Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare tenke litt høyt, selv jeg ikke vet helt hva jeg skal tenke og egentlig er det ikke så mye å fundere på helt ennå.. da jeg ikke vet helt, på en måte.. :eeeh:

Det har seg sånn,

i begynnelsen av våren spurte jeg en gammel flamme rett ut om han kunne tenke seg å "ta meg opp etter veggen". Han gav aldri noe svar hverken ja eller nei.

Jeg brukte den ammunisjonen jeg hadde, men fremdeles ikke noe ordentlig svar. Så, etter en stund gav jeg meg, og ferdig med den saken.

(slenger inn her at grunnen til at jeg spurte han, er fordi jeg ikke klarer å ha sex med fremmede, folk jeg ikke stoler på. grunnen er for personlig til å legges ut her.)

Pratet jo med han for det da, om hverdagslige ting.

Natten til søndag logget han seg på msn. Begynte å snakke med meg, mye tull som kom fra han, og en litt flørtete tone fra hans side.

Plutselig kom det frem da, at NÅ er han klar. NÅ vil han.

Regner med at siden det var så sent og sånn, og måten han var på, så var han nok en anelse bedugget også. Spesiellt siden han ble såpass personlig, noe han ikke har vært tidligere i år.

Vi tok opp kontakten nå iår, etter å ha hatt 1års pause fra hverande etter et par ufine ord :sjarmor:

Så kom grunnen til at han ikke hadde gitt meg noe svar tidligere. Han var da visst sammen med ei, men det var hele tiden litt turbulent. Sånn slått opp, blitt sammen igjen, slått opp osv.

Og nei, han syntes visst ikke at det var nødvendig å nevne damen da jeg spurte han om veggen.

Jeg er ikke overrasket over at det var derfor han ikke svarte, og jeg tar det heller ikke på noen måte "tungt" eller er sur fordi han ikke nevnte henne før.

Men, nå hadde de visst gjort det slutt (igjen) på ordentlig nå på fredag, så nå var han klar. "now you're all mine" som han sa...

Jeg, vet ikke hva jeg vil nå. Det at han vil nå, kjennes litt ut som om han slapp en liten bombe.

Det er ikke snakk om noe lovey dovey greier her, bare sex.

Det er stor avstand mellom oss, så reise vil bli dyrt, for begge.

Og jeg klarer ikke helt å ha en formening om hva jeg tenker om dette, om jeg vil eller ikke, før vi har snakket mer om det.

Finne ut om hans kriterier går i hop med mine osv.

Jeg sa jeg nok ikke kom til å ta iniativ til å ta opp akkurat dette samtale emnet igjen.. synes at siden det er han nå som plutselig vil, og med tanke på at han er ny singel får han ta det når han orker om dere skjønner.

Kjenner på meg at, jeg har ikke så veldig lyst til å være en rebound... vet ikke helt hvorfor men... uff nei, får se om han tar det opp igjen eller hva.

Måtte bare få lufte litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er ute etter sex og vil ha sex med han, og han vil det samme no, så er det vel egentlig ikkje noe problem?

Skrevet

Om du er ute etter sex og vil ha sex med han, og han vil det samme no, så er det vel egentlig ikkje noe problem?

Enig, det er da vel ikke noe problem?

Det er jo heller ikke snakk om å være en rebound, ettersom det kun er snakk om sex. Men kanskje du kan finne en som er nærmere for å ta deg oppetter veggen? Trenger ikke reise så langt for å finne en som vil det. Og ettersom du ikke vil ha sex med fremmede, så finner du vel en du kjenner, en kompis eller noe.

Er da ikke nøye hvem det er når det kun er snakk om sex? Det er jo ikke følelser, kun kjønnsorganer i berøring.

Spiller vel ingen rolle hvem det henger fast på så lenge det fungerer, og noen sier seg villig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...