Larsern Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 NRK Jeg regner med at det må være en far med i bildet her et eller annet sted selv om de kanskje har vett nok til å holde seg bak kameraet, men dersom det hadde vært meg som var far hadde jeg ventet barnevernet på døra hvert øyeblikk.
Gjest lolita___ Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Ja for mødrene var helt psykopater stakars barn.
Meaty Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Jeg har ikke sett dette klippet, men har sett noen slike programmer fra USA, og det er skremmende å tenke på at disse konkurransene har kommet til Europa også. Jeg lurer på hvordan disse barna blir når de vokser opp, skulle likt å se en dokumentar om det. Er det stygt å si at mødrene til disse barna nesten aldri ser ut som noen fruktfat selv? Er det tilfeldig, tro?
Gjest lolita___ Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Det som var bra her var at hun som ikke var sminket vant hele greiaså det skal de ha for.Men hun moren til Madison synest jeg var sikkelig ille at det går ann.
smalls Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Jeg synes synd på de jeg. Foreldre som tvinger barna sine til dette. Ja noen har sikkert lyst selv men har sett flere dokumentarer om dette her og ser jo at mødrene presser barna. Og hvis ungene ikke vil blir de sure på de. Synes det er helt feil. Sminke en 5 åring og dolle de opp sånn. Er til med noen som bleker tennene på de. Det er sykt! Jeg blir helt satt ut.
Ava Mae Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Jeg får desverre ikke sett klippet men svarer utfra det jeg tolker denne tråden handler om. Jeg synes det er helt ufattelig tragisk at enkelte mennesker finner det greit å fostre opp barna sine i den tro at utseende er alt som teller. For et par dager siden så jeg et intervju med Jennifer Love Hewitt som tydeligvis har spilt en rolle som prostituert i en ny film. Før innspillingen hadde hun gått skikkelig inn for å finne ut mer om prostituerte og hvorfor de ender opp der de gjør, og overraskende nok (eller kanskje ikke) var det en stor prosentandel av tidligere skjønnhetsprinsesser som endte opp på strøket. Nettopp fordi de har null selvtillit i forhold til andre personlige egenskaper og er vokst opp med å tro at et pent smil og fluffy hår er alt som teller her i livet. Man sender barnevernet inn i bilde der foreldre overforer ungene sine, men i mine øyene er dette intet annet enn en tragisk akseptert form for omsorgssvikt.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Er det stygt å si at mødrene til disse barna nesten aldri ser ut som noen fruktfat selv? Er det tilfeldig, tro? Bare litt, hehe Sannheten er vel at det er mødrene som ønsker å kunne delta i disse konkurransene, og lever gjennom barna sine siden de ikke kan delta selv. Stakkars barn som vokser opp i den tro at utseendet er det som teller mest i denne verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå