Gjest Fortvilet Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Har vært sammen med verdens herligste gutt i åtte år, han var den første jeg hadde sex med (da jeg var 15), og har alltid syntes at sexlivet vårt var kjempebra. For det deiligste jeg vet om er å kjenne ham inni meg, og spesielt når det går for ham og han klemmer meg haaaardt inntil seg, og etterpå når han sovner oppå meg... Men helt siden det første året vi var sammen har jeg faket orgasmer for å gjøre ham fornøyd. For jeg FÅR ikke orgasmer under samleie, og hva som er viktigere for meg: jeg VIL IKKE HA DEM heller. Jeg synes det ødelegger hele opplevelsen, faktisk. Det er ikke det at jeg har noe imot orgasmer generelt, jeg onanerer flere ganger i uken (det gjør han også, omtrent daglig, selv om vi har sex med hverandre hver eller annenhver kveld). Og han slikker meg til jeg kommer flere ganger i måneden. Orgasmer er fint, det. Men for meg ødelegger det bare når vi har sex, for de følelsene jeg har da er 1000 ganger bedre. ¨Så er det det da. Jeg har prøvd å forklare ham dette mange ganger (kvelder der jeg ikke har følt for å fake) og han ser bare oppgitt på meg og nekter å skjønne dette. For HAM så er jo orgasmen det viktigste, og da tror han at det må være sånn for meg også. Jeg har selvfølgelig aldri fortalt ham at jeg alltid faker... Så leser man overalt (jeg leste det på spray for ti minutter siden sist gang) at gutter ikke VIL ha jenter som faker, de vil ha jenter som forteller dem sannheten. Men jeg har prøvd å fortelle kjæresten min hva jeg vil ha haugevis av ganger, og han skjønner det ikke. Så hva er egentlig best? Jeg vil ikke at han skal streve for å gi meg orgasmer, og jeg vil ikke ha noen orgasmer når vi har sex. Men samtidig virker det jo som en dødssynd å lyve om dette... *fortvilet*
Gjest GreenSky Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 Vel... Kanskje han (i likhet med meg) har litt vanskelig for å forstå hvorfor du ikke vil ha orgasme...? Om du velger å fake orgasme eller ikke blir vel opp til deg. Men så lenge du ikke vil ha orgasme, og han ønsker at du skal få det, vil vel kanskje - enn hvor rart det høres ut - faking være en løsning her?
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Det ER dødssynd å lyve til kjæresten sin, særlig om noe så grunnleggende. Det er jo litt spesielt mildt sagt, å motsette seg orgasme når man har sex med mannen sin. Men det er ikke poenget, poenget er at du har spilt et skuespill i 8 år! Gjør det ikke vondt i hjertet ditt når du lurer han på den måten? Du vil ikke ha orgasme, OK: men vær ihvertfall ærlig, tåler han det ikke så er han ikke noe for deg. Du kan jo ikke fortsette sånn, så var jeg deg ville jeg heller krøpet til korset... Ellers vil jeg råde deg til å gi det en sjanse. Det finnes ingenting så fullkomment som å få en orgasme sammen med mannen man elsker. Det knytter dere nærmere hverandre, og er rett og slett sjampagnen i forholdet... La Flaca (og lykke til )
Gjest Fortvilet Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg HAR fått orgasme ved samleie. Jeg likte det ikke noe særlig. Det flyttet fokuset altfor mye bort fra alt det andre deilige... Og om jeg sier det til ham kommer han garantert til å streve for at jeg skal få det hver gang vi har sex. Gjør ikke alle gutter det?
joop Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 kommunikasjon er nøkkelen, fortell ham hvordan DU vil ha det i senga, be ham se bort ifra alt han har lest og hørt om kvinner og orgasme...
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #6 Skrevet 2. oktober 2003 Verden er jammen rar. ...utrolig mange kvinner sliter med å få orgasme ve samleie, mens noen ikke vil ha orgasme.
la Flaca Skrevet 2. oktober 2003 #7 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg HAR fått orgasme ved samleie. Jeg likte det ikke noe særlig. Det flyttet fokuset altfor mye bort fra alt det andre deilige... *river seg i håret* er dette innlegget en spøk? Jeg kan forstå at du syns det er slitsomt om han kun fokuserer på den der orgasmen, særlig hvis den sitter litt langt inne hos deg - men du kan da ikke mene at opplevelsen av orgasme utelukker andre ting du syns er godt med sex? Hva slags logikk er det?
Sharissa Skrevet 2. oktober 2003 #8 Skrevet 2. oktober 2003 Det er vel de færreste kvinner som kan få orgasme kun ved penetrering? Jeg får heller aldri orgasme under samleie, har heller aldri faket, men jeg syns ikke det gjør noe for samleie er så godt i seg selv at orgasmen da ikke blir så viktig for meg. Og jeg hadde nok blitt temmelig lei hvis jeg hadde hatt en type som bare var opptatt av at jeg skulle få orgasme, det er vel ikke orgasmen som er det viktigste under sex?
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #9 Skrevet 2. oktober 2003 Nei, orgasmen er langt fra det viktigste, men en positiv bonus. Jeg kan helt enkelt ikke forstå at selve orgasmen kan oppfattes som noe negativt. Maset om at den alltid skal oppnåes; ja! Men opplevelsen av den????? La Flaca
Sharissa Skrevet 2. oktober 2003 #10 Skrevet 2. oktober 2003 Orgasme er noe positivt! men litt sånn alt til sin tid liksom. ER jeg alene og onanerer er orgasmen det som er viktigst, er jeg sammen med en gutt, er ikke så orgasmen så viktig lenger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå