ssgxd Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hei! Jeg har lenge tenkt tanken på å skaffe meg en tattovering. Men jeg vil ikke tattovere noe som jeg angrer på etter neon år, derfor må det symbolisere noe som jeg vet vil bety mye for meg i årevis. Jeg har funnet ut at jeg vil tattovere noe som symboliserer familien min. Vi er egentlig en stor familie med hovedslekten fra to vidt forskjellige kanter av landet.(Dessuten har jeg både same og taterslekt, noe jeg vil få frem) Men det er bare en liten del av oss som har skikkelig kontakt. Dette vil jeg innkluderer i tattoveringen, at vi er mange, men at ikke alle står hverandre like nær. I familien vår møter vi på nær familie som vi aldri har møtt, så det vil heller handle om forhold fremfor blodsbånd. Jeg vil ha en tattovering som folk må spørre om for å skjønne hvorfor den er AKKURAT slik. Har vurdert å ta et slektstre hvor røttene er spredd vidt utover, med et lite tre på toppen som blomstrer eller noe i den dur. Noen andre som har tips?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå