Gå til innhold

La Praline sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en gang ei eske med La Praline med chili i gave. Disse var bare helt fantastiske:)))

Noen som vet hvor i Oslo man kan kjøpe disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en gang ei eske med La Praline med chili i gave. Disse var bare helt fantastiske:)))

Noen som vet hvor i Oslo man kan kjøpe disse?

Husker du hvordan esken så ut? Mulig at jeg vet hvilke du mener, men er ikke sikker.

Skrevet

Mulig jeg vet hvilke du snakker om. Jeg vet i allefall at rundt jul, så selger de på europris sjokolade som heter praline noe. De er kjempegode, men selges bare rett før jul :(

Skrevet

jeg googlet litt, også fant noen som skrev at den selges på Traktøren. Også har LaPraline eget hjemmeside

Skrevet

Eska er svart, så tror jeg bokstavene er røde. Tror nok ikke de selges på Europris de jeg mener, dette er ganske dyre sjokoladetrøfler som bare smelter på tunga!

Jeg kan sjekke på Traktøren:)

Skrevet (endret)

De har de på en liten butikk på Byporten. Tror den er rett over gangen for Kiwi. Selger Kaffe, te og litt forskjellig. Usikker på om de har den med chilismak da. Du må smake den som er kakaonibs i :)

Om du skulle lure så koster de rundt 100kr for en boks.

Endret av venus_
Skrevet

Butikken på Byporten har i hvertfall hatt med chili.... :sikle:

Skrevet

Butikken på Byporten har i hvertfall hatt med chili.... :sikle:

Fantastisk:)) (Hvorfor virker ikke uttrykksikonene mine??)

Da blir det byporten i helga :) Regnet med at det var litt dyr sjokolade, Venus. Men det er absolutt verdt det;)

Skrevet

Da ble det chili-sjokolade og rødvin i går kveld!! NAM!!!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...