Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en god protein-hårkur (har utallige fuktkurer allerede), noen som har en god anbefaling? Jeg trenger også en finishing spray til bruk etter føning/retting, den må ha litt hold, og gi fin glans, noen tips? Til sist kunne jeg tenke meg en leave-in balsam, i sprayform; vet du om noen gode?

Hadde blitt veldig glad om noen hadde anbefalinger til meg (kun frisørprodukter!) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om kur, da jeg ikke har funnet den perfekte enda. Har hørt mye bra om Joico sin da, den som har vunnet 10 år på rad eller noe. Men finishspray - her elsker jeg S- factor sin Happy Shiny People (tror det er det den heter). Den gir utrolig glans og lukter herlig!!

Skrevet (endret)

Beste proteinkuren = Redken Extreme Cat Treatment( spray kur) :)

Og den som meelissa mener ( K-pak) er også god:)

Endret av Malin;) - Makeup
Skrevet

Den S-factor sprayen, er det en hårspray med slik trykkflaske, eller hva jeg skal si? Hverken feelunique eller strawberrynet sender feks hårsprayer til utlandet høytrykket i flaska eller noe.

Skrevet

Den S-factor sprayen, er det en hårspray med slik trykkflaske, eller hva jeg skal si? Hverken feelunique eller strawberrynet sender feks hårsprayer til utlandet høytrykket i flaska eller noe.

Tror det, men er ikke sikker? Her er bilde, kanskje du vet det selv når du ser hvordan flasken ser ut. http://static.diary.ru/userdir/2/8/2/8/28280/49908060.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...