Gå til innhold

Han tar ikke kontakt mer etter ferien

Anbefalte innlegg

Gjest Lise Lotte
Skrevet

Jeg møtte en gutt når jeg var i Tyrkia for ikke så veldig lenge siden, som jeg ble ganske forelsket i. Vi avtalte og møtes senere den samme kvelden jeg ble kjent med han, og Jeg ble ganske full den kvelden så vi klina og litt sånn, og jeg trodde ikke det kom til og skje igjen men dagen etterpå kyssa han meg og vi møttes hver kveld, og hadde det kjempekoselig. Han sa at han kom til og savne meg når jeg dro hjem, vi tok faktisk samme fly hjem så vi var sammen siste kvelden også. På flyplassen var han veldig overlegen og sa ikke hei engang,han gikk bare rett forbi meg når vi var på Gardemoen og jeg hadde fått ganske sterke følelser for han da. Men nå, når han er hjemme igjen så sender han aldri meldinger eller tar aldri kontakt. Jeg sendte han en melding, og han svarte på den men han har ikke tatt kontakt siden det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vi bor ikke så langt unna hverandre, rundt en time med tog så vi kan møtes ogsånt men jeg har ikke så veldig lyst til og sende melding når det ikke virker som han har lyst til og snakke med meg. Jeg trodde virkelig vi hadde noe, og det sårer meg utrolig mye. Jeg gråter veldig mye og tenker på han nesten hele tiden, aner ikke hva jeg skal gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme hendte med meg på min første sydentur. Veit ikke helt hva som hendte egentlig... Men gutter er nå gutter. Se på det som en het flørt og kom deg videre. Plenty of fish in the sea.

Skrevet

Nok en sommerflørt!

Ikke for å skuffe kjære deg, men dette er nok over nå. Kan ikke telle på to hender en gang hvor mange sommerflørter jeg har hatt i mitt korte liv. Man drar til et nytt sted og møter en superperson som man hygger seg stort med. Man tenker der og da at denne personen er perfekt, men innerst inne vet man at det ikke ville fungert hjemme. Nettopp fordi at det bare er en sommerflørt. For noen så fungerer det kanskje, men i de fleste tilfeller er sommerflørten over med en gang man er begynt på hjemreisen. Man forlater et feriested med et minne, også minne om den fine flørten.

Skrevet

Hvis han ikke gidder å svare, så er han ikke interessert i et forhold. Du var kun en sommerflørt. Evt. løfter han har gitt, er kun for å gjøre deg villig der og da. Kanskje han til og med har dame hjemme.

Skrevet

Det kan hende han har kjæreste fra før hjemme i Norge. Uansett har han behandlet deg kaldt og er absolutt ikke noe å spare på. Du fortjener bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...