Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Skal kjøre over vidden fra Oslo til Bergen nå på mandag, så i den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har gode tips til steder man kan stoppe (gjerne stopp på 1-2 timer). Noe som kan være hyggelig for barna hadde vært supre forslag :)

Eneste planlagte stoppet utenom de små stoppene er rett før man begynner på kolonnekjøring vinterstid starter. Der er det en stor og fin kafè.

Takker for alle gode tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Hardangervidda Natursenter i Øvre-Eidfjord? Da er dere ikke så langt fra Bergen, men det er alltids fint med pause.

Skrevet

Under en monstermast? ;)

Eller kanskje et av stedene de har tenkt å ha opp master. Kan være fint å få det med seg mens utsikten fortsatt er intakt.

Skrevet

Supert tips, ja eidsfjord kan være en god idè :)

Bra jeg rekker det før mastene kommer :P

Skrevet

Hva med Bjørneparken på Flå? Er ikke på Hardangervidda, men i grei avstand for et første stopp fra Oslo i alle fall. Ellers bør dere jo ta et raskt stopp for å se på Vøringsfossen. :)

Skrevet

Kjør opp til Fossli Hotell og se på Vøringsfossen. Videre ville jeg ha stoppet i Øvre Eidfjord og sett på filmen 'Fjord Fjell Foss' på Turistsenteret.

I Nedre Eidfjord kan dere kjøre oppom Kjeåsen. Veldig morsomt å ha vært der oppe og sett hvordan folk levde i gamle dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...