Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 (endret) Dette er da ansiktsfasongen min (skriblet over nese og øyne for å ikke bli gjenkjent) http://i34.tinypic.com/opnrza.jpg Og dette er hvordan håret mitt ser ut nå... http://i34.tinypic.com/2zqajb7.jpg Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med håret mitt! Er helt lost Har hatt skrålugg, kort, oppklipt hår, stripet det, hatt ekstremt langt og rett, osv, osv. Jeg liker egentlig å ha et godt oppklipt hår, men vet ikke helt om jeg bør våge meg på en skrålugg igjen, siden fjeset mitt har forandret seg en del siden den gangen...? Vil ha et lettstelt hår som samtidig kler meg godt. Noen tips fra dere til meg? : D Innlegget er endret iht KGs regler. Iah, moderator Endret 15. august 2010 av BabyBlue
FatallyYours Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 istedetfor å klippe det fine håret ditt ville jeg heller stripet det lysere og lagd volum i det. kjempefint hår syns såkalte kortklippe motefrisyrer er litt kjerring jeg da, så det tipset får du ikke av meg
Rumohra Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Vet ikke om skrålugg, eller lugg i det hele tatt, er det beste for deg siden du ikke har så høy panne. Tror du vil kle de fleste frisyrer egentlig, også kort. Kanskje en litt lang bob? Er ikke sikkert om det nødvendigvis kler deg bedre, men en forandring er jo gøy. Du har ihvertfall en ansiktsform som også kan kle kort hår. Men egentlig synes jeg du har knallfint hår som det er altså!
Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Åh, tusen takk for så raske kommentarer (!) Tror ikke skrålugg kler meg så godt lenger, ja. Da jeg var yngre hadde jeg en mer ideel fasong for den stilen, men ansiktet mitt har blitt mer markert og kantet siden da, så... Tror jeg bare stusser det godt og gir det flere etasjer for å få frem volum og fasong. Jeg liker egentlig det lange håret mitt, men har ikke gjort noe skikkelig med det på evigheter Heldigvis har jeg stusset det godt hver 3 måned, så jeg trenger nødvendivis ikke klippe vekk en haug med slitt hår slik som mange andre "sparere" behøver : p Det vokser forresten latterlig fort, så å stripe det gjør jeg ikke igjen Med mindre sinnssyk ettervekst blir en trend...
Nebel Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Ja jeg tror en lang bob hadde kledd deg godt, en som skrår nedover, men som er såpass lang at den går ned mot skuldrene
Carita Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Tror nok jeg ville hatt hår til rett under skuldrene, gjerne lysnet det litt med striper ja Ihvertfall fått en frisyre som er feminin og som virker lys og lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå