kriztine Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Hva betyr å preppe håret? har aldri skjønt dette..er kansje litt ute =P
Capricorn Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Sikker på du ikke mener kreppe? Det er å lage bølger i håret med kreppetang.
Athene Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Jeg tenker på prepping som det jeg gjør før styling. Det vil si at du putter produkter i håret for å få det til å oppføre seg eller se ut på en spesiell måte. For eksempel bruker jeg alltid skum for å løfte hårrøtter og gloss for å samle flygehår før jeg føner. Dette kaller jeg prepping. Deretter bruker jeg spray og krem etter føning, det kaller jeg styling. Frisøren min pleier også å kalle produktene hun putter i håret før styling for prepping. Skal man sette opp håret bruker man for eksempel skum i hele håret for at håret skal få bedre volum og hold.
kriztine Skrevet 14. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2010 Jeg tenker på prepping som det jeg gjør før styling. Det vil si at du putter produkter i håret for å få det til å oppføre seg eller se ut på en spesiell måte. For eksempel bruker jeg alltid skum for å løfte hårrøtter og gloss for å samle flygehår før jeg føner. Dette kaller jeg prepping. Deretter bruker jeg spray og krem etter føning, det kaller jeg styling. Frisøren min pleier også å kalle produktene hun putter i håret før styling for prepping. Skal man sette opp håret bruker man for eksempel skum i hele håret for at håret skal få bedre volum og hold. ok, takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå