Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første menstrasjons dag var den 27.juli, jeg og kjæresten har hatt sex hver dag i litt over 1 uke (søndag 1.august-tirsdag 10.august)

Det jeg lurer på er om jeg kan ha blitt gravid nå? Vi håper på at jeg har blitt det, men er alt for tidlig å ta test, og veldig utolmodig med å vente på menstrasjon.

Når kan jeg eventulet da graviditetstest?

Jeg har og hatt små murringer i magen, og ikke hatt noe mat-lyst i det hele tatt.

Har våknet av at det kjennes ut som jeg har krampe i magen, og hatt vondt ved underlivet.

Jeg har melk aktig utflod (MYYYE), må bytte truseinnlegg flere ganger daglig.

Er mye svimmel også, blir svart forran øynene når jeg reiser meg opp og sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å si. men ta en test da du venter menstrasjon. hvis du tester før dette, kan den slå ut negativ selv om du er gravid.

ikke tenkt så mye på det, det stresser kroppen din.. noe som igjen fører til at du kan få innbilt svangerskap. (dyr kan jo få melk i puppene da de har innbilt svangerskap)... og vi mennesker er ganske like.. det psykiske spiller inn på det fysiske.

masse lykke til! :)

Skrevet

vanskelig å si. men ta en test da du venter menstrasjon. hvis du tester før dette, kan den slå ut negativ selv om du er gravid.

ikke tenkt så mye på det, det stresser kroppen din.. noe som igjen fører til at du kan få innbilt svangerskap. (dyr kan jo få melk i puppene da de har innbilt svangerskap)... og vi mennesker er ganske like.. det psykiske spiller inn på det fysiske.

masse lykke til! :)

ps: mener ikke at du skal få melk i puppene og innbilt svangerskap.. mener bare at de fysiske tegnene dine gjerne kommer fordi du VIL at de skal komme.

krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...