AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 skal prøve og gjøre det kort. jeg har kjent en fyr i snart 3 år, det begynte med internett for så og møtes. det har utviklet seg følelser fra oss begge, men han har ikke villet gå lengre med det fordi han ikke har følt seg klar for noe pga mange grunner i hannes liv som har hendt så har det vært vanskelig for han og gjør det. han friker rett og slett ut. men alikevell så har vi hatt sex en del ganger, hvor han har friket ut når det har vært snakk om noe mere. det har vært flere episoder hvor han har brutt sammen og henvendt seg til meg for å få trøst, vi har det veldig godt når vi er sammen og jeg føler bare at det "klikker" og jeg føler en deilig ro når jeg er sammen med han. det er ikke noe spørsmål liksom om mine følelser for han, jeg får en følelse av at jeg bare vet at dette stemmer. han har til og med sagt at han elsker meg, både full og edru. noe som har gjort mitt hode svært forvirret! det har vært mye opp og ned mellom oss fordi han ikke greier og bestemme seg. og jeg vet at han ikke har greid og komme over eksen som har vært et helvette i hannes liv. mye drama som har skjedd pga hun og han har slitt mye. han sier de ikke har mer kontakt, men jeg vet (av veldig sikre kilder) de har eller ihvertfall har hatt kontakt. så jeg tror det rett og slett er fordi han ikke er over hun men ikke vil innrømme det for meg. han er av den typen som aldri prater om følelser, men når han drikker så kommer det. derfor har han hatt de sammenbruddene på fylla! så det og prøve og prate med han om det her er UMUUUULIG! jeg har prøvd sikkert hundre ganger uten noe spesielt med resultat...jeg vet ikke hva han vil selv om jeg tror jeg vet. han betyr så mye for meg og det er vondt og tenke på at jeg ikke skal ha han i livet mitt. for hvor lenge skal man holde ut det her? ikke det at jeg sitter og venter på han. jeg har egentlig gitt han opp for lenge siden og blitt mindre følelsesmessig involvert i han for å si det på den måten. jeg gir rett og slett blaffen i han. men jeg tror jeg har lært og tenke sånn, for jeg vet langt der inne at "vi hører sammen". hver gang vi prater så er det sex relatert, han og jeg for del prater så og si bare sex. men jeg har funnet ut at det er en måte og få hannes oppmerksomhet på, samtidig som jeg ikke legger for mye følelser i det fordi jeg vet at det ikke forandrer på ting som de er. det var værre før da jeg hadde håp om at det skulle bli noe mer om jeg kom på besøk, men ble skuffet og såret flere ganger så derfor har jeg gitt opp. han har i et av sammenbruddene sagt at han er klar over hvordan han har behandlet meg og unnskyldt seg og forklart hvorfor han oppførte seg sånn og sånn da og da osv.... og ofte både på fylla og i edru tilstand skriver han at han vil jeg skal komme til han, "jaha er du kåt nå?" pleier jeg og svare, og han blir lei seg når jeg svarer det fordi han faktisk savner meg og vil være sammen med meg. men jeg drar ikke! jeg føler meg brukt samtidig som at jeg vet at han har følelser for meg. snart 3 år er gått og jeg klarer enda ikke og skyve han 200% fra meg, jeg har ingen håp eller forventninger om at han kommer til og ombestemme seg men alikevell så er det ganske vanskelig og skyve han fra seg når du går med den "han er den rette" - følelsen...når man "bare vet" jeg orker ikke være frustrert, sint og lei meg lengre...jeg gir rett og slett blaffen. selv om jeg vet at vi skulle vært sammen hadde vært fint og fått noen innspill
Gjest Awsome Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Should you stay or should you go? Det er det bare du som kan bestemme. Eg hadde gått, for leeeeenge siden. Om du ikkje er fornøyd med å være venner med fordeler eller bare venner så får du gi han eit ultimatum. Alt eller ingenting.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 Den rette er ikke bare det at du føler det for han, men også at han føler det samme for deg. For hvordan kan han være den rette for deg hvis han ikke føler det sånn? I tillegg er den rette mer enn bare følelsen av at han er det. Det handler også om at han behandler deg bra, respekterer deg, vil det beste for deg, støtter deg når du har det vanskelig...med andre ord, alle de mellommenneskelige tingene som bør finnes i et parforhold. Så å være "den rette" innebærer nok dessverre mer enn bare at du føler han er det.
Naxos70 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 han er ikke den rette for deg. Han holder deg gående fordi han ikke har et bedre alternativ. Så straks et bedre alternativ dukker opp dropper han deg. Dropp han før han får sjangs til det, du blir bare såret, dessverre. Alternativet er at du finner på andre ting, slik at han ikke tror du er interessert lenger, da kan det hende han våkner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå