten vil vises tydelig. Striper kunne jo være et alternativ også til bleking av hele.
Nilma Skrevet 2. oktober 2003 #8 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg hadde helt sort hår som barn (er halvt spansk)....så jeg vet ikke om jeg ville passe som blondine.Men sannheten er at jeg VET samboeren min liker blondiner...Han skjelver i stemmen når han snakker om blondiner (og den eksen han var sammen med de siste 7 år er bondine og veeeldig pen)...Vet at dette ikke er en GOD grunn...men jeg VIL at han skal synes jeg også er pen... :oops:
Rachel Skrevet 2. oktober 2003 #9 Skrevet 2. oktober 2003 :o Bleker du håret for kjæresten din sin skyld?
Pusekatt Skrevet 2. oktober 2003 #10 Skrevet 2. oktober 2003 Eh.....det er vel en GRUNN til at samboern din er sammen med deg nå, vel? Det er ikke ren barmhjertighet, regner jeg med!?!?!?
Fauna Svecica Skrevet 2. oktober 2003 #11 Skrevet 2. oktober 2003 Da kan du bare glede deg til ettervekst og slitt hår.
blåveis Skrevet 2. oktober 2003 #12 Skrevet 2. oktober 2003 .men jeg VIL at han skal synes jeg også er pen... :oops: selvtillit og integritet; det er tiltrekkende, det!! dersom du virkelig ønsker å være blondine, så kan du jo prøve (du kan jo alltids farge det mørkt igjen) Men dersom du vurderer å bleke håret kun for hans del.. :fy:
Gjest GreenSky Skrevet 2. oktober 2003 #13 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg hadde helt sort hår som barn (er halvt spansk)....så jeg vet ikke om jeg ville passe som blondine.Men sannheten er at jeg VET samboeren min liker blondiner...Han skjelver i stemmen når han snakker om blondiner (og den eksen han var sammen med de siste 7 år er bondine og veeeldig pen)...Vet at dette ikke er en GOD grunn...men jeg VIL at han skal synes jeg også er pen... :oops: Du, jeg er helt sikker på at han synes du er vakker! Han er jo sammen med deg, jo! Hvis du ikke er sikker på om du vil passe som blondine, kan du jo begynne med å lysne håret littegrann og se om du liker/passer det.
Trønderveitja Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2003 Takk for svarene! I et øyeblikks usikkerhet VILLE jeg prøve å 'bli ny'...Men jeg er kommet til at jeg er god nok som jeg er.Skal heller prøve å forbedre på småting,i stedet for å gå så drastisk tilverks. Samboeren min holdt på å dette av stolen da jeg sa jeg vurderte å bleke håret mitt..Han sa at jeg ikke måtte ødelegge det fine håret mitt.Jeg trengte vel bare en bekreftelse :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå