asam Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Har tenkt å ønske meg et selvpleie-opphold et eller annet sted, som julegave. Er det noen som erfaringer eller anbefalinger som de vil komme med? Det er tross alt ikke med enn snaut 3 måneder til jul...... Hilsen Asam
Ling Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 God Julegave-ide!! :D Hvor langt skal oppholdet være? En dag? En uke? Og i hvilken kant av landet?
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Hei! Tenkte på en langhelg eller lignende. Det bør være på Østlandet, eller i hverfall sør for Trondheim. Eller i Sverige, har hørt at det er noen bra steder der. Mvh Asam
asam Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2003 Beklager, glemte å logge inn :oops: Det er mitt svar som ligger over her. Å huske alt som nybegynner, er ikke helt lett.
:-) anna Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 Selma Lagerlöf spa i Sverige er deilig http://www.selmaspa.se/ Veldig flott, og deilig med alt man kan ønske seg av behandlinger og luksus... for den som kan betale!!! Ikke langt over grensa heller. Her var vi på bryllupsreise www.hasseludden.com Ikke så mye skjønnhetsbehandlinger av ulike slag, men jeg har aldri i hele mitt liv vært så avslappet. Fantastisk sted!!
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2003 #6 Skrevet 1. oktober 2003 Det har åpnet et nytt Spa et sted som heter Holmsbu i Hurum. http://www.holmsbuspa.no/spa/spa.htm Har en venninne som nylig har vært der, og det var visst helt nydelig der! (og hun er godt vant, )
Gjest care Skrevet 1. oktober 2003 #7 Skrevet 1. oktober 2003 Kan anbefale Selma Lagerlöf spa i Sverige her
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #8 Skrevet 1. oktober 2003 Det har åpnet et nytt Spa et sted som heter Holmsbu i Hurum. http://www.holmsbuspa.no/spa/spa.htm Har en venninne som nylig har vært der, og det var visst helt nydelig der! (og hun er godt vant, ) Jeg har aldri vært på selve hotellet, men jeg bor ikke så langt unna Holmsbu og Rødtangen, og det er virkelig flott der
Ling Skrevet 3. oktober 2003 #9 Skrevet 3. oktober 2003 Hva med Selje Hotel på stadtlandet? Det er jo sør for Trondheim, om enn noe langt vest... Ta en titt på web-sidene - det som står skrevet under SPA Thalasso er utrolig fristende, synes jeg! Det er ikke mange i Norge som utfører Thalasso-terapi, men det gjør de der! Anbefales!! :D www.seljehotel.no
Gjest Shivani Skrevet 3. oktober 2003 #10 Skrevet 3. oktober 2003 http://www.drholms.no/frames.html Anita Skaug som driver og er terapeut på klinikken er en av de dyktigste hudterapeutene og make-up artistene i Norge. (har kjennskap til henne gjennom tidl. jobb). Så behandlingene og atmosfæren er førsteklasses. Det står prislister og sånt i menyen til venstre.
MzS Skrevet 3. oktober 2003 #11 Skrevet 3. oktober 2003 Vi var på spa-weekend i Sandefjord i vår, og - vel - det blir nok et annet sted neste gang... Var kun et basseng med KALDT vann og en liten dampbadstue, og en bitte liten skjønnhets/massasjesalong hvor man kunne få ulike behandlinger. Vi tok full massasje, og det var godt det altså, men synes det må være litt mer sånne badegreier i tillegg, f.eks boblebad og varmtvannbasseng. Tenkte å dra til Holmen Fjordhotell neste gang, noen som har vært der?
Kalas Skrevet 3. oktober 2003 #12 Skrevet 3. oktober 2003 Ja, jeg har vært på Holmen, men syntes det var litt.... tassent... Lite og knuslete, men fine dusjer og lekkert med stjernehimmel i taket ved bassengområdet. Ellers liker jeg meg godt på Selma-spa i Sverige, har vært der tre ganger nå. Jeg liker faktisk godt å dra helt alene på spa, digger å sitte nybadet og nymassert i en lenestol - med god rødvin og Gameboy! Sørger alltid for å gjøre oppholdet så luksuriøst som jeg har råd til, og ble rimelig bitchy da velkomstchampagnen min ennå ikke var på plass på rommet etter ett døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå