AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 * Hengte deg ut og skrev masse stygge ting og gjorde narr og skrev masse løgner om deg på wallen på facebook (han vet ikke at jeg vet) * Dro og tatoverte seg, og skulle ringe da han var ferdig og aldri ringte, og svarte ikke på telefonen før dagen etter, for deretter å si at det tok sju-åtte timer mens han har skrevet på wallen sin på facebook at det tok tre timer? * Ikke aksepterer at du vil studere og argumenterer med: Du sitter nok med dataen fra før av, og vi skal kjøpe hus så du må jobbe og aller helst skulle du ha jobba fra ungen var to måneder gammel og hatt den i barnehage! Og det er ingen vits i at du skal studere! (jeg fikk kun femmere og seksere på vgs, og kunne kommet langt, derfor vil jeg prøve å studere) * Ikke aksepterer at babyen kommer først og ikke han: * Ikke forstår at en baby tar mye tid og er masse arbeid? * Ikke bryr seg med lover og regler og bagatelliserer lovbrudd han gjør? * Kaller de for venninner mens han driver og knuller på de så fort han får sjansen? * Går plutselig to meter unna når han går sammen med meg og plutselig ser ene elskerinna si som han ikke vet at jeg vet om? * Lyver om deg til familien sin slik at de ikke liker deg? * Som er ekstremt uøkonomisk og ikke klarer å spare noen av pengene sine selv om han tjener ganske bra? * Er ekstremt umoden og det alltid skal dreie seg om han? * Som aldri vil ofre noe for deg, så lenge det ikke gagner han? * Som maser på deg for at du skal ta opp lån for han, siden han ikke får noe lån selv= * Kritiserer alle venninnene dine og familien din? * Kritiserer hvordan du kler deg og ser ut, inkludert kroppen din, mens han ser på andre damer og sier slikt som: Se på henne så pen og deilig hun var, ser ut som en modell! * Er ustabil og blir sint for den minste lille ting? * Har en esktremt luguber fortid? Nei, glem det. Denne lista ble mye lengre enn jeg planla, og jeg kunne fortsette i det uendelige... Det vil bli altfor slitsomt å ta han tilbake. Skjønner ikke hva jeg gjorde med han engang.
Sweetpea25 Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Aldri i livet! Bra du har kommet deg unna han
Kråkesaks Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Selvsagt tar ikke en sånn fyr tilbake. Er det noe å lure på?
Gjest bae Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Ha-ha, nei absolutt ikke! Men det ser ut til at du allerede har skrevet den perfekte lista du kan ta frem hvis du noengang angrer på at du ikke tok han tilbake. Gratulere med nytt liv uten slemdum (dårligste kombinasjonen, ever) parasitt
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Bare lurer på hvordan i huleste du greide å lukke øynene lenge nok til å få barn med denne amøben..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Glemte å legge til: * Som du ikke har sett siden februar og så sier han at han har savna meg sånn, og har ikke hatt sex siden påska. (var ikke påska i mars eller april? Ergo hatt sex med noen annen, som om det skulle være en surprise, men han prøver å skjule det)
Jade Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Vær sterk! Du VET at du har det bedre uten han! Les listen din om og om igjen hver gang du føler tvilen og savnet komme! Fyll på listen hver gang du kommer på noe dumt han har gjort!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Vær sterk! Du VET at du har det bedre uten han! Les listen din om og om igjen hver gang du føler tvilen og savnet komme! Fyll på listen hver gang du kommer på noe dumt han har gjort! Jeg kan fortsette i det uendelige men skal la være.
Plommetreet Skrevet 15. august 2010 #12 Skrevet 15. august 2010 Hvorfor i all verden fikk du barn med ham?? Ikke for å være kjip, men i all verden!? Lissom...
Gjest Ninni Skrevet 15. august 2010 #13 Skrevet 15. august 2010 Unnskyld meg, men vet ikke om jeg skal le eller gråte...dette var drøyt! Skjønner at det gjør vondt, men har opplevt noe lignende, og når du kommer deg bort blir du bare sååå lykkelig! Legg følelser til siden og tenk på vad du IKKE går glipp av ;)Bare gååå!
Gjest Dainty Skrevet 15. august 2010 #14 Skrevet 15. august 2010 Mannen høres ut som en psykopat. Run the other way, honey.
aline Skrevet 15. august 2010 #15 Skrevet 15. august 2010 Nei, noe sånt ville jeg ikke tatt i med ildtang engang. Tenkte i utgangspunktet "nei" før jeg hadde begynt å lese lista di, da jeg generellt sett er skeptisk til å bli sammen med ekser igjen... er gjerne en grunn til at det blir slutt, og den forsvinner sjeldent. Så en eks skulle hatt bra mange punkter på en plussliste for at jeg skulle vurdert det, men den lista du kom med... no way!!! aldri om jeg ville gjort noe annet med den mannen en hva som er absolutt nødvendig med tanke på at dere har barn sammen!!! kom deg unna og bli unna. du kan da bedre en som så?
peanut_juice Skrevet 15. august 2010 #16 Skrevet 15. august 2010 Helt klart. Han høres ut som et funn.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2010 #17 Skrevet 15. august 2010 Hva er poenget ditt med denne lista? Er du i tvil om du skal ta han tilbake? Du har jo tross alt fått er barn med han, så da kan det jo ikke utelukkende være bare de negative tingene du ramser opp her? I så fall sier jo det like mye om deg som om han, eller?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #18 Skrevet 15. august 2010 Hva er poenget ditt med denne lista? Er du i tvil om du skal ta han tilbake? Du har jo tross alt fått er barn med han, så da kan det jo ikke utelukkende være bare de negative tingene du ramser opp her? I så fall sier jo det like mye om deg som om han, eller? Jeg skulle egentlig skrive bare ett av punktene men så balla det seg på imens jeg skrev og så satt jeg der da, med en hel liste og da sto det der svart på hvitt hvordan han er. Siden han vil ha meg tilbake, var det egentlig ett punkt jeg lurte på i utgangspunktet. Men jeg ser at det er ingen vei tilbake. Var greit å skrive den lista iallefall. Og Gjest; hva mener du med at den lista sier like mye om meg som om han?
¤ Señorita ¤ Skrevet 15. august 2010 #20 Skrevet 15. august 2010 Spar den lista, og pugg den. Ta den frem igjen neste gang du blir i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå