Marlene Skrevet 16. august 2010 #21 Skrevet 16. august 2010 Hehe, ja, da er jeg med der også. LItt rart det der. Når jeg gikk gravid sist spurte jeg gynekologen om akkurat det der, men han mente at nei, ultralyd-uke var det eneste dem gikk etter, ikke siste mens. Men veit jo at de fleste regner det sånn som du sier, veit ikke helt hvorfor han påsto noe annet..Kvalm er jo i noen tilfeller bra! hehe
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #22 Skrevet 16. august 2010 Ja tror mange blir lett forvirret av all denne utregningen:P Jeg følger bare den måten der jeg, enklest akkurat nå Kvalmen ja, huff huff. Bra i noen tilfeller men utrolig slitsomt også Det kan jo bare være innbilning da, eller magesjuke. Eller GRAVID Men føler liksom det er for tidlig å merke noe allerede nå liksom. Bare vente å se. Når kan du teste deg Marlene?
Marlene Skrevet 16. august 2010 #23 Skrevet 16. august 2010 24...så enda en stund å vente. Har jo prøvd en stund nå da, så begynner å bli vandt med å bli litt skuffa. Det er kjedelig når det ikke klaffer, samtidig tenker jeg at da får vi bare prøve igjen..
Gjest Kamille_ Skrevet 16. august 2010 #24 Skrevet 16. august 2010 Hei jenter! Må jo bare skrive inn her for jeg ser dere venter mens nøyaktig samme dag som meg, 25aug. Dette blir spennande. *Krysse fingrar og tær for oss alle *
am07 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #25 Skrevet 16. august 2010 Hei jenter! Må jo bare skrive inn her for jeg ser dere venter mens nøyaktig samme dag som meg, 25aug. Dette blir spennande. *Krysse fingrar og tær for oss alle * Oii, skikkelig triangel dette her :-D Spennende
Gjest Kamille_ Skrevet 17. august 2010 #26 Skrevet 17. august 2010 Oii, skikkelig triangel dette her :-D Spennende Hihi,ja var skikkelig artig dette her
Lille Blåklokke Skrevet 18. august 2010 #27 Skrevet 18. august 2010 (endret) Liten oppdatering fra meg. Har i dag hatt masse sånne murringer i magen, og så akkurat da je va på do (unskyld detaljer) at det var litt brunt/blod slim i trusa. Hmmm hva skal jeg tro? Har fått dette en gang før da jeg trodde jeg var gravid, men fikk vanlig mensen senere. Hadde det også en gang da jeg faktisk var gravid, endte med en MA. Jeg er foresten anonym lengre opp hær på denne tråden Endret 18. august 2010 av Bambi85 1
Gjest Kamille_ Skrevet 24. august 2010 #28 Skrevet 24. august 2010 Jeg har noe lignende deg. Tok en clear blue test i dag men den var negativ - blærh! Jeg som håpte på en Vårbaby :cry: Var såå sikker på at jeg var gravid. Har jo lest at det er noen som ikke får positiv test før noen dager etter IKM. Et lite håp der da
*Bumblebee* Skrevet 25. august 2010 #29 Skrevet 25. august 2010 jeg gikk flere dager over IKM før testen var positiv..begge gangene,har et barn fra før.Testet negativt flere ganger selv etter IKM,før den ble positiv. Så x-fingrene,det er håp enda så lenge TR ikke har kommet! Ps anbefaler CB sine tester,de er mere nøyaktige enn den andre typen,quick response eller hva den nå het.Det er min erfaring i alle fall.. Lykke til alle
Lille Blåklokke Skrevet 26. august 2010 #30 Skrevet 26. august 2010 Ja jeg har testet 2 ganger nå, negativ begge gangene. men får bare vente å se. Ikke noe tante rød i sikte enda :gjeiper:
Gjest Kamille_ Skrevet 26. august 2010 #31 Skrevet 26. august 2010 (endret) Tror jeg har brukt ca. syv tester siden søndag men kun 1 av de var CB Jeg bli gal.. Ingen tante her heller. Heier på oss Endret 26. august 2010 av Kamille_
Lille Blåklokke Skrevet 26. august 2010 #32 Skrevet 26. august 2010 Tror jeg har brukt ca. syv tester siden søndag men kun 1 av de var CB Jeg bli gal.. Ingen tante her heller. Heier på oss Hehe, ja det er tungt å være uvitende :gjeiper: Har masse mens murringer, men har hatt de i over en uke nå. Bruker ikke ha det før ca samme dagen som jeg skal ha mens. Er helt blakk nå før lønn også, så får ikke kjøpt noen test på en stund heller
Gjest Kamille_ Skrevet 26. august 2010 #33 Skrevet 26. august 2010 Du er gaaaal Skulle ha hamstra på billige tester du også Har også murringer men jeg tror at tanta er rett rundt hjørnet:sjenert: Eller egentlig aner jeg ikke
Lmsk Skrevet 26. august 2010 #34 Skrevet 26. august 2010 http://www.billige-tester.no/ Jeg bestilte der en gang, fikk de i posten 2 dager etter! Billig og enkelt..
Marlene Skrevet 29. august 2010 #36 Skrevet 29. august 2010 Hei jenter! Oppdatering fra meg og.. Synd at det ikke gikk for alle denne mnd, bedre lykke neste pp, snart så sitter den Jeg hadde en liten blødning fire dager før IKM, og fikk skikkelig ømme pupper samme dagen. Testa positivt på tirsdag Så nå er det bare å krysse fingrene for at det går bra denne gangen. Skal prøve å holde meg litt unna forumene denne gangen, ble litt bekymra av det forrige gang, så prøver å ta en pause, og bare slappe av. Så ønsker dere alle lykke til videre!!
Lille Blåklokke Skrevet 30. august 2010 #37 Skrevet 30. august 2010 (endret) Ja da var tante rød på besøk Gratulerer til deg Marlene Vi får bare prøve vidre vi kamille, det positive er jo at det blir mye Endret 30. august 2010 av Bambi85
am07 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #38 Skrevet 31. august 2010 Oppdatering fra meg også Fikk mensen, men hadde litt ekkel menstrasjon, kom utrolig mye blod, aldri blødd så mye. Også kom det masse slim. Ble nesten litt redd for at det kunne vært spontanabort. :/ Hva tror dere ? Gratulerer Marlene
Gjest Kamille_ Skrevet 1. september 2010 #39 Skrevet 1. september 2010 Gratlerer Marlene Og vi får bare i veg Bambi85 Er ikke så gale da for nå er mensen ferdig her så da er det bare å masssse Tror jeg skal prøve å hodle meg unna KG denne perioden. Kjenner det stresser meg litt men skal komme med oppdatering *tvitvi* til dere også Am07: graviditetstest fortsatt negativ? Tror jeg hadde bestilt en legetime. Greit å sjekke om du fortsatt er i tvil. Lykke til!
am07 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #40 Skrevet 1. september 2010 Kamille_ : Jeg testet alt for tidlig egentlig, og fikk negativ test. Men det var utrolig mye blod og slimete da jeg hadde mensen, vet ikke om jeg kan ha spontanabortert, eller om det er normalt å ha såå mye blødning ved menstrasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå