Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med sine 10 tråder som nesten tar over alle de andre trådene.

Sine dagbøker som de forsetter å skrive i etter fødsel.

Råd til hverandre om å bruke test selvom de ikke er gravide.

Paranoide tanker om at de er gravide når de ikke er det.

Dere er kjedlige rett og slett.

Hilsen kvinne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får la være å lese disse trådene og dagbøkene då og gjerne holde deg unna den delen av forumet som er til for de som er gravide eller lurer på ting ang. graviditet.

Skrevet

De tar fakktisk over hele kg og det er umulig å ikke se.Burde finnes ett eget forum for dem ufff er så lei.Når jeg blir gravid skal jeg hvertfall ikke holde på sånn.

Skrevet

De tar fakktisk over hele kg og det er umulig å ikke se.Burde finnes ett eget forum for dem ufff er så lei.Når jeg blir gravid skal jeg hvertfall ikke holde på sånn.

Får finne deg eit annet forum å henge på då..

De har eit eget forum på f.eks barnimagen.com, men når dette er eit "kvinneforum" med eget underforum for nettopp det du syter over så er det naturlig å spørre der.

Når du blir gravid så kommer du sikkert til å holde på "sånn" du også.

Gjest Nanette
Skrevet

Sånn er det i den virkelige verden også, ts. Det kryr av gravide damer der og. De har like mye rett til å ferdes omkring som alle oss andre. Man er ikke gravid forever, og la dem nå nyte den lille tida de har full av forventninger osv. Imens kan du jo bare holde deg unna gravid/spedbarnsforumet? Er det virkelig så ille for deg?

Skrevet

ENIG.

er jeg gravid? HVEM KAN VEL VITE DET?

hva slags el-test skal man bruke? GOOGLE.

hvordan er el-slimet ditt? VIL DU VITE SÅNT?

hvor ofte burde jeg og sambo ha sex? OMG!

ja, dere er kjedelige og PANISKE.

Skrevet

Jeg er enig i at det til tider kan være litt mye graviditet her inne, men det kan man vel strengtatt ikke surke over i og med at dette er et kvinenforum. En av de største, kanskje det aller største øyeblikket i kvinners liv er jo graviditeten og fødselen så det er klart det blir mye tråder om det.

Det er ikke værre enn å slutte å titte innom disse trådene og dagbøkene da.

Skrevet

Helt enig her også! har flere gravide venninner, men ingen av dem er på langt nær så paranoide, selvutleverende, selvopptatte og kjedelige som dere gravide her på KG!!! håper virkelig ikke dere gnåler så mye om graviditeten deres til folka dere omgås IRL, for da har dere nok ikke mange vennene igjen når ungen kommer ut :kgbaby: :kgbaby:

Skrevet

jeg tror de som er gravide her er uføretrygdedeog hjemmeværende fra før av. ikke rart de ikke har annet å snakke om.

Skrevet

Takk jeg er ikke den eneste:)Deilig at noen er enig.

Skrevet

Ts over

Skrevet

Helt enig her også! har flere gravide venninner, men ingen av dem er på langt nær så paranoide, selvutleverende, selvopptatte og kjedelige som dere gravide her på KG!!! håper virkelig ikke dere gnåler så mye om graviditeten deres til folka dere omgås IRL, for da har dere nok ikke mange vennene igjen når ungen kommer ut :kgbaby: :kgbaby:

Kanskje derfor de 'spyr' det ut i forum, så de har et sted å snakke om det?

Når man blir gravid/er prøver ect så er det en ting som går veldig utover livet og tankegangen, og veldig naturlig å snakke mye om. Bare vent til du selv kommer dit.

Skrevet

Ja ts her for ikke å glemme de signaturene om hvor lang dem er på vei.CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARE.

Skrevet

Kanskje derfor de 'spyr' det ut i forum, så de har et sted å snakke om det?

Når man blir gravid/er prøver ect så er det en ting som går veldig utover livet og tankegangen, og veldig naturlig å snakke mye om. Bare vent til du selv kommer dit.

Tro meg, sånn kommer jeg aldri til å bli. Alle gravide er ikke like i oppførsel. Ikke alle gravide blir despo selvutleverende kjerringer som kun har et fokus i livet: graviditeten. De venninnene mine som er gravide, spes hun ene, har null behov for å oppdatere face etc. hver forbanna dag med at hun er 17 uker, 3 dager + en dag siden i går og noen timer og minutter gravid. åh, herregud det er så utrolig trøttende. Folk blir så lei av deg når du velger å oppføre deg sånn liksom. MODERASJON folkens, ever heard of it???

Skrevet

De gravide diskuterer jo stort sett graviditeten sin i sitt respektive forum så ser ikke helt problemet. Hvis du ikke vil lese om graviditet så hold deg unna den avdelinga da vel. Den avdelinga er jo her for at gravide skal kunne snakke med likesinnede. Innimellom vil det dukke opp tråder om graviditet i andre avdelinger fordi tråden handler om flere ting, men kan ikke se at det er så mye at det burde være et problem.

Kvinneguiden er jo laget for kvinner. Og de fleste kvinner har barn/vil ha barn. Ikke alle, men flesteparten. Hvis noen av dere vil sky unna alt gravidsnakk så kanskje dere heller burde melde dere inn i et forum som er mer spesefikt retta mot det dere interesserer dere for.

Skrevet

Og til alle dere anonyme brukere som syter over mye graviditetsprat her på KG. Ha i det minste mot til å stille med en reell signatur. Feige er dere! :kjefte:

Eneste muligheten dere har er å fylle KG med tråder som omhandler noe annet. Men såpass fantasi har dere vel ikke?

Skrevet

Ser ikke problemet jeg, er jo bare å la være å gå inn på trådene/dagbøkene etc??

Skrevet

:ler: Jeg har vært her inne i gudvethvormange år nå, og jeg kan ikke si jeg har vært borti alle disse gravide som det påstås har tatt over forumet.

Tror ikke jeg har opplevd en eneste en av dem, så jeg må jo lure på hvor de er, bortsett fra i tråder som handler om nettopp graviditet og småbarn.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Greit at gravide har mange spørsmål, men de holder seg jo i sitt eget underforum.

• 2 uker senere...
Skrevet

Man er vel kansje litt umoden når man lar seg plage av sånt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...