AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #1 Skrevet 16. august 2010 Så urettferdig at det ikke er mulig å få tak i sminke for mørk hud:(. Har lenge hatt lyst på en fin foundation til hudfargen min men alle er for lyse. Jeg har prøvd mac men jeg tror ikke jeg tålte den for jeg begynteå klø av den. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i lancome, dior osv i mørk fargE? Vil jo ha en foundation jeg også
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Har du forsøkt på nett? Utenlandske nettbutikker har ofte bedre utvalg i farger. Det som er dumt er jo selvfølgelig at du ikke får prøvd deg frem med farger og konsistens.. Et lurt råd jeg så i en annen tråd var å kontakte Sephoras "beauty consultants", kanskje de kan hjelpe i forhold til riktig farge og type foundation http://www.sephora.com/browse/article.jhtml?id=200027
Brooke Penelope Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Mary Kay mener jeg har foundation for mørk hud Om du ikke vet om noen mary kay konsulenter, kan du sende meg en PM så kan jeg hjelpe deg...
Gjest Heidila Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Sjekk ut makeup store Glo minerals har også en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå