Gjest Månestøv Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Fikk en personlig melding av en ukjent person på facebook, som handlet om en venninne av meg. Han har en video av henne naken og ville vise meg denne samtidig som han kaller henne en hore og diverse andre ufine ting. Han har sendt denne mailen til alle hennes venner, og hun har nå slettet seg fra fb pga dette. Jeg svarte på mailen og blokkerte ham og rapporterte mailen. Så fikk jeg en ny fra hans andre profil å rapporterte og blokkerte den. Nå har jeg fått en fra hans 3 profil og jeg vet han har maaange flere profiler. Begynner å bli passe irritert.. Er det eneste jeg kan gjøre å blokke profilene etter hvert som han sender fra de forskjellige?
Gjest bazibaz Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Du kan gå på personvernsinnstillinger og gjøre så ingen du ikke er venn med kan sende deg meldinger.
Adeleine Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 (endret) Anmeld fyren til politiet for ærekrenkelse. Edit: eller få hun jenta det gjelder til å gjøre det. Endret 14. august 2010 av Adeleine
Beauté Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Min FB profil er helt usynlig for andre enn mine venner. Og jeg har KUN venner jeg kjenner på min fb. Om det er en du har på vennelisten, så kan du blokkere han.
Jade Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy Trykk på linken i første avsnitt: "Basic Directory Information To help real world friends find you, some basic information is open to everyone. We also suggest setting basics like hometown and interests to everyone so friends can use those to connect with you. View settings" Under "Send me messages", så velger du "friends" (jeg har engelsk språk på min, men det er vel noe lignende på norsk også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå