AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg syns det er så spennende å se på en erigert penis. Det å se at den står rett opp, og når mannen går bortover, humper den litt og svaier litt. Jeg blir helt fascinert! Har vært veldig opptatt av peniser siden første gang jeg såå det som 21 åring. Utolig deilig å ha inni meg, og jeg kan ligge å se på den leeenge Jeg kan gå å tenke på peniser dagen lang, og om jeg er ute i byen eller på trikken, så kan jeg fantasere hva som skjuler seg under buksene til menn jeg møter. Et par venninner av meg bryr seg ikke sånn. De liker å kose med penis og å ha den inni seg, men de har ingen særlig interesse utover det. Er det flere som har det sånn som meg?
Gjest oyvind Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Haha det er jo bare sååå søtt. Hva med når det de er halverigerte? Altså slapp og myk, men stor. Jeg er faktisk en heterofil gutt, men jeg har alltid synest penisen min er finest i denne tilstanden :gjeiper: Generelt som gutt er denne fasinasjonen ikke vanskelig å forstå for dere jenter, men det er meget fjernt allikevel. Men så har jeg jo hatt min dinglende mellom bena hele livet. Har du noen gang studert nøye en penis som går fra slapp holdning til full ereksjon? Altså selve omvandlingen fra liten snabb til dobbel størrelse. Det må vel være et opphissende skue tenker jeg
Gjest jente18 Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Har det helt likt. Tror ikke det er så vanlig for jenter, kanskje fordi det er en kroppsdel de ikke er så vant med, som da automatisk blir litt ekkel. Men jeg for min del elsker peniser og synes det er den peneste delen på hele mannekroppen. Blir sprengkåt bare av å tenke på følelsen av å ta på en penis som går fra slapp til erigert. :rødme:
Malenemiss92 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Jeg har det akkurat på samme måten, så du er ikke alene =)
Gjest birry93 Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Tenker vel ikke så mye på det til vanlig, men om jeg først ser en, så gliser jeg bredt! xD
Gjest bazibaz Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Jeg hadde nok en større fascinasjon før, så jeg går ikke og tenker på det like ofte som deg. Men jeg syns de er fantastisk "morsomme". Jeg elsker å både se og ta på en penis som går fra slapp til erigert.
Gjest Kåt mann Skrevet 17. august 2010 #7 Skrevet 17. august 2010 Burde vært et sted hvor kåte jenter og kvinner kunne kommet å sett og tatt på gutter og menn. Aldersgrense så klart. Kanskje overbud på kåte "gamle" menn, men damene kan jo alltid velge nesten fritt. Jeg vil i allefall stille opp. Hva slags arena ønsker damene seg egentlig?
Kamikatze Skrevet 17. august 2010 #8 Skrevet 17. august 2010 Hva slags arena ønsker damene seg egentlig? En "spettwalk", kanskje?
peanut_juice Skrevet 17. august 2010 #9 Skrevet 17. august 2010 Jeg tar megselv ofte i å studere kjæresten min sin penis. Jeg liker å leke med den, og utforske, som hva skjer om jeg gjør sånn og sånn med den i både slapp og erigert tilstand :gjeiper: Syns det er utrolig gøy og fasinerende xD
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #10 Skrevet 17. august 2010 Bra jeg ikke er alene Jeg har ingen kjæreste da, så kunne godt tenke meg en lekekamerat som jeg kan utforske og ta på. Har ikke sett og tatt så mye på en penis, men de gangene jeg har gjort det er det mye jeg ville gjort men som jeg ikke har turt. Glemmer aldri den første gangen jeg rotet med en fyr og han kom gående mot meg og penisen stod rett opp. Den var stiv og hard og stod rett opp, men samtidig sviet den litt når han gikk. Da kunne jeg ikke få han fort nok laaangt inn i meg.
En_koselig_mann Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 hehe jeg må jo si da at jeg har det vel like dann, bare med damer kunne sett på de i dagevis og fantaserer jo om hvordan de er under klærne hehe. Så er jo litt morsomt å se at det er andre som har det sånn også
HopelessFear Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Jeg må si meg enig i at det er fascinerende. Både når den er slapp og myk, hard og klar. Kjenne litt på huden, undersøke hver krinkel og krok... Det er rett og slett fascinerende. Ingen nedlatende kommentar fra min side, en penis er penis med stor P.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Jeg blir fasinert av kunstverk, sirkus og slikt. Men ikke svaiende erigerte peniser. 2
En_koselig_mann Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 Jeg må si meg enig i at det er fascinerende. Både når den er slapp og myk, hard og klar. Kjenne litt på huden, undersøke hver krinkel og krok... Det er rett og slett fascinerende. Ingen nedlatende kommentar fra min side, en penis er penis med stor P. Ikke bare synes dere den er fascinerende å se\ta på, men jr. blir vel alltid glad for litt oppmerksomhet
En_koselig_mann Skrevet 18. januar 2011 #15 Skrevet 18. januar 2011 Jeg lurer litt på hvordan det skulle gått om alle hadde møtt opp nakne på et party/selskap, masse bumpende peniser i alle mulige varianter og lengder, og samme med bryster hehe
Gjest Katten. Skrevet 18. januar 2011 #16 Skrevet 18. januar 2011 Er ikke så fascinert av den - men det hindrer meg ikke i å leke med den hele dagen!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #17 Skrevet 18. januar 2011 Herreguuud, jeg er så enig Det er så vanvittig digg... Eneste dumme er at kjæresten min tror at etter sex, og den blir slapp, ja da vil jeg ikke se mer, kjenne mer. Vil jo så klart det!! Elsker penis diiigg.
En_koselig_mann Skrevet 18. januar 2011 #18 Skrevet 18. januar 2011 jeg nekter aldri aldri dama å kose med jr. men hun må nok regne med at den ikke reiser seg på 5-10 min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå