Rosalie Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg er i utgangspunktet lys blond, men pleier å bruke blondfarge for å få litt mer liv i håret. Og sist gang bommet jeg totalt på fargen jeg kjøpte (kjøpte noe annet enn jeg pleier), og ble platinablond. Fint i sommer, for all del, men nå kunne jeg tenkt meg å komme tilbake til fargen jeg pleier å bruke http://www.loreal-paris.co.uk/hair-colour/all-over-color/recital-preference/10-21-stockholm-lightest-pearl-blonde.aspx på etterveksten ca hver tredje måned, men jeg regner med at jeg ikke bare kan putte den oppi og vips er håret blitt noe mørkere... HJÆLP! Hvordan skal jeg få håret mitt tilbake til en litt mer normal farge? Ikke så gøy å gå rundt som Pamela nå når sommeren er på hell...
Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Anbefaler deg å gradvis stripe det til den fargen du vil ha. Da går det ikke så fort og brutalt fra en farge til en annen, så du kan selv velge når det er nok : p Gjør det helst hos frisøren. Hjemmefarging har aldri vært noe særlig vellykket for min del...
Rosalie Skrevet 14. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2010 Jeg skal si deg at etterveksten min nå er brutal! Hjemmefarging pleier å fungere bra for min del, men så bruker jeg omtrent samme nyanse som vanlige hårfargen min, da. Unntatt denne gangen hvor jeg var desperat etter å få farget før jeg reiste på ferie, og ikke fant min vanlige farge... Får bestille frisørtime på mandag.
Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Håper du blir fornøyd med resultatet, da : ) Kjenner til brutale ettervekster selv En av ulempene med å ha et hår som vokser for fort.
Annie Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Å gå fra lyst til mørkere er mye lettere enn motsatt, så jeg ville forsøkt med den fargen du normalt bruker.
Rosalie Skrevet 16. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2010 Så jeg kan bare prøve en runde med normalfargen min? Jeg slipper å farge hos frisør? (Det er nemlig dødsskummelt, det!)
Wonders Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 (endret) hei siden du gjør dette gjevnlig kan du trappe opp og ned så mye du vil -så lenge du tar bare en og en nyanse om gangen. Jeg gjør dette hele tiden. Det synes godt fra årstid til årstid, men ikke fra måned til måned... Fordi den er så diskré. Endret 16. august 2010 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå