Cæmis Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Vi giftet oss i helgen (en eeeekstremt perfekt dag!!!)...og jeg er så fornøyd med min bukett at jeg ønsker sterkt å ta vare på den. Jeg har hørt det er eksperter som gjør dette, som ordner til noe slik at buketten holder seg ekstra godt sammenlignet med om man skulle gjort det selv. Noen som vet om eksperter/blomsterbutikker som gjør dette? Helst i oslo området! Takker! PS. andre bruder; gled dere til dagen...det blir fantastisk!!!
hegejenta30 Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Mener de fleste blomsterbutikker utfører dette. Spørr de som fikset buketten din om de gjør det - evt vet om noen som fikser det. Men vær forberedt på at det kan koste ganske mye. En venninne av meg vurderte dette da hun giftet seg - og tørkingen/bevaringen av blomsten ville bli dyrere enn selve buketten.
Cæmis Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2010 Oi, det er såpass dyrt ja....tenkte det kostet rundt 1000 ca...blah...vel da får jeg se ann. Jeg har jo mange bilder av buketten så det burde ikke bli et problem.
LindaM Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Utrolig koselig å høre at dagen ble så bra! Det er jo virkelig en drømmedag!! :rødme: Vet du hva jeg gjorde med brudebuketten? Blir ikke helt det samme da.. Men en morsom idè! Jeg synes det var så trist at buketten bare skulle dø bort. Det var bittelitt hengeplante i min bukett for å få den til å henge naturlig og pent. Vet ikke hva den planten heter, men den har grågrønn/lilla-aktig farge og små hjerteformede blader. (Ligner på "mor med tusen barn"-planten) Jeg plukket buketten fra hverandre ca 2 uker etter bryllupet, og la plantedelene i vann slik at det ble nye røtter, også plantet jeg den i jord et par uker senere. Så jeg har fått en ny grønn plante som stammer fra buketten min! Morro (planten er veldig liten enda da, men det kommer stadig nye blader) Hvis det blir for dyrt å bevare den, så er det mye annet man kan gjøre for å bevare minnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå