Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig bleik - ser nesten blå ut. Siden jeg ikke har fått mulighet til å sole meg i sommer, tenkte jeg å benytte meg av solarium. Jada, det er sikkert skadelig, men trenger ingen moralpreken. ;)

Problemet er at jeg blir aldri brun. Har vanskelig med å få et grunnlag når jeg tidligere har ligget i solarium ca. 3 ganger i uken.

Noen tips til meg? Hvilke type solarium jeg bør benytte meg av? Hvor ofte og lenge jeg burde ta? Som sagt, jeg er veldig bleik, og bør nok ikke følge retningslinjene til folk som har et godt grunnlag fra før (også om vinteren).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har sett, av venninner som vanligvis ikke blir så brune ute i solen, men som har stekt seg i solarium er at brunfargen ofte blir grå og gusten, og det ser ikke særlig naturlig ut.

Hvorfor ikke bare prøve ut en litt dyrere og bra selvbruningskrem? De har sikkert en bra en å anbefale deg på et parfymeri. Så slipper du å bruke pengene dine på en grå og kreftfremkallende "brun"farge. :)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg vil heller anbefale deg å ta betakaroten og spraytan/fake tan. Det er bedre for huden og du kan velge selv hvor ofte du vil bruke det. Jeg pleier å bruke Dove body lotion med selvbruning i, etter et par dagers bruk får jeg en nydelig glød og mange kommenterer at jeg har så fin brunfarge. Den fra St Tropez er også helt perfekt :)

Skrevet

Takk for innspill. Tror jeg har prøvd de fleste selvbruningsprodukter på markedet, men ingen ser helt naturlige ut (særlige ikke når de begynner å flasse av - 2 dager etterpå). Derfor vil jeg heller få en naturlig farge. :)

Skrevet

Det letteste er nok å akseptere at man ikke blir brun. ;) Det har ihvertfall jeg gjort.

Skrevet

Prøv St Tropez sin! ..den skal visst aktivere de naturlige pigmentene i huden slik at brunfargen blir mer naturlig (ble jeg fortalt på salongen)... Og smør heller 3 tynne lag i uken enn ett tykt, da vil du få en fin glød :) Lykke til uansett hva valget faller på!

Skrevet

Som sagt, selvbruning er utelukket. :) Har prøvd St. Tropez, men det finnes selvbruningskremer som er langt bedre (og billigere).

Gjest Spinell
Skrevet

Noen blir rett og slett ikke så brune som andre. Lev med det, drit i solarium og fryd deg over at du ikke har skrukkete lærhud som 35-åring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...