Aloeman Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Heisann. Skal kjøre over vidden fra Oslo til Bergen nå på mandag, så i den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har gode tips til steder man kan stoppe (gjerne stopp på 1-2 timer). Noe som kan være hyggelig for barna hadde vært supre forslag Eneste planlagte stoppet utenom de små stoppene er rett før man begynner på kolonnekjøring vinterstid starter. Der er det en stor og fin kafè. Takker for alle gode tips
Berentsens Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Hva med Hardangervidda Natursenter i Øvre-Eidfjord? Da er dere ikke så langt fra Bergen, men det er alltids fint med pause.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Under en monstermast? Eller kanskje et av stedene de har tenkt å ha opp master. Kan være fint å få det med seg mens utsikten fortsatt er intakt.
Aloeman Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2010 Supert tips, ja eidsfjord kan være en god idè Bra jeg rekker det før mastene kommer
juliane Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Hva med Bjørneparken på Flå? Er ikke på Hardangervidda, men i grei avstand for et første stopp fra Oslo i alle fall. Ellers bør dere jo ta et raskt stopp for å se på Vøringsfossen.
Perledrøm Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Kjør opp til Fossli Hotell og se på Vøringsfossen. Videre ville jeg ha stoppet i Øvre Eidfjord og sett på filmen 'Fjord Fjell Foss' på Turistsenteret. I Nedre Eidfjord kan dere kjøre oppom Kjeåsen. Veldig morsomt å ha vært der oppe og sett hvordan folk levde i gamle dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå