AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 som over. Du kan jo begynne med å svare på ditt eget spm. Nei.
Gjest Venelite Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 nope, har til og med hatt sjansen, men jeg elsker kjæresten min, og han er verdt mer enn utroskap.
Gjest pippip Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 nope, har til og med hatt sjansen, men jeg elsker kjæresten min, og han er verdt mer enn utroskap. til og med hatt sjansen? Alle har jo sjansen til å være utro..? sjansene er jo overalt. Men bra at du ikke var det da utroskap er det verste som finnes Jeg har sefølgelig ikke vært utro mot min kjære, meen vet om en jente som har kost seg en del bak ryggen på kjæresten, han har også gjort det samme og hvorfor de er sammen er et stort spørsmål.
Gjest lolita___ Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 til og med hatt sjansen? Alle har jo sjansen til å være utro..? sjansene er jo overalt. Men bra at du ikke var det da utroskap er det verste som finnes Jeg har sefølgelig ikke vært utro mot min kjære, meen vet om en jente som har kost seg en del bak ryggen på kjæresten, han har også gjort det samme og hvorfor de er sammen er et stort spørsmål. Kanksje de ikke vet om hverandres utroskap.
Rabadamtimtim Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 som over. Tells det om typen var med når jeg hadde meg med en annen?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #12 Skrevet 14. august 2010 Kanksje de ikke vet om hverandres utroskap. Vet om en kis som er utro hver gang han er ute og reiser og han har ikke dårlig samvittighet for det. Han sa at han regner med at hun gjør det samme når hun er alene. Vet ikke om han har rett i det, men fatter ikke at folk i det hele tatt gidder når det er sånn.
Gjest lolita___ Skrevet 14. august 2010 #13 Skrevet 14. august 2010 Vet om en kis som er utro hver gang han er ute og reiser og han har ikke dårlig samvittighet for det. Han sa at han regner med at hun gjør det samme når hun er alene. Vet ikke om han har rett i det, men fatter ikke at folk i det hele tatt gidder når det er sånn. Høres ikke bra ut hvertfall hvis hun ikke vet om det.Håper han beskytter seg i det minste.
Gjest Venelite Skrevet 14. august 2010 #14 Skrevet 14. august 2010 til og med hatt sjansen? Alle har jo sjansen til å være utro..? ordla meg litt feil, mente at jeg har havna i situasjoner der jeg har fått "invitasjonen", men viser alltid at jeg ikke er ute etter noen form for utroskap =)
Gjest Atanih2 Skrevet 14. august 2010 #15 Skrevet 14. august 2010 Den skyldfølelsen hadde jeg aldri klart å leve med. Så nei.
Gjest Dickhead Skrevet 15. august 2010 #16 Skrevet 15. august 2010 Har vært utro nesten 30 ganger i sommer. Nesten én gang, nesten to ganger, nesten tre ganger...
Medlem Skrevet 15. august 2010 #17 Skrevet 15. august 2010 Nei Fri og frank som det heter... :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå