Ana Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Etter tips fra noen her inne (husker ikke hvem eller hva), lastet jeg ned Leonard Cohens 'Famous Blue Raincoat', og den var jo bare nydelig! Er ikke spesielt kjent med musikken hans fra før, så jeg lurte på om noen kunne anbefale noen flere sanger jeg kan laste ned?
Gjest care Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Har den siste cd`en hans, og musikken er utrolig deilig. Last ned det du kan, du vil nok like det meste :blunke:
Gjest Liten Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 "I'm your man" er jo en gammel klassiker, men selv har jeg brent og slitt ut opptil flere av hans siste (nest siste?) "Ten new songs". Bedre stemningsmusikk skal du lete lenge etter, eller som en god venn av meg skrev på mail etter at han hadde hørt den hos meg "Leonard Cohen plays evocatively in the background....swaying music, music to make love to....". Sendte han cd'n jeg. :kysse:
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #6 Skrevet 1. oktober 2003 First we take Manhattan Ain't no cure for love So long Marianne Anthem Bird on the wire .. og den nye; "Ten New Songs".
Ana Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2003 Takk for tips! Har lastet ned et par, men jeg likte ikke dem så godt som 'Famous Blue Raincoat', er ikke så glad i altfor mye synth
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #9 Skrevet 1. oktober 2003 Åh jeg digger virkelig musikken hans. "Ten new songs" plata er veldig fin. Ellers så er jeg veldig glad i klassiker-låtene hans. Aint no cure for love Take this waltz First we take Manhattan Dance me to the end of love Democracy Også syns jeg låta "Alexandra Leaving" fra "Ten new Songs" er veldig fin..
Gjest Hilde K S Skrevet 1. oktober 2003 #10 Skrevet 1. oktober 2003 Hallelujah, I`m your man og Dance me to the end of love er fantastiske.
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #11 Skrevet 2. oktober 2003 Etter tips fra noen her inne (husker ikke hvem eller hva)' date=' lastet jeg ned Leonard Cohens 'Famous Blue Raincoat', og den var jo bare nydelig! Er ikke spesielt kjent med musikken hans fra før, så jeg lurte på om noen kunne anbefale noen flere sanger jeg kan laste ned?[/quote'] Kan anbefale denne sangen i Tori Amos sin tolkning også... Vakker, vakker Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå