Gå til innhold

Hvilken sang går på repeat hos deg om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt musikkinspirasjon :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Enchanted
Skrevet

Akkurat nå går "school" med supertramp og "people are strange" med The Doors litt sånn om hverandre i hjernen min, hihi

Skrevet (endret)

Sangene fra platene Eclipse, Silent Waters og Skyforger av Amorphis, Fever av Bullet For My Valentine, Lungs av Florence + The Machine og sangen Time To Burn av Taking Dawn :)

Endret av Minttu
Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg har fullstendig dilla på Prosessen av Kaizers Orchestra, That's not my name av The Ting Tings og Tiger av Maximum Balloon og Aku Orraca-Tetteh nå om dagen. :happy:

Skrevet

har veldig dilla på Turn the lights off med Kato feat. jon :enig: får meg i godt humør :jepp:

Skrevet

Ke$ha med Your love is my drug, Blah Blah Blah og Kiss and tell.

Skrevet

Grace - Ed Kowalczyk

Skrevet (endret)

...

Endret av ThePink
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg elsker Robyn jeg da, det nye albumet hennes er kjempebra! Don't fucking tell me what to do og dancing on my own er favoritter. Jeg hører også på mye gammelt, Faithless med One step too far er litt chill, og Basement Jaxx med Get me off..

Run med Snow Patrol er også en klassiker, en helt fantastisk sang! Leona Lewis har også en vakker versjon av denne.

Skrevet

A Perfect Circle - Blue. Den er bare så utrolig fiiin. :rødme:

Skrevet (endret)

De siste 3 dagene har jeg hørt på : Band Of Horses med "No ones gonna love you", og Paul Epworth sin mix av "No ones gonna love you". Likte musikkvideoene til både Band Of Horses og Epworth, anbefales å ses!

Jeg er litt i dette hjørnet for tiden. Fant sangene på youtube :)

Endret av meridian
Skrevet

Sang som heter Sozialistische Weltrepublik. Hakke peiling på hvem som har laget den.

Skrevet

Jeg har blitt hjernevasket på country-festival i sommer, og hører på Garth Brooks - Calling Baton Rouge hver dag :|

Skrevet

OneRepublic - All the right moves

Rihanna - Te Amo

Kansas - Carry on waynward son

Gjest Tsunade
Skrevet

Ott - Signals from Bob

http://www.youtube.com/watch?v=e6caSupBbxM&feature=search

Ligge på sofan under dyna og kose meg med fine tanker, stearinlysene tent i taket i de fine lysholderne fra indiska, da er den perfekt :-D sjekk den ut da :D

Har gjort det nå, den var kjempefin! :jepp:

Trenger litt fresh input selv på musikkfronten, har fått en helt sprø men veldig kul låt på hjernen, nemlig denne:

Klarer ikke la vær å synge på den dagen laaang! :digge:

Gjest hogwash
Skrevet

Røyksopp - Happy up here og miss it so much.

Skrevet

Har gjort det nå, den var kjempefin! :jepp:

Trenger litt fresh input selv på musikkfronten, har fått en helt sprø men veldig kul låt på hjernen, nemlig denne:

Klarer ikke la vær å synge på den dagen laaang! :digge:

Wee :-D

Går mye i Ott og Shpongle her om dagen (hører på den jeg linka til akkurat nå hehe!) behagelig og sprø musikk, og orgasme i nerver og ører ;-D

Skrevet

Røyksopp - Happy up here

Første gang jeg hørte den, tror jeg den sto på repeat i ikke mindre enn 3-4 timer her :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...