Gjest gjest Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 En jeg holdt på med før har visst et rykte på seg for å sjekke opp "alle"! Jeg var dum og uvitende om dette, og gikk i fella. fikk følelser for ham etter mnd med dating og sex. trodde det virkelig var noe, slik han pratet... men det var for godt til å være sant.. fyren var kun ute etter sex. nå i ettertid har jeg også fått vite at jeg ikke var den eneste han holdt på med. Han er en player så det holder.. han var min første på alle måter da jeg var jomfru når jeg traff ham. tror jeg aldri kommer til å glemme kvelden hvor jeg hadde sex for første gang. Det jeg satt igjen med var knekte føelser og klamydia! takk for det!!! Hvordan klarer ham??? er det noen som kan svare meg på dette? eier de ikke samvittighet??? Hvis det er noen her inne som kjenner seg igjen ved å gi falske forhåpninger til den andre parten! så tenk deg om, for det sårer noe helt forferdelig... tusen takk til dere som svarer
Sæzzy Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Au da. Den var lei. Vær glad du fant ut hvordan han var såpass tidlig. Putt et bind i postkassen hans, hvor du skriver: "Du har klaymdia", så får du litt pay-back i allefall.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Hvordan klarer ham??? er det noen som kan svare meg på dette? eier de ikke samvittighet??? Er lett for samvittighetsløse menn å få kvinner til sengs. Er nå tross alt det dere tenner på...
Gjest Tsunade Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Er lett for samvittighetsløse menn å få kvinner til sengs. Er nå tross alt det dere tenner på... Er du igang her også...bare fordi en eller annen kødd av en fyr stakk av med dama di engang i tiden, stempler du alle kvinner som troløse bitches, og hater dem. Samboeren min sitter bare og rister på hodet av forakten din som tyter ut av de mange innlegg du skriver her på KG. Kan du ikke bare skifte navn til bitter_mann?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Er du igang her også...bare fordi en eller annen kødd av en fyr stakk av med dama di engang i tiden, stempler du alle kvinner som troløse bitches, og hater dem. Samboeren min sitter bare og rister på hodet av forakten din som tyter ut av de mange innlegg du skriver her på KG. Kan du ikke bare skifte navn til bitter_mann? For å presentere sannheten? :klø: Hun spurte hvordan han fikk henne til sengs, jeg påpekte det som få kvinner vil innrømme.
Sæzzy Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Er lett for samvittighetsløse menn å få kvinner til sengs. Er nå tross alt det dere tenner på... Njååhhmmen. Dakkal... Er du bitter? Såret? Jeg syns du i mange tråder, støtt og stadig må poengtere hva "vi" kvinner tenner på. En ting er at du forklarer jo deg selv, ved å si at "vi" tenner på slikt. Med andre ord, så er du samvittighetsløs, og vil kun ha kvinner til sengs. I tillegg til det har du trolig ikke møtt annet enn dette, og trenger å skifte beite, å modnes litt, og å gå litt i deg sjæl og innse at feilen kan ligge hos deg også (siden du åpenart bare treffer slikt ræl - som kan si ganske mye om deg selv).
Gjest sugar Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Er lett for samvittighetsløse menn å få kvinner til sengs. Er nå tross alt det dere tenner på... Bytt ut DERE med NOEN AV DERE. Vent , skal gjøre det for deg.. Er lett for samvittighetsløse menn å få noen kvinner til sengs. Er nå tross alt det noen av dere tenner på... Sånn. Du må slutte å skjære alle under samme kam, brutal mann! Jeg har ikke gått etter players, ei heller søstra mi og mange av venninene mine har heller ikke gjort det - ja mange har gjort det også. Selv om vi er kvinner er vi faktisk forskjellige individer alle sammen. noe sier meg at du har ekstremt dårlig erfaring tidligere? Tror du rett og slett går etter heelt feil damer.
Sæzzy Skrevet 15. august 2010 #9 Skrevet 15. august 2010 For å presentere sannheten? :klø: Hun spurte hvordan han fikk henne til sengs, jeg påpekte det som få kvinner vil innrømme. Jod, for all del, men sannheter er ikke følgende at alle kvinner tenner på det du presterer å si. Det lyser igjennom mange av innleggene dine at du er bitter. Hva med å vurderer litt faglig hjelp mtp det du sliter med? Jeg er ikke spydig, men veldig seriøs.
Gjest TS Skrevet 15. august 2010 #10 Skrevet 15. august 2010 For å presentere sannheten? :klø: Hun spurte hvordan han fikk henne til sengs, jeg påpekte det som få kvinner vil innrømme. Til brutal mann: Jeg er da ingen tøyte!!! er ikke alle som hopper til sengs med alle, og visst du leser mitt innlegg skikkelig så burde du skjønne at jeg sitter igjen nesom og knust! jeg var jomfru, noe som betyr at jeg ikke pleier å hoppe til sengs med hvem som helst. Denne gutten begynte å bety noe for meg. Er det mulig å å levere slike innlegg "brutal_mann".. har ikke ord...
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 Njååhhmmen. Dakkal... Er du bitter? Såret? Jeg syns du i mange tråder, støtt og stadig må poengtere hva "vi" kvinner tenner på. Blir slik når en ærlig sjel pådrar seg en del erfaring. En ting er at du forklarer jo deg selv, ved å si at "vi" tenner på slikt. Med andre ord, så er du samvittighetsløs, og vil kun ha kvinner til sengs. Hadde jeg vert samvittighetsløs hadde jeg neppe vert singel. I tillegg til det har du trolig ikke møtt annet enn dette, og trenger å skifte beite, å modnes litt, og å gå litt i deg sjæl og innse at feilen kan ligge hos deg også (siden du åpenart bare treffer slikt ræl - som kan si ganske mye om deg selv). Det gjør det sikkert, men hva sier det, sånn faktisk? Annet enn at den råeste sin rett gjelder?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #12 Skrevet 15. august 2010 noe sier meg at du har ekstremt dårlig erfaring tidligere? Tror du rett og slett går etter heelt feil damer. Ergo, alle damer er feil damer.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #13 Skrevet 15. august 2010 Jod, for all del, men sannheter er ikke følgende at alle kvinner tenner på det du presterer å si. Det lyser igjennom mange av innleggene dine at du er bitter. Hva med å vurderer litt faglig hjelp mtp det du sliter med? Jeg er ikke spydig, men veldig seriøs. Been there done that, men den proffe karen hadde ikke tid før 6 måneder senere. Da gikk den avtalen fløyten, og neste kunne en få 6 måneder senere. Jeg kastet det brevet.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #15 Skrevet 15. august 2010 Til brutal mann: Jeg er da ingen tøyte!!! er ikke alle som hopper til sengs med alle, og visst du leser mitt innlegg skikkelig så burde du skjønne at jeg sitter igjen nesom og knust! jeg var jomfru, noe som betyr at jeg ikke pleier å hoppe til sengs med hvem som helst. Denne gutten begynte å bety noe for meg. Er det mulig å å levere slike innlegg "brutal_mann".. har ikke ord... Du er nok ingen tøyte (dessverre). Jeg har kun omtalt deg som kvinne. Og forklart for deg hvorfor du som kvinne tenner på rasshøl. Dere liker nemlig menn som er uten samvittighet. For han fremstår som stor og sterk og rå.Som igjen betyr at han kan beskytte deg. Slik er verden, bare til å venne seg til den.
Gjest Sobril Skrevet 15. august 2010 #16 Skrevet 15. august 2010 (endret) Ergo, alle damer er feil damer. Endret 15. august 2010 av Sobril
Sæzzy Skrevet 15. august 2010 #17 Skrevet 15. august 2010 Blir slik når en ærlig sjel pådrar seg en del erfaring. Hadde jeg vert samvittighetsløs hadde jeg neppe vert singel. Det gjør det sikkert, men hva sier det, sånn faktisk? Annet enn at den råeste sin rett gjelder? Ja, men alle (så og si alle) har slike erfaringer. Ts inkludert, meg inkludert, men jeg kan ikke klandre alle menn fordi 2-3 av dem var noen drittsekker, eller fordi jeg opplevde et langvarig møkkaforhold som endte i helvette. Man må være optimist vet du, også lønner deg seg å se etter andre personer, i andre miljøer, og alt i alt burde du være fornøyd, for du må vel ha lært deg en lekse av dette og. Så, se positivt på det. Du vet nå hva du ikke skal gjøre igjen. Ingen grunn til å være bitter for det om. Se på det som en god lærepenge.
Gjest gjest Skrevet 15. august 2010 #18 Skrevet 15. august 2010 Been there done that, men den proffe karen hadde ikke tid før 6 måneder senere. Da gikk den avtalen fløyten, og neste kunne en få 6 måneder senere. Jeg kastet det brevet. Er det mulig å være så usakelig som deg brutal mann?! ja desverre... Dette er et kvinneforum hvor kvinner skal kunne dele diskusjoner enten de er positive eller negative. du kommer med usakelige svar, og eier ikke medlidenhet!!!! er det mulig.... sorry, måtte bare få en utblåsning her... Til TS: stå på
Sæzzy Skrevet 15. august 2010 #19 Skrevet 15. august 2010 Been there done that, men den proffe karen hadde ikke tid før 6 måneder senere. Da gikk den avtalen fløyten, og neste kunne en få 6 måneder senere. Jeg kastet det brevet. Da må du ta saken i egne hender. Psykologen kunne ikke gjort stort annet for deg, enn hva du egentlig kan gjøre selv. Det finnes massevis av selvhjelpesbøker som kan hjelpe. Kognutive fagbøker, etc. Bare å sette i gang. Kan ikke sitte stuck slik du har gjort en (lang?) stund. Det gagner ingen. Aller minst deg selv.
Gjest gjest Skrevet 15. august 2010 #20 Skrevet 15. august 2010 Du er nok ingen tøyte (dessverre). Jeg har kun omtalt deg som kvinne. Og forklart for deg hvorfor du som kvinne tenner på rasshøl. Dere liker nemlig menn som er uten samvittighet. For han fremstår som stor og sterk og rå.Som igjen betyr at han kan beskytte deg. Slik er verden, bare til å venne seg til den. Nei han var ikke en mann uten samvittighet! dvs han hadde spaltet personlighet, noe jeg fant ut etterhvert... i begynnelsen når vi datet var han mannen som hadde samvittighet og tenkte på meg, og ja han var sterk og beskyttende også. Alt på en fin måte, derfor ble jeg tiltrukket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå