AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Faen!!! Blir så jævlig irritert på folk som ikke holder avtaler. Spesielt min venninne som jeg egentlig er veldig god venn med. Etter hun fikk seg kjæreste, klarer du ikke å holde avtaler SELV om det har blitt avtalt 3-4 UKER i forveien. Nå sitter jeg her piss sur for att det plutselig ikke ble noe konsert på meg i kveld, pga hun. Ikke sender hun en melding til meg og forteller hvordan det ligger ann slik att jeg kan få endra planene mine heller.. Er så sur nå att jeg har sitti å grini i sikkert to timer.. Jeg har ett veldig temperamang, og det ble ikke bedre att dettte egentlig skulle bli en knallbra slutt på sommerferien min. Hadde gleda meg til denne konserten, ikke får jeg meg dit nå heller for har ikke skyss.. Men neida, nå sitter jeg langt nede i skogen, og hører litt av konserten hit og bli enda sintere!! faen! det var d...
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Nei, pokker heller, da hadde jeg ringt taxi og dratt ned så fort som mulig. Ingen skulle ødelagt en konsertopplevelse ved å ikke dukke opp. Hadde til og med pumpa opp sykkelen dersom det ikke var andre muligheter. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Enig med person over meg i at da hadde jeg dratt alene. Jeg ville også konfrontert venninna mi neste gang vi hadde møttes. Det var skikkelig lavmål av henne, og det går an å spørre henne om hun bryr seg i det hele tatt. Hvis hun ikke gjør det er det ikke noe vits i å lage flere avtaler med henne for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Trivelig, ja. Sånne venner klarer du deg fint uten. Men skjønner godt at du ble pisse forbanna og såra der og da, man forventer seg jo ikke sånt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Enig med person over meg i at da hadde jeg dratt alene. Jeg ville også konfrontert venninna mi neste gang vi hadde møttes. Det var skikkelig lavmål av henne, og det går an å spørre henne om hun bryr seg i det hele tatt. Hvis hun ikke gjør det er det ikke noe vits i å lage flere avtaler med henne for å si det sånn. Har tenkt tanken 1000 ganger den siste tiden! Må bare ta det opp på en ordentlig måte, har på ingen måte lyst til å miste henne som venn - for hun er egentlig veldig grei. Ting har blitt avlyst eller att hun har "glemt" att vi skulle ut på noe sikker 3 ganger i ferien.. Da kan jeg bare si att hun gjør det kun for å være med kjæresten sin som bor hos henne!! + att hun er redd for å gå glipp av en fest og drikking.. Hun har ikke sagt det, men jeg kjenner henne såpass ut og inn...
Lillemeg25 Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Det er ikke noe gøy å dra på konsert alene. Det hadde ikke jeg gjort. Men jeg skjønner åssen du har det. Hadde selv en vennine som ALLTID brøyt avtaler. Utrolig plagsomt og ikke minst respektløst. Hun hadde heller aldri noen god grunn. Sa ofte. Nei jeg kan ikke allikavel. Skal du avlyse ting bør du søren meg ha en GOD grunn
Rosalie Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Jeg hadde dratt alene dersom det var en konsert jeg virkelig ville hatt med meg, og jeg hadde sluttet å avtale ting med avtalebryteren. Og gitt dama klar beskjed om at oppførselen hennes er uakseptabel.
Jade Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Jeg hadde dratt alene på konserten! Etterpå hadde jeg tatt en alvorsprat med denne venninnen. Er det noen spesiell grunn til at hun bryter så mange avtaler? Har hun det ikke bra? Får hun ikke lov til å gå ut med andre? Eller har hun rett og slett ikke respekt for andre?
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #9 Skrevet 15. august 2010 Ts her: Kan med hånda på hjerte si att dette skal hun få høre!! Hun har ALDRI noen gode grunner til att ting ikke blir noe av. Er som regel att kjæresten hennes har spurt om de skal hit og dit - og det vil hun heller og "glemmer" att vi har en avtale. Sender jeg melding eller ringer til hu så svarer hun ikke, og kan komme helga etter å komme med en haug med unskyldninger om hvorfor ditt og datt.. Slik har det vært siden februar. finnes ikke mere irriterende med folk som ikke holder på avtaler. Men hjelper masse masse att flere er enige med meg om oppførselen hennes! Blir litt lettere å snakke med henne om det også...
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #10 Skrevet 15. august 2010 ts igjen: Fikk nettopp vite att de hadde dratt dit senere på kvelden, uten å si ifra. Leste nettopp på face til en av som var med hun. fy....
meelissa Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 Ring henne og spør hva faen hun driver på med.
Gjest gjest Skrevet 15. august 2010 #12 Skrevet 15. august 2010 Det er ikke noe gøy å dra på konsert alene. Det hadde ikke jeg gjort. Men jeg skjønner åssen du har det. Hadde selv en vennine som ALLTID brøyt avtaler. Utrolig plagsomt og ikke minst respektløst. Hun hadde heller aldri noen god grunn. Sa ofte. Nei jeg kan ikke allikavel. Skal du avlyse ting bør du søren meg ha en GOD grunn Jeg hadde heller ikke gått alene. Kutta ut ei venninne for ikke så lenge siden. Hun brøt stadig avtaler og etter en helg hvor hun hadde klart å "glemme" tre avtaler på to dager var det nok for meg. Skjønner meg ikke på folk som ikke holder avtaler, spesielt når de vet at den andre personen blir stående alene.
jordbarn Skrevet 15. august 2010 #13 Skrevet 15. august 2010 Fader ass! kjenne jeg også blir irritert her jeg sitter! Jeg hadde ringt a og sagt i fra om hvor skuffa jeg var over henne og at alt bare er dritt!
Meadow Skrevet 15. august 2010 #14 Skrevet 15. august 2010 Høres ut som bestevenninna mi det der, hun er sånn... Hun var ihvertfall veldig sånn i begynnelsen når hun ble sammen med han hun er samboer med nå. Glemte avtaler, tok ikke tlf, svarte ikke på sms, var rett og slett totalt uberegnelig. Og jeg sa i fra, virkelig. I flere tilfeller var jeg rett og slett forbannet og lei meg som ts opplever nå, og jeg var ikke redd for å vise henne det heller, og i begynnelsen så fikk jeg bare til svar at "unnskyld men ditt og datt skjedde", alltid en unnskyldning. Når det gjentok seg for mange ganger gikk det over til "du må jo skjønne at ting blir annerledes når man får seg kjæreste", en unnskyldning jeg ikke synes var bra nok - for hadde hun bare sagt ifra at avtaler ikke passet likevel osv hadde det vært greit- og etter det fikk hun rett og slett en kald skulder av meg. Nå var det jeg som ikke tok tlf bestandig. Plutselig oppdaget hun at hun ikke kunne regne med at jeg stilte opp lenger, og jeg laget ikke avtaler med henne lenger heller. Prøvde å ta igjen med samme mynt da, på en måte, men uten å oppføre meg dårlig og respektløst ovenfor henne, for så langt ville jeg ikke synke. Det funket faktisk. Etter at den verste forelskelsen hennes gikk over så så hun nok klarere hvor dårlig hun hadde oppført seg, særlig når hun opplevde at hun ikke hadde meg på samme sted lenger- jeg fant meg ikke i det. Så nå er vi tilbake der vi var før, heldigvis For hun er jo min beste venninne og jeg ville ikke kutte henne ut, men jeg måtte ha gjort det hvis ikke ting hadde blitt bedre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #15 Skrevet 15. august 2010 Høres ut som bestevenninna mi det der, hun er sånn... Hun var ihvertfall veldig sånn i begynnelsen når hun ble sammen med han hun er samboer med nå. Glemte avtaler, tok ikke tlf, svarte ikke på sms, var rett og slett totalt uberegnelig. Og jeg sa i fra, virkelig. I flere tilfeller var jeg rett og slett forbannet og lei meg som ts opplever nå, og jeg var ikke redd for å vise henne det heller, og i begynnelsen så fikk jeg bare til svar at "unnskyld men ditt og datt skjedde", alltid en unnskyldning. Når det gjentok seg for mange ganger gikk det over til "du må jo skjønne at ting blir annerledes når man får seg kjæreste", en unnskyldning jeg ikke synes var bra nok - for hadde hun bare sagt ifra at avtaler ikke passet likevel osv hadde det vært greit- og etter det fikk hun rett og slett en kald skulder av meg. Nå var det jeg som ikke tok tlf bestandig. Plutselig oppdaget hun at hun ikke kunne regne med at jeg stilte opp lenger, og jeg laget ikke avtaler med henne lenger heller. Prøvde å ta igjen med samme mynt da, på en måte, men uten å oppføre meg dårlig og respektløst ovenfor henne, for så langt ville jeg ikke synke. Det funket faktisk. Etter at den verste forelskelsen hennes gikk over så så hun nok klarere hvor dårlig hun hadde oppført seg, særlig når hun opplevde at hun ikke hadde meg på samme sted lenger- jeg fant meg ikke i det. Så nå er vi tilbake der vi var før, heldigvis For hun er jo min beste venninne og jeg ville ikke kutte henne ut, men jeg måtte ha gjort det hvis ikke ting hadde blitt bedre. ts her Hun er akkurat slik du forteller om din bestevenninne til punkt og prikke! Og jeg har også tenkt på å gjøre det samme som du gjorde mot hun. Rett og slett ikke gidde å sende melding eller ringe til hun om det var noe. Hun har ikke så veldig mange nære venner, jeg er vel den nærmeste, så hun har ikke så veldig mye å gå på. Fordi jeg har klaga til henne før om hvorfor hun ikke svarer på meldinger eller ikke tar tlf (hun ringer heller ikke tilbake om jeg har ringt). For er det noe, går hun alltid til meg og spør eller vil snakke om noe..
Optimist6 Skrevet 16. august 2010 #16 Skrevet 16. august 2010 vis henne at du er pissed ! begyn å heng med noen andre slik at hun forstår at hun holder på å miste deg..
Daiquiry Skrevet 16. august 2010 #17 Skrevet 16. august 2010 Jeg hadde rett og slett droppet å ta kontakt med henne. Slike mennesker har jeg hverken tid eller ork til å ha i livet mitt. Så når hun spør der hvorfor du ikke ringer lenger, forklarer du henne det. Det er så typisk at man prioriterer kjæreste foran venner, men problemet er bare at hvis det blir problemer eller det blir slutt, er man venneløs.....
Aelita Skrevet 16. august 2010 #18 Skrevet 16. august 2010 Det tar tydeligvis mye energi fra deg å prøve å holde oppe dette vennskapet her. Du må gi slipp slik at hun selv ser hvor mye innsats hun burde legge i det slik at hun får beholde deg. Kommer hun til deg så forklar henne hvorfor du har trukket deg unna, med tiden burde hun få opp øynene, og kanskje bestevenninnen sin tilbake.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #19 Skrevet 17. august 2010 Utrolig kjipt for henne når forholdet tar slutt - er få som orker å være sammen med noen i lengden når de ikke har noe sosial nettverk utenfor forholdet. Nei, si klart i fra hva du mener, folk som behandler en sånn er ikke gode venner
smalls Skrevet 17. august 2010 #20 Skrevet 17. august 2010 Ikke bare avlyser hun avtalen men hun gikk også på konserren bak ryggen din? Nei sånt gjør man bare IKKE Det finnes ingen unnskyldning for slik dårlig oppførsel. Jeg hadde helt klart droppet henne som vennine. Hun kan ikke holde på sånn. Så kan hun stå der alene den dagen det blir slutt mellom henne og typen Typisk at da vil hun finne på ting med deg. Da kommer hun garantert kryppendes tilbake. Bare vent. Har skjedd flere ganger med meg. Har hatt venniner som KUN prioriterer typen og gir faen i venninene sine. Men dagen dagen det blir slutt, ja da vil de plutselig henge med deg. Det er ikke sånn det fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå