Vera Vinge Skrevet 30. april 2013 Forfatter #1161 Del Skrevet 30. april 2013 Rolig dag på jobb. Det er sånn innimellom, at man sitter og venter på noe. Jeg har både neglelakk og strikketøy i veska, men føler det ser litt rart ut å dra fram det her jeg sitter. Jeg har ikke jobbet her såå lenge... Men mitt siste strikkeprosjekt tok nesten knekken på strikkelysten min. Jeg følte meg så lur, da jeg kom på at jeg skulle strikke denne jakka til sønnen min med mye av restegarnet jeg har i den ene garntypen jakka er strikket i (den varianten som ikke er pusete). Jeg har strikket så mye til babyer og barn i det garnet, at det har blitt mange små rester. Men jeg feilberegnet garnmengden fullstendig, så det som skulle bli en sommerlig jakke i striper i lysegrått, lysegult, oransje og kornblått, måtte spes med flere andre farger i tillegg for at det skulle bli nok garn. Og ikke bare kommer han til å se ut som en klovn, men jeg har seriøst brukt timer på å feste alle trådene. Siden fargene skiftet så ofte, måtte jeg jo klippe av tråden for hver stripe. Det er nesten så jeg ikke orker å begynne på neste prosjekt på tapetet. Men bare nesten. For jeg har kjøpt garn til denne jakka i beige, med gule detaljer. Til bruk på 17. mai. Tenkte også å sy en mørkeblå sløyfe til å ha i halsen. Får jeg tid, strikker jeg en vest til å ha under, men tviler på at jeg rekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 30. april 2013 Forfatter #1162 Del Skrevet 30. april 2013 Men jeg gleder meg sånn til neste år, da jeg håper veslegutt passer inn i barnebunaden min bror og far brukte da de var små. Vi har den i to størrelser, og jeg håper den minste passer da. Den har også sånn artig lue med kjempelang dusk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 30. april 2013 #1163 Del Skrevet 30. april 2013 Jegstrikker finjakken, den er kjapp og enkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 30. april 2013 Forfatter #1164 Del Skrevet 30. april 2013 Kjapp, sier du? Jeg vurderte nemlig å strikke en vest av garnet i stedet, den i samme serien, for å slippe unna ermer. Men fint om det går relativt radig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 30. april 2013 Forfatter #1165 Del Skrevet 30. april 2013 Ok, nå har jeg lest gjennom nesten hele Game of Thrones-tråden på KG. Dette bør vel ikke kringkastes til sjefen. Men selvsagt har jeg hengt meg opp i noe jeg mener må bli en fantastisk kjærlighetshistorie. Men jeg er usikker på om serieskaperne er enige. Av en eller annen grunn kan jeg bli opptatt av litt "feil" forhold i filmer og serier. Jo mindre de burde være sammen, pga. at de egentlig er fiender, stor alderforskjell eller noe, jo bedre er det. Nå sitter jeg og spekulerer på hvordan jeg skal få sett den siste sendte episoden når jeg kommer hjem i dag. Spesielt siden jeg da både skal gjøre klart til svigermors bursdagsselskap og vi skal ha støping av baderomsgulv i ettermiddag. Pluss at jeg selvsagt skal ta meg av en liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 30. april 2013 Forfatter #1166 Del Skrevet 30. april 2013 Forresten er det fryktelig enkelt å se etter sønnen min om dagen. Han har hatt en periode fra jeg begynte å jobbe egentlig (da han var åtte mnd) til ca. nå nylig, hvor han har vært litt mammadalt. Litt sårt for pappaen, men jeg har vært opptatt av å holde meg litt i bakgrunnen i en del sammenhenger, samt trekke fram alle gangene han spør etter pappa osv. Likevel har han gjerne kommet til meg for å få kos, mens han ser ut til å ha tenkt at pappaen duger mer for tøys. Nå har han blitt med kosete med pappaen igjen, mens jeg har blitt degradert til sekretær. Han har nemlig vært mer og mer opptatt av konseptet telefonering i det siste. Alt som kan brukes som telefon, blir brukt som det. Og han taster litt for syns skyld, før han forteller til en ukjent i den andre enden om naboens voff. Innimellom kommer han og ber meg ta noen ord med denne ukjente, før han vandrer videre, pratende. Det er ganske søtt. Og lite krevende. Han har nok også fått litt dårligere tid etter at han begynte å gå sånn ustoppelig. I motsetning til hva alle har advart meg mot, er det ikke noe mer å passe på nå som han går, men vi blir bare litt mer oversett. Så litt mindre jobb enn før, egentlig. Akkurat nå hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. mai 2013 #1167 Del Skrevet 1. mai 2013 Beklager mine korte svar, men skriving og iPad er ikke noen særlig god match... Jeg begynte på den jakken og var overrasket over hvor fort den var strikket. Nå strikker jeg den i str 5-6 så den er jo litt større enn hva du trenger, men fin blir den Og jeg digger jo orginalgarnet! Jeg har ikke sett serien jeg, men den er altså seerverdig? Ikke for at jeg egentlig trenger noe å bedrive tiden med altså, her er nok å ta av! Håper det går bedre med faren og bestemoren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. mai 2013 #1168 Del Skrevet 1. mai 2013 Og ja, er det ikke en herlig alder? Og bedre blir det! Og, beklager, jeg måtte le litt av "klovnejakken".. Har du sett denne videoen forresten? Eller kanskje du allerede gjør det slik? http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1169 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg har ikke sett serien jeg, men den er altså seerverdig? Ikke for at jeg egentlig trenger noe å bedrive tiden med altså, her er nok å ta av! Ja, relativt seerverdig, syns jeg. Dvs. det tok tid før jeg kom inn i den (tips: sjekk mulighetene for teksting, for det er så mange navn, at jeg gikk helt i surr), og jeg syns det er vel mange parallelle historier til tider. Men nå gleder jeg meg til hver episode. Men måtte se en hel sesong før jeg bestemte meg for at den var verdt å se i den forstand at jeg "måtte" se neste episode. I starten var det bare greit å ha da jeg var syk. Og ja, er det ikke en herlig alder? Og bedre blir det! Og, beklager, jeg måtte le litt av "klovnejakken".. Har du sett denne videoen forresten? Eller kanskje du allerede gjør det slik? http://www.garnstudi...ideo.php?id=138 Jeg får ikke opp den videoen her, men skal sjekke den hjemme. Jeg tar nemlig i mot alle tips om tråder. Nå strikker jeg stort sett inn ny tråd videre, men gammel tråd må festes. Og så gjorde jeg det litt mer komplisert ved at jeg byttet tråd på vranga, sånn at jeg mange steder ikke ville strikke med ny tråd heller fordi jeg var redd det ville synes fra retta. Og ja, en herlig alder er det. Av og til tenker jeg at vi heldigvis planlegger et barn til, så jeg kan oppleve den (for meg) magiske alderen rundt 1 år igjen. På den annen side ser jeg at jeg til min store overraskelse ville vært tilfreds om vi ikke kunne få flere barn. Jeg har alltid ønsket meg flere barn, men det er også noe ved det at jeg er så glad i sønnen min at jeg ikke føler jeg mangler noe. Men etter planen blir det flere, altså. Det har bare blitt utsatt litt, fordi noen av prosjektene i og rundt huset har tatt lengre tid enn planlagt. Vi har en idé om at det er greit at det ikke stormer så mye her hjemme når jeg på nytt skal gjennom den trøtte og kvalme starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 2. mai 2013 #1170 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Game of Thrones. Jeg holder på med den siste utgitte boken nå, og følger så klart med på serien. Vi tegnet faktisk abonneent på CMore i vår nå bare for at jeg skulle få med meg tredje sesong med en gang den kom ut. Det har imidlertid gått litt trått med lesingen den siste tiden, kanskje fordi jeg gruer meg til enkelte kapitler fordi jeg vet det skjer så mye vonde ting i dem, men nå begynner jeg å få litt ny giv. Kanskje jeg begynner å bli litt herdet. Og så er det så fælt at alltid når det skjer noe bra, så skjer det noe jævlig etterpå. Huff, i grunnen lurer jeg på hvorfor jeg utsetter meg for de bøkene, men så er det noe med historien som er ekstremt fengslende. Angående TV-serien så syntes jeg sesong 1 var super, sesong 2 synes jeg var ganske kjedelig laget, men sesong 3 er så langt veldig bra. Enormt persongalleri, så jeg anbefaler GoT-app på telefonen. Jeg bruker den hyppig når jeg leser, for det er sannelig mye å holde styr på. Men jeg ble innmari nysgjerrig på hvem det er du mener skal innlede et forhold altså. Endret 2. mai 2013 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #1171 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Enig i at det et mye fælt i Game of Thrones, Engle! Jeg kom ikke over da de tok livet av han 1-åringen. Da var det like før jeg sluttet å se serien. Det var dessuten en periode de kun skjedde fæle ting med de snille, og bra ting for de slemme. Dette var vel i sesong 1, tror jeg. Og det var kanskje derfor jeg likte sesong 2 bedre. Skjønner behovet for app. For det er jammen mye å holde styr på! Det hjalp meg også veldig da jeg tok meg tid til å se introen ordentlig, sånn at jeg skjønte mer av verdenen deres. Og ja, er det ikke åpenbart hvem som bare må finne sammen? Daenerys og Jorah, og Jamie og Brienne, vel! De parene er vel ganske feil på flere plan, særlig de sistnevnte. Men det ville gledet meg stort. Endret 2. mai 2013 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #1172 Del Skrevet 15. mai 2013 Vi er i en rar fase i huset nå. Håndtverkerne våre er flinke, men akk så treige. Dvs. dette gjelder de som holder på med garasje og hage m.m. ute. Vi har snakket så mye om hvor bra det skal bli i hagen i sommer. Men nå begynner vi ærlig talt å lure på om vi får lagt plen før høsten, altså. At det går treigt med garasjen er nå så, men å ha en diger steinhaug rett utenfor inngangsdøra, samt kun et par kvadrat med gress bak haugen, når man egentlig har diger hage, begynner å irritere meg. Spesielt når det er så lite som skal gjøres før det er klart for gress, fordi vi allerede har planert to nivåer i hagen. Det gjenstår bare å flytte noen mindre masser, slik at overgangen mellom nivåene blir fin. Når man driver med slike prosjekter, ser man jo at det er mye annet som er lurt å gjøre når man først holder på. Så vi tok drenering i samme slengen. Men han som driver med det, og som skal fjerne en trapp slik at han kommer til i hagen for å planere ut den siste lille biten, er stadig syk. Og den andre graveren i firmaet, pleier å ødelegge noe eller ta tv- og interenettkabelen for både oss og naboen når han holder på, så han vil vi helst ikke mase på. Jeg ser for meg at Herr V en natt kommer til å bare sette seg inn i gravemaskinen selv, og la det stå til. For dette begynner nesten å bli komisk. Ah, av og til får jeg bare lyst til å skrike ut! For jeg har ikke tålmodighet lenger, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #1173 Del Skrevet 15. mai 2013 På den annen side, har vi nå kommet oss såpass videre innendørs, at det har blitt litt enklere oppgaver for meg også. Som maling. Så jeg maler tak for tiden. Nå i gangen og på det lille toalettet der. Det er dessuten bra eksponering for musefobien min. Vi rev nemlig ned takplater der, for å male panelet under. Og da oppdaget vi muselort som hadde falt ned fra over panelet. Det er ikke sjokkerende for oss da, siden vi vet mus har kommet inn gjennom sikringsskapet og opp dit tidligere. Jeg har jo hatt lyst til å ta ned panelet, og rengjøre ordentlig over der, men jeg har i grunnen fått beskjed om at jeg mer enn gjerne må gjøre det. Og det er uaktuelt, altså. Jeg kan godt støvsuge bort muselort, med langt rør på støvsugeren, men jeg titter ikke opp i selve bolet. Så da blir det vel bare å male ferdig og liste igjen, og prøve å glemme det. Så har jeg sett litt på Jotuns Lady spring & summer 2013, og der var det flere fine farger. Vi har ikke helt bestemt oss for vegger på toalettet ennå. Jeg kunne godt tenke meg å tapetsere hele rommet, men det er så mye krinkler og greier der, at jeg ikke tror jeg orker det. Så jeg vurderer å enten å tapetsere kun én vegg, der det ikke er noen karmer eller annet i veien, eller å male hele rommet i fargen sval sjø. Evt. å både tapetsere én vegg og male i den fargen, avhengig av tapetvalg. Jeg falt sånn for den ferskenaktige fargen sorbet, at jeg bare måtte finne noe å bruke den til. Mannen har nedlagt veto mot å ha den på en vegg i hallen (ja, det høres litt posht ut å si det, men det er liksom beskrivende for plassen mellom yttergangen og peisestua, fordi det er en slags kombinert gang- og oppholdsrom). Og da vi fisket min gamle skrivepult ned fra loftet til svigers, kom jeg på at den kan få et strøk med den nevnte fargen. Vi har senket beina på den, sånn at den blir kjempelav og kan brukes som lekebord, enten stående eller sittende. Så, planen er å male pulten i kveld, og så vurdere om jeg skal ha en skuff eller to i en annen farge (det er tre skuffer på hver side, og én øverst midt på). Kanskje en grå, og kanskje en hvit eller lys turkis? Jeg tror mannen stusset litt over ferskenfarget pult til gutten, men jeg ser den mer som rød enn direkte rosa. Og jeg tror fargen blir veldig bra sammen med den grønne senga. Jeg syns dessuten ferskenfargen var så fin sammen med den petrolblågrønne her, at jeg må finne en krakk jeg kan male i petrol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #1174 Del Skrevet 15. mai 2013 Samtidig må det jo sies at jeg driver og forbereder meg mentalt på en ny periode med prøving på ny graviditet. Det passer ikke helt topp at jeg skal bli slått ut av kvalme og trøtthet nå, og fornuftig sett burde vi kanskje vente litt til. Men jeg må si jeg tenker en del på det at vi ikke vet hvor lang tid vi vil bruke nå, siden det tok tid pga. spontanaborter forrige gang. Jeg vet jo ikke om det vil skje igjen, men jeg forbereder meg på det. Jeg har et veldig ønske om å ha to barn ganske tett, selv om jeg på en annen side kunne tenke meg å utvide småbarnsperioden også, fordi jeg syns den er så herlig. Men jeg innbiller meg at barna vil ha større sjanse for å få mer glede av hverandre om de er ganske tette. Nå tenker jeg at tre år f.eks. er helt greit, men hva om man sikter seg inn på det og så blir det fire eller mer? Jeg har vært klar noen måneder, men har innsett at det har vært fornuftig å vente. Men nå syns jeg at jeg har ventet lenge nok. Samtidig blir jeg veldig effektiv av det hele. Hvis ting blir slik som de forrige graviditetene i starten, vil jeg ha nok med å komme meg på jobb og prøve å bevege meg litt de første ukene, i tillegg til at jeg nå skal ta meg av et barn til. Så det blir vel lite rom for husprosjekter for meg da. Dessuten har jeg fått trent mer jevnlig intervalltrening i det siste, og det er deilig å kjenne løpeformen stige, etter en vinter med mye sykdom og hangling. Intervalltrening er jo en av få ting man ikke skal drive med i begynnelsen av en graviditet, så jeg presser meg nok enda mer når jeg vet at det kan bli lenge til nytt oppsving i formen. Men kanskje tar det tid også. Første gangen jeg ble gravid, hadde vi jo brukt nesten et halvt år (inkl. litt reising på ugunstige tidspunkt, så det var ikke reell prøving hver måned riktignok, men det kan jo skje igjen). De andre gangene har jeg blitt gravid på første forsøk. Så vi får se. Jeg grugleder meg til å bli gravid igjen. Gruer meg til frykten for å spontanabortere, men gleder meg til å kjenne liv og få pen mage. Jeg er nemlig blant dem som virkelig elsket å være gravid, når jeg bare kom over de første usikre månedene, hvor jeg også var veldig kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #1175 Del Skrevet 15. mai 2013 Og så må jeg si at sønnen min er ekstra herlig om dagen. Jeg tror han har kommet i den der "ordspurten", hvor de øker ordforrådet sitt ganske mye på kort tid. Det begynte for ca. en uke siden, da han begynte å bli særdeles opptatt av pipiper. Pipiper er det første han snakker om om morgenen og det siste han peker på om kvelden. Det er veldig mye fugler her, og kvitteret høres så godt selv om alle vinduer er lukket. Så ikke rart han måtte bli opptatt av det. Så etter åpenbaringen over at det fins fugler i denne verden, så satte han i gang med masse andre ord også. Og han studerer oss med en ny type iver, hvor det er tydelig at han konsentrerer seg for å skjønne hva vi sier og hvordan vi uttaler ting. Dette er også litt ekstra morsomt, fordi han er en observatør av natur, og nå kommer han med alt det han har observert de siste månedene. Jeg kjenner på slutten av arbeidsdagen at jeg begynner å lengte etter ham, og jeg syns ettermiddagene er så herlige, spesielt nå som det har blitt vår. Det hender jeg må ned og handle noen småting på butikken, og putter ham da i bæresele på ryggen, noe han fortsatt elsker. Han kan sitte og peke på ting og synge bak der. Han er et veldig syngende barn, på den måten et så lite barn kan synge. Han synger for seg selv hver kveld etter at vi har lagt ham. Uvisst om han synger for seg selv eller bamsen. Han liker også å gynge eller bevege seg i takt med musikk, særlig når vi kan gjøre det sammen. Det har i grunnen vært tydelig at han har likt musikk siden han var nyfødt, da vi spilte enkelte sanger med tydelig rytme på repeat da han hadde skriketokter. Det er vel ikke så unikt at barn liker musikk da, men morsomt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #1176 Del Skrevet 15. mai 2013 For å legge til en siste ting til dagens spamming, så nei, strikking er ikke høyt prioritert om dagen. Såpass lite at 17. mai-jakka til veslegutt måtte bli en vest. Noe som i grunnen var passe, siden jeg ikke liker å strikke ermer. Men i de fargene jeg valgte, syns jeg nok jakka var best som jakke, og ikke like fin som vest (måtte rekke opp et halvt erme da jeg skjønte at jeg ikke ville bli ferdig). Men hvit skjorte og grå bukse er handlet. Og jeg har funnet mørkeblått stoff, som jeg skal sy en sløyfe av til å ha i halsen. På gutten, altså. Og så gjelder det å prøve å få oversikt over eget og mannens bunadsutstyr i dag. Jeg er alltid seint ute med det. Jeg har flere bunadsvalg, siden jeg har blitt sittende med flere bunader og drakter, til sammen fire stk, men i år blir det Vest-Telemark, arvet av min bestemor. I fjor var det et helvete, da jeg ammet, siden jeg måtte av med alt sølv og hele drakten for hver amming. I år blir det langt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1177 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Jeg har blitt plassert i kjelleren i kveld, da veslegutt ikke ville sove og mannen insisterte på å ta gutten opp i vår seng, samt at jeg skulle sove nede i natt. Gutten har vært syk denne uka, og er nok ikke 100% seg selv ennå, så det er vel å forvente at han sover litt rart. Dessuten må jeg være så ærlig å si at han nok våknet av vår krangling nå i stad... Herr V og jeg har det bra sammen, men jeg merker jo at så mye oppussing og byggeprosjekter ikke alltid bringer fram de beste sidene hos den andre. Det er vel ikke et ukjent fenomen, det der. En del ganger kan vi samarbeide godt, når vi f.eks. tenker i samme retning eller kommer på gode ideer den andre ikke har tenkt på. Men når sant skal sies er vi vel begge typene til å hevde oss mer i individuelle grener enn lagidrett, om man kan forstå det bildet. Vi vil begge ha det på vår måte, og vi er like stae. Dessuten er det noen ting jeg syns er fryktelig kjedelig, og som jeg ikke skjønner noe av. Saker og ting relatert til grunnarbeider, som jeg ikke gjør i nærheten av like mye med, siden han jobber en del med det i helger, mens jeg ser etter gutten. Det er typisk tema for konflikt, at han er veldig inne i noe, og forventer at jeg umiddelbart skal forstå like mye. Så, det er hovedgrunnen til at jeg gleder meg til denne intense fasen er over. Det spriker i så mange retninger, fordi det ene tar det andre med seg, da det er praktisk å ta flere ting samtidig framfor å vente. Det er jeg ikke best på. Jeg har nok mer anlegg for å fordype meg i ting enn å undersøke litt om mange ting samtidig. Jaja. Fint og mye mer praktisk blir det til slutt, det er jeg sikker på. Bare litt sur og lei nå. Andre dager jeg mer full av pågangsmot. Hehe, og så kom jeg på å legge til at jeg ikke er forvist til kjelleren som resultat av krangel. Men mannen er veldig flink til å ta mer enn sin del om natta, de få gangene det er noe tull. Han ser at jeg plages mer av søvnmangel enn ham. Dessuten mistenker jeg at han endelig oppdaget gledene ved å sove sammen med den herlige fyren der. Jeg kan jo savne nattamming i blant av den grunn. Men i går, da jeg var hjemme med gutten pga. sykdom, sov vi en time sammen i senga midt på dagen. Herlig. Kjente da hvordan jeg hadde savnet å sove med små tær krøllet inntil min egen mage. Endret 24. mai 2013 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1178 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Jeg driver nå og søker etter gule dører. Vi skal skifte ytterdøra når vi først er i gang med den avdelingen (bombe). Den slipper inn mye kulde om vinteren, i tillegg til at den er gammel og ikke spesielt fin. Så, vi har endt på denne ytterdøra: http://www.google.no/search?q=swedoor%20elbe&bav=on.2,or.&bvm=bv.47008514,d.bGE&biw=1024&bih=672&um=1&ie=UTF-8&hl=nn&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3NOfUdXBGMbW4ASLoYHIAQ#biv=i%7C2%3Bd%7C9HbDzv36R2KMIM%3A Vi trenger alt det lyset vi kan få i gangen pga. det ikke er andre vinduer der - derfor en dør med såpass mye vindu i seg. Vi har for øvrig ikke mulighet til å sette inn et sånt vindu ved siden av eller over døra heller, ellers ville det vært en løsning. Det er prosenter på ytterdører flere steder nå, så det passet fint. Vi skal male huset svart/mørkemørkegrått i sommer, og kunne tenke oss en knallfarget dør. Spesielt siden vinduene vi har kjøpt har svarte aluminiumskarmer. Huset er i dag sennepsgult, og jeg kunne tenke meg å videreføre noe av det gule, fordi jeg syns det er en koselig tanke. Så det blir nok den døra i gult. Men syns det er vanskelig å bestemme gulfarge. Den bør være ganske sterk, men klarer ikke å finne ut hvor varm vs. kald gultonen bør være. Ikke ga søket mitt så mye resultater heller. Hm. Endret 24. mai 2013 av Vera Vinge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mai 2013 #1179 Del Skrevet 24. mai 2013 Huff, jeg skjønner godt det kan være strevsomt med både barn og oppussing. Kjenner meg veldig godt igjen ift dette med individualitet og stahet, sånn er mannen og jeg også. Så jeg synes det er godt gjort å klare dere gjennom dette her på den måten dere tross alt gjør, men tenk så deilig når det er over! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #1180 Del Skrevet 24. mai 2013 Takk for medfølelsen, Yvonne. Det er jo virkelig et skikkelig "white girl problem", det å lide under oppussing... Men jeg har uansett foreslått å få håndverkere vi allerede har leid inn til andre ting til å gjøre litt mer. Men mannen er skeptisk, fordi han mener en del krever tenkearbeid. Og jeg ser poenget, for de må virkelig gjetes. Ikke aner man når de kommer, og man kan ikke stole på at de husker hva de skal gjøre, selv om de har det skriftlig og fått beskjed muntlig. Så ikke vet jeg om det blir mindre krevende å sette bort mer. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå