jordbarn Skrevet 15. august 2010 #1 Skrevet 15. august 2010 Kanskje noen har hørt om "would you rather"? Leken går ut på at en spør om to vannvittige ting, og nestemann skal svare hvilket de heller ville ha gjort av de to tingene.. etter at en har svart så skal en komme med to nye spørsmål:) Jeg begynner: Ville du: Hoppet rundt naken i byn på en fredagskveld? eller pierce tungen med en fiskekrok?
Wonders Skrevet 16. august 2010 #2 Skrevet 16. august 2010 Hoppet rundt naken i byn på en fredagskveld Barbert av deg håret eller tatt dreadlocks?? 1
Wonders Skrevet 16. august 2010 #3 Skrevet 16. august 2010 hva snakker du om takk, du skal svare og sende videre... :gjeiper: Jeg starter igjen; Taco eller pølser og lompe m alt tilbehør 1
Annie19 Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 For og fremst: Begynne å bli relativt lei av den intense spaminga av "TAKK=)" i alle innlegg her. Moderatorar? Men, eg vil ha taco! Mensflekk i baken eller lukte gammal svette?
Daiquiry Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Lukte gammel svette Slippe en fis så alle hører det på vorspiel eller gå rett i en glassdør som du ikke ser så du ligger langflat på bakken med den kulen i pannen
Wonders Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 prompe, jeg vil ikke plukke glass ut av huden i ukeshvis... Rakne et stort hull i strømpebuksa eller knekke en hel på skoen? 1
jordbarn Skrevet 19. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2010 Rakkne et stort hull i strømpebuksa^^ Vil du: leve uten dopapir i ett år eller shave av alt hår på hodet?
Wonders Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 håret, hygiene er viktigere gitt. le på feil sted eller fortelle vits og ingen ler 1
The Kitten Skrevet 1. september 2010 #10 Skrevet 1. september 2010 Fortelle vits og ingen ler. Holde tale om hvorfor et brudepar ikke bør gifte seg eller gå i begravelse og fortelle hvorfor du er glad vedkommende er død?
jordbarn Skrevet 2. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2010 Holde tale om hvorfor et brudepar ikke bør gifte seg Velger du: - tisse i sengen hjemme hos kjæresten eller - prompe på en scene forann en forsamling
Wonders Skrevet 3. september 2010 #12 Skrevet 3. september 2010 tisse i sengen hjemme hos kjæresten Knuse noe i restaurant eller butikk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå