Gå til innhold

Ny sesong Frustrerte Fruer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om innspillingene til den nye sesongen er i gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 7 starter jo opp i september, så regner nesten med at innspillingene er i gang:)

Skrevet

ok... fant de ikke på nett skjønner du.... :(

Skrevet

Sesong 7 starter jo opp i september, så regner nesten med at innspillingene er i gang:)

Den begynne vel ikkje i september her i Noreg? Er vel Usa? Gler meg allereie, om eg så må sjå det på internett ;)

Skrevet

Den begynne vel ikkje i september her i Noreg? Er vel Usa? Gler meg allereie, om eg så må sjå det på internett ;)

Er det noe nettsted som har begynt å vise de??? Der jeg pleier å se, så kommer ikke episodene før de har blitt vist på tv i USA......

Skrevet

Er det noe nettsted som har begynt å vise de??? Der jeg pleier å se, så kommer ikke episodene før de har blitt vist på tv i USA......

Tja, dei sidene eg brukar er sidereel.com og surfhechannel.com, men veit ikkje korleis det er med tanke på at episodane må visast i usa først.

• 1 måned senere...
Skrevet

Sesong 7 er i gang! :D Noen som har sett den første episoden? :D

Skrevet

Jeg har sett den !! :) så den i går.

Kan se den her: S7E01

Den er helt herlig ! Gleder meg til ny episode neste mandag :yvonne: :yvonne:

(er ikke sikkert linken fungerer i Safari, jeg må bruke Google Chrome hvertfall..)

Skrevet

Likte episoden skikkelig godt, de har mange gode kort å spille på denne sesongen. Liker at fortiden på en måte innhenter Wisteria Lane :D

Skrevet

Jeg har også sett den, tror dette blir en bra sesong! :)

Skrevet

Episode 2 har også kommet, venter i spenning på episode 3 som kommer til søndag :)

Skrevet

Episode 2 har også kommet, venter i spenning på episode 3 som kommer til søndag :)

Fikk nesten vondt av Paul Young i den episoden, selv om jeg egentlig ikke liker ham, for ei merkelig dame han er gift med!

Skrevet

Fikk nesten vondt av Paul Young i den episoden, selv om jeg egentlig ikke liker ham, for ei merkelig dame han er gift med!

Ja, hun var veldig merkelig... Lurer på hva "det er" med henne ;) Blir spennende :)

Skrevet

Dama til Paul har bare rett og slett uflaks tror jeg..

Ellers er det slik at hun pleier å utnytte de som er i fengsel for noe. Han SKULLE jo være i fengsel lengre. Så det gikk jo ikke helt etter planen for hennes del heller :sukk:

Skrevet

Spennende er det hvertfall :)

Hvilke sider ser dere på? Jeg bruker surf the channel, men de legger ut litt sent noen ganger....

Skrevet

Casttv.com bruker jeg :) da legges episodene alltid ut dagen etter sendetid i USA. Er enklere å bruke enn Surf The Channel og. Slipper å linke vidre til andre sider. Er heller mange videovalg på selve siden.

Gårsdagens episode var bra :) :) får litt mer innblikk i kona til Paul! Vet ikke om hun er sprø eller om hun bare har litt uflaks om mann jeg ..

Skrevet (endret)

Jeg tror hun kona til Paul står i ledtog med Felicia Tilman. Jeg fikk den følelsen skikkelig da hun og Paul spiste middag, måten hun så på ham på.. Hmm.. Blir spennende å se;)

Endret av josefin88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...