AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Hvilken reklamer er det du rett og slett ikke klarer? eller synes er merkelige? Er noen jeg ikke skjønner meg på. Hvorfor de ble laget i det store og hele, fordi de er tverst gjennom dårlige! Tannkrem reklamer suger (i likhet med tyggis og tannskyll :D
AnneBonny Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Blir rastløs av melkereklamen om næringsstoffer http://www.melk.no/ ...veldig titten-tei
Pupsilure Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Jeg tror noen lager irriterende dårlige reklamer for at vi skal irritere oss over dem, og dermed huske dem Alle tannkremreklamene er de verste syns jeg. Skulle gjerne boikottet tannkrem, men det er litt dumt
Gjest lolita___ Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Talk more reklamen den "na na na na na na"dævvvvver når den er på tv synsykt irriterende.
AnneBonny Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Enig med alle her. Net On Net, hvor de "sliter" med kameravinkel. Er ikke så mange som er morsomme for tiden, når jeg tenker etter.
Kråkesaks Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Blir rastløs av melkereklamen om næringsstoffer http://www.melk.no/ ...veldig titten-tei Ja, den er skikkelig ekkelt belærende. Det er ok å fortelle om næringsstoffene i melk, men det blir skikkelig barnehagenivå over det hele.
-stina Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Får brekninger og flau smak i munnen av reklamen for activiayogurt. 1
Meaty Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Hun fæle Lactal-dama med den kjempestore underlivssoppen sin. 1
Fluffe Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 Talk more reklamen den "na na na na na na"dævvvvver når den er på tv synsykt irriterende. AMEN!!Fy som jeg HATER den reklamen
Independent_ Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 "Blir du blenda nå?!!" "Blir du blenda nååå???!" FAAAAAN, hater den reklamen. Vil slå han fyren i hodet! Flaxlodd reklamen om noen lurte :gjeiper:
Aelita Skrevet 14. august 2010 #11 Skrevet 14. august 2010 Den reklamen for fjordland sine middager der han Guldbrand Gråstein liksom spiller. Åh, makan til irriterende ræl.. Også de aller fleste nevnt over her, ja!
Tiger Girl Skrevet 14. august 2010 #12 Skrevet 14. august 2010 Talkmore reklamene (grøss...) får nesten anfall når de kommer, skifter kanal,tar av lyden, holder meg for ørene og lukker øynene og eventuelt synger en trall, seriøst ALT for å slippe den grusomme reklamen...Også har de ikke én plagsom reklame neeeidaa de har to... Og som jeg sa til samboer skal ALDRI skaffe meg det abonnementet om de så hadde betalt meg.... ellers er jo activia og colgate latterlige teit rett og slett...
Gjest lolita___ Skrevet 14. august 2010 #13 Skrevet 14. august 2010 Enig i aktivia reklamen.Den er rett og slett ekkel
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #14 Skrevet 14. august 2010 Den "tannkrem mot ising"-reklamen, skikkelig nittitalldubbing. "Det er helt sikkert, heeehehee!". Huff.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 14. august 2010 #15 Skrevet 14. august 2010 Enige med de andre er, fæææle reklamer Jeg må legge til volkswagenreklamen der han mannen mistenker at dama si er utro, for så å miste all konsentrasjonen sin over på at naboen har fått seg en ny bil. Ja, for bilen er liksom sååååå fantastisk at det at dama ikke er tro mot han kom plutselig i andre rekke Som jeg skrev i en annen tråd så liker jeg heller ikke den: "når ukjente annrop får deg til å undre, send tlf til 1900", og "send oral til 1900" At det går an å lage så fæle reklamer. 1
Meaty Skrevet 14. august 2010 #16 Skrevet 14. august 2010 Jeg har to danske kanaler, Tv3 Dk og 3+. Veldig ofte er det reklamer hvor damer er sminket og kledd ut som menn, og omvendt. Disse reklamene er for helt forskjellige firmaer, og har ingenting med hverandre å gjøre. Det virker bare som om dansker synes at disse kjønnsbyttene er hysterisk morsomme. Jeg synes det er tåpelig og blir bare irritert. En annen ting de har mye av, er folk som SKRIKER budskapet til deg. "BILKAAAAA"!
Crash Skrevet 14. august 2010 #17 Skrevet 14. august 2010 Jeg har to danske kanaler, Tv3 Dk og 3+. Veldig ofte er det reklamer hvor damer er sminket og kledd ut som menn, og omvendt. Disse reklamene er for helt forskjellige firmaer, og har ingenting med hverandre å gjøre. Det virker bare som om dansker synes at disse kjønnsbyttene er hysterisk morsomme. Jeg synes det er tåpelig og blir bare irritert. Jeg synes Britta og Claus er morsomme! ;D Derimot får jeg makk av melke-reklamen, den med han idol-dommeren for mp3-musikk og sikkert en hel haug flere også.
peanut_juice Skrevet 15. august 2010 #18 Skrevet 15. august 2010 Jeg syns i hovedsak alle reklamer er irriterende jeg
Gjest T.k Skrevet 15. august 2010 #19 Skrevet 15. august 2010 Alle slankereklamer som 30 days( De viser en dame med vanlig gjennomsnitssvekt til norske kvinner, og framstår henne som feit) og spessielt 123go, hater den reklamen. Går ikke ann å få så liten midje som de viser. Funker det engang? Og den oral+(piller mot dårlig ånde) Syntes det var ganske morsomt, siden først hadde de en pris på 400 kr, men nå er den gratis. Ser ikke ut som den tiltrakk seg noen kjøpere Forresten er jeg tynn, hvis noen trodde at jeg var misunnelig
Jade Skrevet 15. august 2010 #20 Skrevet 15. august 2010 Mascarareklamer hvor man ser at vippene ikke er ekte (datagenererte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå