Gå til innhold

Kan jeg selge et mobilabonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort historie egentlig. Jeg kjøpte en iPhone med abonnement med bindingstid, og nå angrer jeg på kjøpet. Kjøpt i butikk så jeg har ikke angrerett.

Kan jeg selge telefonen med abonnement og overføre bindingstiden til en annen person? Noen som har gjort det?

Vet jo ikke om noen vil være interessert i det, men kanskje det er en mulighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan kjøpe deg ut hvor du kjøpte abonnementet? Men da må du gjerne ut med store summer. Jeg ville uansett ikke kjøpt en brukt telefon med bindingstid!

Skrevet

Kan nok kjøpe meg ut ja, men da beholder jeg heller telefonen i ett år. Så ille er den jo ikke at jeg ikke klarer å holde ut. Den er jo festlig og alt det der, jeg har bare ikke bruk for det, og nå er jeg redd for å bruke den fordi det er så mange som har knust skjermen... Skulle absolutt tenkt på det før jeg kjøpte den, men noen ganger er jeg litt for impulsiv.

Tenkte bare at hvis det er en mulighet for at jeg kan selge den, så gjør jeg jo heller det. Går det ikke, så går det ikke.

andre som har vært borti dette? Er det heeelt unormalt og utenkelig?

Skrevet

Hvis det er iphone 4 er det sikkert en eller annen som kjøper den :P Folk er så desp etter tlf at jeg blir flau. En kamerat av meg solgte sin med stor fortjeneste

Skrevet

Ja, det er mulig å overdra binding til en annen person.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Som Yvonne sier er det mulig, men det skal vel godt gjøres at noen vil kjøpe en brukt telefon med binding da prisen nå er lav når den er ny.

Skrevet

Det er vel mer usannsynlig at noen vil kjøpe et abonnement som har vært registrert på meg i noen uker, nr har jo vært i bruk.

Nei, jeg får vel bare venne meg til telefonen jeg da :D Skriver bak øret at jeg ikke skal være så impulsiv neste gang! Men man vet jo ikke om man liker det før man har prøvd!

Takk for svarene iallefall :)

Skrevet

Det er vel mer usannsynlig at noen vil kjøpe et abonnement som har vært registrert på meg i noen uker, nr har jo vært i bruk.

Nei, jeg får vel bare venne meg til telefonen jeg da :D Skriver bak øret at jeg ikke skal være så impulsiv neste gang! Men man vet jo ikke om man liker det før man har prøvd!

Takk for svarene iallefall :)

Nå kan man overta nummer også, men nå er det slik at man kan overdra en binding fra et nummer til et annet. Ergo, du beholder ditt nummer, men at en annen overtar bindingen til sitt nummer. Det er ihvertfall ikke noe problem i det selskapet jeg jobber i.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...