AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg har lyst å kjøpe et "profesjonelt" sett til hjemmevoksing av legger og lår, og trenger tips fra dere KG'ere. Fant ett kult sett på TRANSDESIGN.COM, men ser at strømuttaket ikke er kompatibelt med norsk standard. Kan man kjøpe en transformator, eller er det bare styr å kjøpe elektriske apparater fra Usa? noen som kan anbefale et slikt hjemmevoksingsapparat? Takknemlig for svar !!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Jeg har lyst å kjøpe et "profesjonelt" sett til hjemmevoksing av legger og lår, og trenger tips fra dere KG'ere. Fant ett kult sett på TRANSDESIGN.COM, men ser at strømuttaket ikke er kompatibelt med norsk standard. Kan man kjøpe en transformator, eller er det bare styr å kjøpe elektriske apparater fra Usa? noen som kan anbefale et slikt hjemmevoksingsapparat? Takknemlig for svar !! Det eneste jeg kan anbefale deg er å ta et kurs i profesjonell voksing. Disse kursene koster rundt 3-5000,- og da får du med både voksvarmer, voks og andre nødvendige produkter.. og viktigst av alt - du blir opplært i å utføre en voksing uten å skade huden, etc!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå