Droid Skrevet 14. august 2010 #1 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg antar det er noen her som har forsøkt biff eller kylling på pizza. Legger dere i såfall kjøttet på rått eller stekt? Hvis dere legger det på rått, har dere det i såfall på under hele steketiden til pizzaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniktitt Skrevet 14. august 2010 #2 Del Skrevet 14. august 2010 Ja, jeg bruker å legge det rått på. Jeg syntes det blir for tørt dersom jeg steker det først. Bruker å ha det på hele steketiden ja, men man kan helt sikkert legge det på underveis, alt etter som hvor lenge pizzaen skal steke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 14. august 2010 #3 Del Skrevet 14. august 2010 Pleier å halvsteke det litt først. Bruk nok pizza saus så er det ikke tørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #4 Del Skrevet 14. august 2010 Mengden pizzasaus har da ingenting å si for hvorvidt kjøttet blir overstekt eller ei? Jeg legger kylling og bacon rått på pizzaen, oppå osten (selvsagt), og steker pizzaen raskt ved høy varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniktitt Skrevet 14. august 2010 #5 Del Skrevet 14. august 2010 Hehehe, nei pizzasaus har da ingenting med det å gjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 14. august 2010 #6 Del Skrevet 14. august 2010 Ja, kjøttet blir tørt, men har du et tykt lag med pizzasaus så blir ikke gøggen tørr :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 14. august 2010 #7 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg legger ikke rått kjøtt på pizzaen før steking. Enten det er kjøttdeig, kylling eller biff. Jeg marinerer det noen timer først, så steker det lett (ikke gjennomstekt da blir det tørt) så har det på pizzaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 14. august 2010 #8 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg steker det også lett, liker ikke å legge ting rått på pizzaen. Eneste unntaket er hvis vi bruker (skivet) bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. august 2010 #9 Del Skrevet 16. august 2010 Når jeg har kylling på pizza, så hender det at jeg steker den litt. Men ikke biff. Den legger jeg på rå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 18. august 2010 #10 Del Skrevet 18. august 2010 Kommer litt an på hvilken pizza man lager. Jeg lager syltynne italienske pizzaer. Da er alltid alt tilbehøret stekt/tilberedt på forhånd. Lager man tjukke pizzaer som skal stå i ovnen i 15-20min kan man godt legge det rått, eller kanskje lett grillet på. Selv synes jeg rått kjøtt på pizzaen ser ufattelig uappetittelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. august 2010 #11 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg marinerer gjerne kjøttet litt og steker det lett før jeg legger det på pizzaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 20. august 2010 #12 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg steker kjøttet før jeg legger det på pizzaen. Tynne baconskiver kan jeg legge råe på, men det bruker jeg nesten aldri som pizzafyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå