Gå til innhold

Snåle steder å ha sex på

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernestråle
Skrevet

For det meste pleier vi å kose oss i senga, men av og til blir det andre steder også - nesten alltid et eller annet sted i huset: På badet, kjøkkenbenken eller på stuegolvet. Men et ekstra kick gir det å ha seg litt utendørs, enten det er i skogen eller på fjellet. Det snåleste stedet vi har gjort det, var i bagasjerommet på bilen (har en Passat stasjonsvogn) da vi kom fra sopptur for et par uker siden. Måtte bare kjenne ham der og da. Godt var det!

Andre som har stasjonsvogn, eller som har hatt sex på andre merkelige steder? :eeeh:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Andre som har stasjonsvogn? :eeeh:

Ja, vi har stasjonsvogn. Mazda 6! Say no more...

:ler:

Skrevet

I kaldeste laget i skauen nå....vaffal etter min smak! Men i den varmere årstid; en ensom strand er et ypperlig sted. Vi hadde en gang sex på verandaen; jeg sto lent over rekkverket og han tok meg bakfra....tidlig en morgen.....Vi bor i borettslag m folk på alle kanter, lissom.....Spennende! Har alltid lurt på om vi ble iakttatt den gangen! Blei ikke kasta ut vaffal...

Skrevet

Verandaen på samme måte som chimp har jeg også prøvd, en gang vi var i Hellas.... Fornøyelig :enig_animasjon: .

Noe annet jeg gjorde i mine "villere" dager, var å ha sex på ett sånn ping-pong spill (er det det det heter?!) i kjelleren på en bar... Jeg var ikke edru og var litt små flau i etterkant. Men fyren var flott han, så det skjedde ett par ganger til - dog på mer vanlige steder!

Nå skjer det stort sett i sengen :roll: .

Skrevet
I kaldeste laget i skauen nå....vaffal etter min smak! Men i den varmere årstid; en ensom strand er et ypperlig sted. Vi hadde en gang sex på verandaen; jeg sto lent over rekkverket og han tok meg bakfra....tidlig en morgen.....Vi bor i borettslag m folk på alle kanter' date=' lissom.....Spennende! Har alltid lurt på om vi ble iakttatt den gangen! Blei ikke kasta ut vaffal...[/quote']jeg har det på film :hoho:
Skrevet

I 1 m snø..... Brrrrr

På en strand ute i vannet (med andre folk tilstede)

Veranda

På en utedo

Og i Slottsparken en deilig sommernatt

Skrevet

I et utebasseng en gang....Hvor det var mørkt, men folk på alle kanter. :oops: Ga ikke så kick å ha sex i vannet som man håpet på forhånd :blunke:

I en grøftekant med exen etter fest... :oops:

:lol: Samme her..... :lol:

Lillian *nettopp hjemme igjen fra Hellas* :wink:

Skrevet

- oppå panseret på bilen, mens biler som kjørte forbi tutet :oops:

- på en barkrakk

- ved en strandkant i Hellas (pirrende med bølger som skvulpet frem og tilbake)

- på vaskemaskinen mens sentrifugeringen var i gang (levde ikke til forventningene)

- på et do i en nattklubb

- doen på hurtigruta

- nederste balkong på hotell i Tyrkia

Beste plassen var ved strandkanten, har og prøvd i vann, men det var ikke noe tess :wink:

Skrevet

Har gjort det i heis tre ganger. Utrolig opphissende å tenke på at dørene plutselig kan gå opp mens du holder på. Har heldigvis ikke skjedd foreløpig. Skulle gjerne gjort det i den utvendige glassheisen på Oslo Plaza, men motet har sviktet foreløpig. Jobber med sak.

En annen erfaring: Dumphuske på en lekeplass midt på natta. Måtte være stille - det var midt i et boligområde

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har hatt sex på RIMI i Namsos m en høy mørk fremmed!

'

Gjest Anonymous
Skrevet

Okey sexysadie, du slår alt. Hvis dette var med en totalt fremmed så.. hva kan jeg si.. :o Håper jeg aldri møter deg for å si det slik.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gundel Gaukeley
  • Liker 1
Skrevet

I en hekk på Grønland torg og i vaskekjelleren hvor mannen min bodde, nå for tiden skjer det mest i senga.

Skrevet

i et tørrlagt bekkefar midt i skogen

på jobben til kjæresten min, midt i lokalet (etter stengetid)

dyreparken i kristiansand :lol:

vel, sex er moro. :blunke:

Skrevet

Sugde ex'en på veranda i borettslaget der mamma bor (hun var på jobb). Tror naboen så oss..

På doen til en venninne mens 10 mennesker stod utenfor og banket på fordi de ville tisse (var fest).

Nesten i skogen ved et tjern, men så kom det et eldre ektepar og lo av oss så da reiste vi oss opp og gikk.

Overalt i mammas hus. Bla på vaskemaskinen mens den gikk, ikke noe tess.

Overalt i typens leilighet. Litt spennende siden han bor med en annen, men det var på natten så vi regnet med at han sov.

Skrevet
Jeg har hatt sex på RIMI i Namsos m en høy mørk fremmed!

'

:o :o :o Juger du????? :o :o :o
Skrevet

-på toget

-på Karl Johansgt en lørdag formiddag (!)

-på en togstasjon

-i bilen

-i skogen

-på en skogsvei rett ved siden av E6 i Østfold

Skrevet

Har en fantasi om å ha sex med en totalt fremmed, men kommer aldri til å leve den ut. Er ikke i stand til å være utro og heller ikke til tilfeldig sex, er for forsiktig for det. Sikkert derfor det kun er en fantasi.

Skrevet
-på Karl Johansgt en lørdag formiddag (!)

Unnsyld meg, men du er nok NØDT til å beskrive omstendighetene rundt dette!!!

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops:

På toget

På bussen

På et stupebrett (mmmm, anbefales)

I bil

I fluktstol (litt kinki, og da mener jeg ikke kinky, det var en sånn en som man aldri klarer å slå opp)

På strand

Nesten på Uteresturant, feiga ut (puh)

Mens typen snakka i telefonen m bestekompis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...