AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Jeg møtte en fyr for et par dager siden, vi hadde god kontakt og danset tett sammen. Han befølte meg og jeg tok på han, han kysset meg på nakken og på kinnet. Jeg sa at jeg ikke kunne gå noe lengre fordi jeg har kjæreste selv om jeg hadde veldig lyst. Alikevel har jeg dårlig samvittighet... hva syns dere? var jeg utro???
Kråkesaks Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Ville du ment at kjæresten din var utro om han gjorde det samme med en annen dame?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 huff..tenkte noen ville spørre meg om det ja :/ jeg ville nok det.
Kråkesaks Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 huff..tenkte noen ville spørre meg om det ja :/ jeg ville nok det. Da har du vel også svaret på spørsmålet ditt.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Jeg håper fortsatt at noen vil si "nei, du var ikke utro"
Kråkesaks Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 (endret) Jeg håper fortsatt at noen vil si "nei, du var ikke utro" Vel, hvis du mener han hadde vært utro om han hadde gjort det samme og du vil at folk skal si at du ikke var utro? Mener du at dere skal ha forskjellige regler da? Et slags cuckold light forhold? Endret 15. august 2010 av Het Potet
Britt Banditt Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Hvis du ikke tror kjæresten din hadde akseptert det (kunne du gjort det foran han?), så ja.
I Grosny Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Jeg møtte en fyr for et par dager siden, vi hadde god kontakt og danset tett sammen. Han befølte meg og jeg tok på han, han kysset meg på nakken og på kinnet. Jeg sa at jeg ikke kunne gå noe lengre fordi jeg har kjæreste selv om jeg hadde veldig lyst. Alikevel har jeg dårlig samvittighet... hva syns dere? var jeg utro??? Du var litt utro, men klarte å dra deg inn igjen før større katastrofe skjedde. Jeg tilgir deg. Hadde du drukket alkohol? I så fall anbefaler jeg deg å stoppe ett glass tidligere.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 samvittigheten din blir jo ikke no bedre av at noen på et nettforum sier du ikke var utro. du mener det jo selv, så da er det vel samme hva andre mener?
sophiaM Skrevet 15. august 2010 #12 Skrevet 15. august 2010 og selvom du ikke gikk all the way med han; hadde sex, klining osv så har du gjort ting som bare skal være mellom deg og kjæresten din. I tillegg skriver du at du stoppet med det, selvom du hadde LYST til å gå lengre. Herregud, for et dårlig kjærestemateriale. Den dårlige samvittigheten din har du gjort deg velfortjent til
Gjest Dainty Skrevet 15. august 2010 #13 Skrevet 15. august 2010 (endret) og selvom du ikke gikk all the way med han; hadde sex, klining osv så har du gjort ting som bare skal være mellom deg og kjæresten din. I tillegg skriver du at du stoppet med det, selvom du hadde LYST til å gå lengre. Herregud, for et dårlig kjærestemateriale. Den dårlige samvittigheten din har du gjort deg velfortjent til Hva man har lyst til, er vanskelig å styre. Fornuft og begjær går ikke alltid hånd i hånd. Det er hvorvidt man lar seg styre av dette begjæret eller ikke som er avgjørende. Få mennesker kan gå igjennom et langvarig forhold og aldri kjenne seg fristet av andre, slik TS ble i denne situasjonen. Kanhende har hun allerede gått for langt etter noens mening, jeg ser den. Men jeg synes ikke det er noe å miste nattesøvnen over. Nå vet hun i alle fall hvordan hun skal unngå å sette seg selv i en slik fristende situasjon - neste gang lar hun være å danse tett med en hun finner tiltrekkende. Jeg er for øvrig overbevist om at kjæresten hennes også har blitt, eller på etellerannet tidspunkt kommer til å bli fristet på en liknende måte av en annen. Jeg vil tro, uten å ha statistikk på emnet, at små episoder som den TS beskriver skjer med de aller fleste som er i et forhold. Endret 15. august 2010 av Dainty
Hamster Skrevet 15. august 2010 #14 Skrevet 15. august 2010 Jo, det vil jeg si du var. Det er vel 3 ting man kan kontrollere med: 1. Gruer du deg til å fortelle eller ikke vil fortelle det til kjæresten? (Det er jo ofte fordi han ikke ville likt det) 2. Kunne du latt han gjøre det samme? 3. Kunne du gjort det foran han uten at han hadde hatt noen problemer med det? Det er jo en rimelig enkel test. Men personlig vil jeg si at du var det ja.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #15 Skrevet 15. august 2010 Hva man har lyst til, er vanskelig å styre. Fornuft og begjær går ikke alltid hånd i hånd. Det er hvorvidt man lar seg styre av dette begjæret eller ikke som er avgjørende. Få mennesker kan gå igjennom et langvarig forhold og aldri kjenne seg fristet av andre, slik TS ble i denne situasjonen. Kanhende har hun allerede gått for langt etter noens mening, jeg ser den. Men jeg synes ikke det er noe å miste nattesøvnen over. Nå vet hun i alle fall hvordan hun skal unngå å sette seg selv i en slik fristende situasjon - neste gang lar hun være å danse tett med en hun finner tiltrekkende. Jeg er for øvrig overbevist om at kjæresten hennes også har blitt, eller på etellerannet tidspunkt kommer til å bli fristet på en liknende måte av en annen. Jeg vil tro, uten å ha statistikk på emnet, at små episoder som den TS beskriver skjer med de aller fleste som er i et forhold. er det rart mennesker blir sjalu da eller? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #16 Skrevet 15. august 2010 Hadde dama mi gjort det mot meg hadde jeg kasta henne ut på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå