Marteet Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Hei! Jeg er ei jente på 14 år. Jeg har veldig liten rompe, men jeg trener utrolig mye på fritiden. Men det går mest på jogging å håndball. Så jeg lurte på om det er noen av dere som vet om noen bra øvelser e.l som går på rompa? Hvor mange repeteringer burde jeg ta? Hvor mange ganger i uken? Når vil jeg merke forskjell? Bare kom med bra tips, å gjerne flere
Gjest Sobril Skrevet 15. august 2010 #2 Skrevet 15. august 2010 Jeg har lurt på det samme, og har googlet og lest og funnet bl.a. at "rumpemuskelen er den største muskelen og også den enkleste å trene". My ass!! Jeg tror at man enten er født med flat, medium eller sprett - og at man bare kan få det maksimale ut av slik man er genetisk anlagt. Min søster er treningsnarkoman; jobber som treningsinstruktør og trener også hardt hver eneste dag. Ser ennå ikke noe til rumpa.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 knebøy eller utfall.... hjelper enormt mye til TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå