Gå til innhold

Hva er den verste egenskapen til dama/kona di?

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet

Det har vært lagd en tråd om hva som er den verste egenskapen til din mann. Av ren nysgjerrighet lager jeg en motsatt en. Kanskje vi kvinner får noe å lære etterpå.

Vær så snill å ikke lag en likestillingsdebatt av dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

Det har vært lagd en tråd om hva som er den verste egenskapen til din mann. Av ren nysgjerrighet lager jeg en motsatt en. Kanskje vi kvinner får noe å lære etterpå.

Vær så snill å ikke lag en likestillingsdebatt av dette.

Huff nå ble det for mange. Håper noen kan rydde bort to av de? trenger ikke tre poster

Skrevet

Kona mi klager over meg på KG.

Skrevet

Kona mi klager over meg på KG.

hahahahahahahahahahahahahahahahahah

Skrevet

Om en mann klager over kona\dama her inne. Vil 100 kvinner komme inn og forsvare henne

Skrevet

At hun ikke trener. Selv trener jeg nesten hver dag for formen og helsa sin del, men også for å vedlikeholde en stram og veltrent kropp for henne. Skulle ønske hun gjorde det samme for meg.

Gjest Bianca26
Skrevet

Om en mann klager over kona\dama her inne. Vil 100 kvinner komme inn og forsvare henne

Håper man slipper det da. Var liksom ikke det som var menoingen da jeg startet tråden. Håper den slipper å stenges fordi den blir off topic

Skrevet

Var ikke mange klagene her...

Hvis typen min hadde kommet til ordet hadde han sikkert sagt noe om min litt maniske trang til å fjerne kvisene han innimellom får. :sjenert:

Skrevet

Antageligvis det at hun ofte holder ting fra meg. Ikke sånne store ting å ha sex med andre menn osv., men andre småting som er litt kjipt for meg å finne ut i ettertid. Det er nok veldig mye jeg ikke vet om hun, men så er noen folk bare mer private på den måten selv overfor kjæresten, så det ødelegger ikke noe særlig for meg. Jeg bare har en annerledes oppfatning av hva det vil si å være kjæreste enn hun kanskje, for jeg deler alt.

Skrevet

Var ikke mange klagene her...

Det er velkjent at mange menn leser og bidrar med innlegg på KG. Forholdet mellom antall innlegg på disse trådene med motsatt fortegn, viser med all ønskelig tydelighet at parforhold i regelen er til glede for mennene og en klamp om foten for kvinnene. Når skal kvinnene endelig innse at menn er parasitter de bør frigjøre seg fra??

Skrevet

Den verste egenskapen til dama mi er at hun ikke sitter på fanget mitt akkurat nå. :rødme:

Gjest Bianca26
Skrevet

Kom igjen da gutter. Svarer dere ikke fordi dere er redd for å bli halshugd av sinte kg ere? Om dere leser den tråden som er omvendt så er den milelang. Bare få det ut.

Skrevet

Det er velkjent at mange menn leser og bidrar med innlegg på KG. Forholdet mellom antall innlegg på disse trådene med motsatt fortegn, viser med all ønskelig tydelighet at parforhold i regelen er til glede for mennene og en klamp om foten for kvinnene. Når skal kvinnene endelig innse at menn er parasitter de bør frigjøre seg fra??

Hva er feilen med parasitter? Klør de? Kvinner trenger parasitter til å klø dem på ryggen med sjeggstubene sine. Mange menn har forresten vært med flere enn ei dame, men den dama vi er med til slutt er dame i en spesiell utvalgt kvalitet. Og er vi nyforelska så har vi rosa skylapper.

Gjest gift kvinne
Skrevet

hadde mannen min vært her inne ville han sagt:

- at jeg av og til kan virke belærende, ovenfraogned, og at han hater det

- at jeg noen ganger i diskusjoner eller når jeg er stresset blir sint, men at jeg har blitt flinkere til å formidle følelsene bak

- hår på badet, han irriterer seg stort over dette selv om det neppe kan karakteriseres som en egenskap:-)

Så er det sikkert noen småting som ikke handler om egenskaper men uvaner, men der er vi like gode og bryr oss ikke lenger:-)

Og ja, han har sine dårlige egenskaper, men jeg har ikke giddet å skrive i den andre tråden...

Skrevet

jeg irriterer meg over at min kone alltid lager perfekte porsjoner med middag. Alt skal være på millimeteren perfekt lagt på fatet.

Jeg får ikke lov til å spise for mye, heller, men så spise jeg mye når hun ikke er tilstede.

Dessuten irriterer det meg at hun alltid skal virke så underdanig andre mennesker, bare fordi hun vil bli godtatt og likt.

Jeg prøver å få opp selvtiliiten hennes ved å alltid rose henne.

Skrevet

At hun ikke trener, og veier en noen kilo for mye.

Har vært sammen et år, og etter vi ble sammen ble hu lat og skvapsete i kroppen og lar seg forfalle.

Syns det er syns, og nesten litt falskt, for hun er ikke den jeg en gang ble tiltrukket av utseendetmessig.

Hun veide vel 55 kilo før. er 165 cm cirka. nå veier hun snart 70 tipper jeg, og det er ikke attraktiv.

dessuten går hu i joggebukser hele tiden.

Tar jeg det opp med henne lager jeg helvette på denne jord.

Skrevet

Hadde typen vært her ville han sagt (nå skal jeg være så ærlig her.. blah)

- At jeg ikke gir nok i senga tenker jeg og at jeg bare 'tar imot' litt for ofte.

- At jeg er 'trengende' og heletiden må ha godkjenning og at det blir litt mye.

- At jeg kan være litt kjedelig, ikke sier noe bare sitter der liksom.

Fane, bør ta en prat med han - dette vakke bra :s

Gjest Bianca26
Skrevet

hmmf hvor er alle mennene som skulle svare? Hvor er brutal-mann, steinar 40, waco?

Skrevet

hmmf hvor er alle mennene som skulle svare? Hvor er brutal-mann, steinar 40, waco?

Har jo vært litt flere menn her og svart da :)

Som sagt, for min del så syntes jeg det ikke er bra at hun ikke trener. Når man selv trener 5-6 dager i uka, både for helsen og fordi jeg vil ta meg bra ut for henne, så skulle jeg ønske at hun også gjorde det for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...