Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra å bruke navn, kaller typen min meg alltid noe som gjør meg heelt gærn :yvonne: :rødme: som hva pleier dere å kalle typen deres i hverdagen - noe som kan brukes med suksess? :lur: noe søtt, og ikke <<skittent>> siden det er i dagligtalen vi snakker om. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tar meg selv i å kalle ham "vennen", av en eller annen grunn:P

Skrevet (endret)

Baby <3

Endret av sophiaM
Skrevet

"Kjære" - halveis på kødd, fordi ordet egentlig ikke passer i dialekten min ;)

Gutten min og vennen min av og til.

Mest navnet hans egentlig.

Skrevet

Kaller han så mangt, det som ramler inn i hodet mitt først som oftest. Det meste er på tull selvfølgelig, mange "inside jokes" og referering til situasjoner og minner og slikt..

Det samme gjelder for hans kallenavn for meg.

Poopface, asshat, butthead, prompi, snookiepookie, honeybun, honeyboner, buttercup, søten, søtnos, Truls (han heiter ikkje det), onki, thunderstick, etc.

Og han kaller meg prompeguri, poopie, søta, bananababy, bææ, rips, etc.

Skrevet

Stort sett "kjære" eller "gutten min" utenom navnet hans.

Skrevet

Kjære, elskling eller kjæresten min :)

Skrevet

Kaller han så mangt, det som ramler inn i hodet mitt først som oftest. Det meste er på tull selvfølgelig, mange "inside jokes" og referering til situasjoner og minner og slikt..

Poopface, asshat, butthead, prompi, snookiepookie, honeybun, honeyboner, buttercup, søten, søtnos, Truls (han heiter ikkje det), onki, thunderstick, etc.

hahahahahahaa. lættis as :D

Skrevet

Kaller ham vennen, hele tiden. Har bare sagt navnet hans noen få ganger, 5-6 kanskje. Har vært sammen 3 måneder nå, og holdt på litt før vi ble sammen. Jeg har litt problemer med å si namn :S

Skrevet

pus

Gjest Taxmannen
Skrevet

N1!

Skrevet

pus,bebis,bebi,prompefant,tykkebolla feita hoppa over geita(på tull)

Skrevet

Bæsjen

Ingen spesiell grunn, det har bare blitt sånn

Skrevet

pus,bebis,bebi,prompefant,tykkebolla feita hoppa over geita(på tull)

Hakke kjæresten din noe imot at du kaller a tykkebolla og feita hoppa over geita? ... :P tviler jeg sterkt på ;)

Skrevet

Hakke kjæresten din noe imot at du kaller a tykkebolla og feita hoppa over geita? ... :P tviler jeg sterkt på ;)

Nei han vet jeg tuller og sier det samme til meg uten at jeg tar meg nær av det.

Skrevet

Vennen, kosen, finen og swudu (sweety, men vi forandret litt på det)

han kaller meg søda, jenta mi, kosa, og i helga sa han ganske full og fin atjeg er blomsteralveprinsessa hans *hikk* hihi :-D Søtt.

Skrevet

Buskelusken, kjære etc.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Fra meg til han så er det stort sett vennen eller sweetheart, fra han til meg så er det noe nytt hver dag som ofte er en god blanding av norske og engelske ord uten mening og utrolige gøyale meninger. Sweetplum, bigboobyvennen, sambomyheart, love, dear, chutneylove, redhairgirl ...og sånn fortsetter det. Ofte ord han plukker opp der og da :ler: . Han e no gullig da :)

Skrevet

Kjære, pus etc. Han hater å bli kalt sånne ting, ha ha. Men mest navnet hans da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...