Alicia82 Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hei hei! Jeg skal være i et utdrikkningslag på lørdag og jeg ble spurt om hjelp til å finne på noen aktiviteter på kvelden. Vi skal ha den "leken" at hun skal kjenne på gavene før hun pakker de opp. Hvis hun tar feil må hun ta en shott eller noe. Men jeg kommer ikke på flere leker. Er det noen som har noen forslag om noe morsomt eller koselig å gjøre? Jeg takker for alle svar!!
miss_universum Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 I mitt utdrikningslag lagde de et slags rebusløp(vi var ute da, men du kan vel kanskje vri det om til å bli noe dere kan gjøre hjemme), hvor alle jentene hadde laget spørsmål om seg selv/hverandre. Svarte jeg feil på et spm måtte jeg ta 2 shotter, svarte jeg riktig måtte jeg ta 1 shot. Var veldig gøy =D Når vi var hjemme etterpå hadde alle kjøpt små gaver jeg fikk uten å vite hva som var fra hvem og måtte gjette. Alle gavene hadde da en slags sammenheng med hvordan jeg ble kjent med jentene =)
Alicia82 Skrevet 15. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2010 Hei hei! Jeg skal være i et utdrikkningslag på lørdag og jeg ble spurt om hjelp til å finne på noen aktiviteter på kvelden. Vi skal ha den "leken" at hun skal kjenne på gavene før hun pakker de opp. Hvis hun tar feil må hun ta en shott eller noe. Men jeg kommer ikke på flere leker. Er det noen som har noen forslag om noe morsomt eller koselig å gjøre? Jeg takker for alle svar!! Det høres kjempe artig ut! Takk for svar. Skal prøve forslagene dine.
Niennas Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Det finnes en tråd her som heter "Utdrikningslag" med underteksten "en samletråd". Det står det litt forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå