Gå til innhold

Irriterende person som spammer meg med dritt på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Månestøv
Skrevet

Fikk en personlig melding av en ukjent person på facebook, som handlet om en venninne av meg. Han har en video av henne naken og ville vise meg denne samtidig som han kaller henne en hore og diverse andre ufine ting. Han har sendt denne mailen til alle hennes venner, og hun har nå slettet seg fra fb pga dette. Jeg svarte på mailen og blokkerte ham og rapporterte mailen. Så fikk jeg en ny fra hans andre profil å rapporterte og blokkerte den. Nå har jeg fått en fra hans 3 profil og jeg vet han har maaange flere profiler. Begynner å bli passe irritert.. Er det eneste jeg kan gjøre å blokke profilene etter hvert som han sender fra de forskjellige?

Videoannonse
Annonse
Gjest bazibaz
Skrevet

Du kan gå på personvernsinnstillinger og gjøre så ingen du ikke er venn med kan sende deg meldinger.

Skrevet (endret)

Anmeld fyren til politiet for ærekrenkelse.

Edit: eller få hun jenta det gjelder til å gjøre det.

Endret av Adeleine
Skrevet

Min FB profil er helt usynlig for andre enn mine venner. Og jeg har KUN venner jeg kjenner på min fb. Om det er en du har på vennelisten, så kan du blokkere han.

Skrevet

http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy

Trykk på linken i første avsnitt: "Basic Directory Information

To help real world friends find you, some basic information is open to everyone. We also suggest setting basics like hometown and interests to everyone so friends can use those to connect with you. View settings"

Under "Send me messages", så velger du "friends"

(jeg har engelsk språk på min, men det er vel noe lignende på norsk også)

Gjest Månestøv
Skrevet

Takk takk! Tenkte ikke så langt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...