AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Jeg har fått soppinfeksjon og har aldri hatt det før.Kan han ha smittet meg og vært utro?Han har ikke soppinfeksjon bare jeg.
LineGourmet Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Soppinfeksjon er ikke en kjønnsykdom. Den oppstår pga ubalanse i underlivet. KJøp Canesten på apoteket
Lmsk Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Det går an å få soppinfeksjon uten å bli smittet. Tatt fra lommelegen.no Pågående eller nylig gjennomgått kur med antibiotika Fuktighet i skrittet, som ved svette (tettsittende klær, trening) eller ved å gå lenge med vått badetøy Svangerskap Sukkersyke Overvekt Nedsatt infeksjonsforsvar/immunitet Og siden han ikke har det så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg over, snakk med ham
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 ok takk for svar har gått/går på anti biotika sikkert derfor. ts
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Nei jeg er ingen troll,detter er fakktisk ett serriøst spørsmål.Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå